Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Live Like We're Dying » Piccadilly Circus

Live Like We're Dying

30 mei 2010 - 0:37

490

1

271



Piccadilly Circus

Sorry! Dat het een korte is! Volgende hoofdstuk wordt de laatste! Xx

Yara pov
Yara keek op, maar het was niet Joe. 'Meneer? Dankuwel'!' Zei Yara. De man glimlachte en liet een pak geld in het hoedje vallen. Yara's mond viel open van verbazing. 'Meneer?..' Zei Yara. 'Astublieft, maar u zult hier een krabbeltje moeten zetten.' Zei de man. Yara snapte er niets van. De man reikte een formulier uit naar haar. 'U bent de uitgever!' riep Yara blij die het formulier bekeek. De man knikte enthousiast. Yara zette haar handtekening onder het formulier. 'Heeft u het zo snel gelezen?' Zei Yara. 'Ja, het leek me een prima boek en dat is het ook.' Zei de man blij. 'Oh Dank u!' riep Yara blij. 'Maar hoe wist u waar ik was?' Vroeg Yara. 'Ik ben direct naar u op zoek gegaan, en toen heeft die jonge man daar me naar jouw geleden.' Zei de man. Yara volgde de wijzende vinger van de man. Ze kwam uit bij... 'Joe?' Zei Yara verbaasd.

Joe pov
Joe zag dat yara hem had gezien. Hij liep naar haar toe en begon direct te praten. 'Yara, het spijt me zo erg!' Zei Joe zenuwachtig. 'W-wat?' Zei Yara verward. 'Oh, ik had die stomme telefoon ook niet moeten opnemen.' Zei Joe die zichzelf weer voor zn kop sloeg. 'Waarom nam je op? Was het belangrijk?' zei Yara die een beetje boos was. 'Nee,tenminste... Dat dacht ik toen die avond. Het ging over een gesprek voor een nieuwe moviedeal, dat gesprek had ik vandaag met hem gepland om een uur.' Zei Joe. Yara knikte even. 'Maar waarom ben je dan niet thuis, bij dat gesprek.' Zei Yara. 'Nou ik... Weet het eigenlijk niet.' Zei Joe. De man van het uitgeversbedrijf keek geamuseerd toe. 'Wat hij bedoeld te zeggen is: Dat het toen pas tot hem doordrong dat jij belangrijker was dan zijn deal.' Zei de uitgever. 'Echt?' Zei Yara die Joe aankeek. 'Ik uhm... Ja.' Zei Joe met een rood hoofd. Yara begon te glimlachen. 'Maar dan nog? Waarom ben je direct naar Engeland gevlogen?' Zei Yara. 'Omdat je mij nog iets zou vertellen.' Zei Joe. De uitgever glimlachte even en draaide zich om en stapte in een taxi. Ineens begon de regen met bakken uit de lucht te vallen. 'Laten we even een stukje lopen.' Zei Yara. Joe knikte een begon samen met Yara door de drukke winkelstraten te lopen. 'Dus? Wat is je laatste punt op je lijst?' Zei Joe. 'Wil je het echt weten?' Zei yara. 'Ja, natuurlijk.' Zei Joe. 'Lach je me niet uit?' zei Yara glimlachend. 'Tuurlijk niet, waarom zou ik dat doen?' Zei Joe. 'Oké, dan.' Zei Yara. Ze pakte haar lijst uit de tas en gaf het aan Joe. Joe liep met de lijst naar een afdakje, zodat het niet nat zou worden door de plensende regen. Yara bleef op de weg staan en keek naar haar voeten. Joe bekeek de lijst. Zijn ogen leken groter te worden bij het lezen van het laatste punt...


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 30 mei 2010 - 9:22: