Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love is on it's way » Het team,

Love is on it's way

30 mei 2010 - 8:50

405

0

284



Het team,

Nynke pov
‘Inge kom nou!’ rep Nynke de trap op. ‘Ja, ik kom al!’ riep Inge die de trap af kwam gestormd. ‘Snel, straks komen we te laat.’ Zei Nynke die de deur uit liep. Inge liep er achter haar aan. Ze liepen samen naar de personeelskantine, waar een grote pan soep met broodjes klaar stond. Er waren ongeveer 10 mensen. Andie schreeuwde over de groep heen, ‘Jongens! Ga nou maar zitten en probeer je klep dicht te houden!’ Riep hij. Na een paar minuutjes zat iedereen, Nynke en Inge zaten tussen Daniel en Lisa in. ‘Oké, nou. Laten we maar beginnen! Het animatieteam van dit jaar bestaat uit Lisa, Jimmy, mijzelf en Nynke!’ er klonk een applaus. ‘En de mensen van de balie en de winkel zijn dit jaar:…’ Inge gaapte. ‘Wat saai!’ fluisterde ze naar Nynke. Nynke stootte haar aan. ‘Let nou maar op!’ zei ze streng. ‘En dit jaar gaat Inge onze Daniel helpen in de keuken.’ Zei Andie blij. Iedereen begon te joelen en te klappen. ‘Waarom klappen ze?’ Fluisterde Inge in Daniel’s oor. ‘Die vorige kok was superslecht.’ Zei Daniel lachend. ‘Oké, nu hebben we bijna iedereen gehad. We missen alleen nog iemand in het animatieteam voor de muziek maar die komt morgen net voordat de kinderen komen.’ Zei Andie. ‘Yes!’ Siste Lisa. ‘Wat is er zo leuk aan de muziekdinges?’ Vroeg Inge. ‘Geen dinges! Nick Jonas!’ Zei Lisa grijnzend. ‘Serieus?’ Zei Nynke verbaasd, daarna begon ze te glimlachen. Inge keek chagrijnig. ‘Vind jij hem niet leuk?’ Zei Lisa verbaasd tegen Inge. ‘Nee, hem wel. Zijn broer heb ik een hekel aan.’ Zei Inge boos. ‘Zijn broer? Kevin of Joe?’ stamelde Lisa verbaasd. ‘Joe… Pfff! Vieze…’ Begon Inge. Nynke zuchtte diep. ‘We zijn op weg hierheen met onze taxi tegen Joe Jonas opgebotst en hij maakte een enkel klein rotopmerking terwijl hij niet wist wat er aan de hand was.’ Zei Nynke zuchtend. ‘O my god! Wat cool! Tegen Joe Jonas op botsen!’ riep Lisa enthousiast. Inge trok haar wenkbrauwen op, ‘Verder alles goed?’ Vroeg Inge serieus. ‘Jahaa, ik ben een trouwe Jonas fan!’ Zei Lisa trots. ‘Justem.’ Zei Inge die de andere kant op keek. Toen het was afgelopen liepen Inge en Nynke weer terug naar hun hut, ze ploften neer op bed. ‘Lekker slapen.’ Zei Nynke. Inge murmelde wat, ze was waarschijnlijk al half in slaap gevallen. Nynke zuchtte en keek naar het plafond. Langzaam viel ze in slaap…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.