Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De epische avonturen van Achmed. » 13. Kaas

De epische avonturen van Achmed.

29 mei 2010 - 22:56

206

4

190



13. Kaas

Ik kwam dus tot de conclusie dat de aids niet is verward met de bomengriep. Ik ging naar huis. Ik maakte de koelkast open om wat kaas te pakken. Maar dan, tot mijn schrik, zag ik dat de kaas groen was gekleurd. ‘‘WTF?!’’ Eerlijk gezegd boeide het me niet echt, ik was alleen geschrokken. Maar, zou mn kaas de bomengriep hebben? Ik besloot het te onderzoeken; ik plantte de kaas in mn tuin, en wachtte een dag af.
De volgende dag, toen ik wakker werd, liep ik naar de tuin. En wat zag ik toen staan? Een kaasboom! Ik was geshockeerd. Hoe kan een kaas uitgroeien tot een kaasboom? Met deze informatie ging ik verder met mn onderzoek. Ik keek naar de boom. Tot mijn schrik zag ik dat die boom opgeblazen was... ‘‘Wat, hoe kan dit?!’’ Het deed me denken aan Opblaasboom, mijn oude makker, die ook opgeblazen was. Dat waren mooie tijden. Ik vond het wel heel verdacht, allebei opgeblazen. Wacht, zou het Opblaasboom zijn? Zou hij gereïncarneerd zijn? En nu contact met mij willen zoeken, via de kaas, en zou de kaas daardoor de bomengriep hebben gekregen en uitgegroeid zijn tot opblaaskaasboom? Duizenden vragen gingen door mijn hoofd. Ik besloot maar te gaan slapen...


Reacties:


xColour
xColour zei op 30 mei 2010 - 17:13:
kaasboom


Monster23
Monster23 zei op 29 mei 2010 - 22:58:
WAAAAAAAAAAAAAAH ZO MELIG EN HEEEL HASJKEBELA

OMFG WAHAHHA

Opblaasboom had Activia moeten nemen tegen een opgeblazen gevoel


kleinmonster
kleinmonster zei op 29 mei 2010 - 22:58:
Spannend.


kleinmonster
kleinmonster zei op 29 mei 2010 - 22:57:
...