Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love is on it's way » Rood hoofd

Love is on it's way

30 mei 2010 - 8:51

644

0

284



Rood hoofd

Nick pov
‘Nou, we zijn er eindelijk!’ Riep Joe opgelucht. ‘Hoezo? Vond je de rit niet leuk? Ga je me niet missen deze zomer?’ Vroeg Nick. De auto stopte. ‘Ja, natuurlijk wel broertje. Maar ik moet hele belangrijke dingen doen.’ Zei Joe. ‘Oh? Zoals wat?’ Vroeg Nick. Ze stapten uit de auto. ‘Uhm… Nou ik moet uhm…’ Joe keek rond naar het personeel dat al aan het werk was op het kamp. Toen zag hij iets bekends. Nick bewoog zijn hand een paar keer heen en weer voor Joe zijn hoofd. Joe schrok wakker. ‘He! Je zou zeggen welke belangrijke dingen je allemaal gaat doen deze zomer.’ Zei Nick wachtend. ‘Uhm… Ik ga helpen, hier op dit kamp…’ Zei Joe afwezig die naar de plek liep waar hij naar staarde. Nick keek naar de bron van Joe zijn rare gedrag. Hij zag een meisje staan, ze was aan een bal aan het hooghouden. ‘Joe wacht!’ Siste Nick die achter hem aan liep. Een paar meter voor het meisje stopte hij Joe. ‘Wat? Wie is zij?’ Vroeg Nick verward. ‘Uhm… Gisteren hebben we onderweg naar huis een taxi geramd, en zij zat erin!’ Zei Joe die weer afwezig verder liep. ‘Jullie hebben wat gedaan?’ Schreeuwde Nick met grote ogen. Maar Joe liep gewoon door, naar het grasveldje waar het meisje aan het oefenen was. ‘Joe!’ Riep Nick. Het meisje keek om. Nick sprintte naar Joe en ging naast hem staan. ‘Hé, ik ben Nick.’ Zei Nick die zijn hand uit stak. ‘Ik ben Inge.’ Zei ze lachend. ‘En dit is Joe.’ Zei Nick die zijn broer aanstootte. Inge haar lach verdween. ‘Ja, we hebben elkaar al ontmoet.’ Zei ze en ze begon verder te oefenen. Nick was verbaasd, ‘Wat had Joe in hemelsnaam gedaan?’ Zei hij. ‘Nou, wij werden geramd, ik stond met die gast achter het stuur te praten en gaat hij een beetje roepen; Is er een probleem? Laten we gewoon verder gaan!’ Zei Inge die een imitatie van Joe maakte. ‘Nick gaf Joe een klein tikje op zijn achterhoofd. ‘’Waarom zeg je dat dan ook?’ Zei Nick. Hé! Ik wist niet wat er gaande was!’ Riep Joe in protest. ‘Inge! Heb je de nieuwe muziekinstructeur al gezien?’ Hoorde Nick van achter de bosjes komen. Er liep een meisje het hoekje om, ze leek sprekend op Inge. Toch kon Nick de verschillen wel zien. ‘Ja, dat ben ik.’ Zei Nick die zijn hand uitstak. Het meisje glimlachte. ‘ik ben Nynke, de zus van Inge.’ Zei ze. Inge lachte even en wierp een dodelijke blik naar Joe. Joe deed een stapje achteruit. ‘Inge! Beheers je een beetje!’ Zei Nynke streng. ‘Moet jij zeggen! Jouw hoofd is sinds je Nick net zag zo rood als dat van Marije!’ Riep Inge lachend. Nynke bloosde nog meer. ‘Marije?’ Vroeg Nick verward. ‘Ja, daar moest ik tegen voetballen.’ Zei Inge grijnzend. Joe en Nick keken elkaar onbegrijpend aan. ‘Laten we zeggen dat zij de bal had en ik die wou.’ Zei Inge. Nog keken ze elkaar vragend aan. ‘Oké, laten we het er gewoon maar op houden dat ze Inge boos had gemaakt!’ Zei Nynke die een poging deed om een einde aan het onderwerp te koppelen. Joe en Nick keken angstig naar Inge. ‘Awh! Kom op! Ben je nou bang ofzo?’ Vroeg Inge lachend. De jongens schudden langzaam hun hoofd. Nynke lachtte even. ‘Dus, Joe? Kom jij hier ook werken?’ Zei Nynke. Inge schudde haar hoofd. ‘Ja, ik uhm… Moet even naar de kampleider.’ Zei Joe. ‘Oh, daar loopt hij!’ Zei Nynke die naar Andie wees, die een paar meter verder op stond. Joe knikte en liep weg richting Andie. ‘Nou, Nynke ga jij Nick even het kamp laten zien? Ik heb geen tijd.’ Zei Inge grijnzend. Nynke kreeg een rood hoofd en lachte even naar Nick. Nick en Nynke liepen weg en Inge ging door met oefenen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.