Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 4: You’re dream is coming true …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

23 dec 2008 - 23:14

1119

1

311



Part 4: You’re dream is coming true …

POV Mandy

* tijdsprong * Morgen is het de dag van de auditie. Je kan niet wachten om nog eens voor Bill te zingen. Het is nog maar middag en je bent helemaal hyper. Vader: Mandy, stop met zo hyper te doen! Jij: Maar pap, morgen is het zo ver ik kan het nog altijd niet geloven en dan ga ik Bill weer zien … Mam: Mandy ratel niet zo ga beter je liedje nog een paar keer inoefenen. Jij: Ok, mag ik iets vragen? Je ouders: Ja natuurlijk. Jij: Zou ik voor jullie mogen zingen dan kan ik er aan wennen dat ik dit voor mensen met doen. Je ouders kijken elkaar aan en knikken direct. Mam: Wat ga je zingen morgen? Jij: Innocence van Avril Lavigne. Vader: Ok we luisteren. Je sluit je ogen en begint te zingen. Als je het laatste woord gezongen hebben open je, je ogen weer. Je ouders kijken verbaast naar je. Jij: En ?? Vader: OMG meisje zo mooi. Je gaat zeker door als je zo zingt! Mam:Inderdaad meisje zo mooi heb ik nog niemand horen zingen. Je begon te blozen. Je dacht eraan hoe Bill zou reageren. Je was aan het dagdromen. Je moeder zag het en dacht wel dat je over Bill aan het dromen was. Mam: Mandy, ik weet zeker dat Bill het mooi gaat vinden! Jij: Waarom begin je nu opeens over Bill ?? Mam: Ik zag je dagdromen en wist gewoon dat het over Bill ging. Jij: maar hoe? … Mam: shht … Mandy je moet je niet te schamen hoor. Bill is inderdaad een lekker ding * Knipoog * Je wist niet wat je overkwam je moeder die dé Bill Kaulitz een lekker ding vond. Je vond het eigenlijk wel grappig. Je vader kon er zoals gewoonlijk weer niks van volgen. Het was al avond en je werd zenuwachtiger en zenuwachtiger. Je keek ’s avonds tv met je ouders. Om 10 zei je dat je ging slapen omdat je er goed wou uitzien voor morgen. Je gaf je ouders een kus en zei slaapwel. Je lag nog even te woelen en viel toen in slaap. ’s Morgens werd je gewekt door je moeder. Mam: Wakker worden meisje. Jij: Hmmmm … Laat me nog even slapen! Mam: Nee meisje nu het is al 10 uur achter 2,5 uur moeten we in Berlijn zijn en jij moet je haar nog doen enzo! Jij: dat is waar. Rustig deed je, je ogen open en je zag dat je mam een plateau bij had met van alles op. Jij: Oh bedankt mam! Mam: Alles voor mijn prinsesje! En ze gaf je een kus op je voorhoofd. Toen je klaar was met eten ging je eerst de plateau naar onder brengen en ging je douche. Je steilte je hare en deed heel natuurlijke make-up op. Toen je, je aangekleed had was het tijd om te vertrekken. Je ouders en jij stapte in de auto en reden richting Berlijn. Natuurlijk had je weer file en kwam je pas aan in Berlijn om kwart voor 2. Gelukkig moest je niet direct auditie en had je nog tijd om te bekomen van de stress in de auto. Opeens riepen ze jou. Vader: Succes é! Mam: Ja meisje succes en laat Bill iets zien Jij: bedankt en je gaf ze een knuffel. Je ging met een klein hartje binnen. Toen je binnenkwam zag je Bill zitten. Je hart klopte als een gek. Hij glimlachte naar je. Je werd warm vanbinnen maar dat wou je niet laten merken. Nina: En Mandy en wat ga je vandaag zingen voor ons?? Jij: Innocence van Avril Lavigne. Je zag Bill opkijken. Je hebt dit nummer immers gekozen omdat dat een van zijn favoriete nummers is. Je sluit je ogen en begint geconcentreerd te zingen. Toen je de laatste woorden zong deed je, je ogen open. Bill bekeek je vol bewondering maar deze keer zei hij wel iets! Bill: Mandy dit was gewoon prachtig gezongen!!! Nina: Ja inderdaad als het aan mij ligt mag je door naar de laatste 50. Detlef: Ik ben het er volledig mee eens en Bill wat vindt jij ervan?? Bill: Ze mag zeker door!! Jij: Oh echt bedankt jullie weten niet hoe gelukkig jullie me maken!! Bill knipoogde naar je en je lachte terug. Je komt happy buiten en je ouders weten al wat dit wil zeggen. Ze omhelsden je tot dat je bijna geen lucht meer krijgt. Jij: Mag ik terug ademen Pap: Ja natuurlijk meisje en hij lacht vriendelijk naar je. Jullie gaan terug naar huis. Je vader heeft heel de familie uitgenodigd om dit te vieren. De party duurde tot laat in morgen. Om 5 uur viel je een diepe slaap en droomde je over Bill …

POV Bill

* Ook tijdsprong * het was de dag van de auditie en je keek ernaar uit om Mandy te zien en te horen. Het was 9 uur en je moest je nog douche, haren doen, nagellak en make-up. Toen was het al bijna 11 uur. Je ging eten. Tom had je de hele week geplaagd met Mandy en sinds gisteren zeiden jullie niets meer tegen elkaar. Gustav en Georg waren al weg ze moesten gaan shoppen Het heerste een ijzige stilte. Je at daarom ook maar snel door. Om 12 uur was je klaar om te vertrekken. Je gunde Tom zelfs geen blik. Je begon het plezier en gek doen met hem wel te missen en je zag in zijn ogen dat hij het niet meer lang zou volhouden net zoals jij. Toen je in Berlijn aankwam waren Nina en Detlef er al. Mandy kwam weer bij de laatste. Gelukkig waren de slechtste er in de vorige ronde al uit. Toen zei Detlef dat Mandy kwam. Je kreeg het warm vanbinnen. Je dacht ‘laat het niet merken Bill’. Toen kwam ze binnen ze was zo mooi en aan en stijl haar. Vorige keer had ze krullen maar met stijl haar is ze ook mooi. Nina vroeg wat ze ging zingen en ze zei Innocence van Avril Lavigne. Toen ze dit zei keek ze je aan. Je wist diep vanbinnen dat ze dit zong omdat dit één van je favoriete nummers was. Ze sloot haar ogen en begon te zingen. Het was zo mooi en met zoveel gevoel gezongen. Toen ze haar ogen open deed keek ze je aan met een vragende blik. Je reageerde als eerste deze keer. Ze leek zo gelukkig omdat jij het mooi gezongen vond. Ze bedankte jullie. Ze leek opeens zoveel zelfvertrouwen te hebben, daardoor vond je haar nog leuker. Toen de audities gedaan waren ging je weer naar het hotel. Hopend dat Gustav en Georg er al waren. Want Tom zou wel niks zegge of toch wel …


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 31 mei 2009 - 23:56:
WHAA !