Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love is on it's way » Extra hulp

Love is on it's way

30 mei 2010 - 8:56

408

0

256



Extra hulp

Nynke pov
‘En daar is de personeelkantine.’ Zei Nynke die Nick aan het rondleiden was. ‘Oké, en mijn hut?’ Zei Nick. ‘Je bedoelt onze hut.’ Zei Joe die achter Nick stond. ‘Hoezo? Kom je serieus?’ Zei Nynke. Joe knikte blij. ‘Ja, ik denk dat hij het wel kan vinden met je zus.’ Zei Nick lachend. Joe werd rood. ‘Nou ja, ik kan bij jou in de hut.’ Zei Joe blij. ‘Wat ga je precies doen elke dag?’ Vroeg Nynke. ‘Van alles en nog wat. Waar maar hulp nodig is.’ Zei Joe. ‘Oké, leuk. Nick, vertel jij het Inge?’ Zei Nynke lachend. ‘Ik? Waarom ik! Waarom niet jij!’ Zei Nick. ‘Omdat, Nick. Dat niet grappig is.’ Zei Nynke lachend. ‘Nou ja, tot vanmiddag!’ Zei Nynke. ‘Vanmiddag?’ Zei Joe. ‘Ja, vanmiddag komen de kinderen.’ Zei Nynke enthousiast. ‘Kinderen? Welke kinderen?’ Zei Joe. ‘Oh, heeft Nick je dat niet verteld, dit is een kamp voor kinderen van 6 tot 10 jaar.’ Zei Nynke lachend. ‘Wat heb ik gedaan?’ Zei Joe verbaasd. ‘Nou ja, je kan altijd nog terug naar huis.’ Zei Nick lachend. ‘Nee, nee dat hoeft niet!’ Zei Joe. Nynke zwaaide nog even en liep toen verder.



Inge pov
Inge schopte de bal voor haar uit, op weg naar haar hut. Toen zag ze Joe staan, tegen de hut naast hun. Nick stond naast hem, blijkbaar hadden ze een druk gesprek. Ze bekeek hem van een paar meter afstand. ‘Oh nee! Hij blijft toch niet echt?’ Zei Inge. Ze deed een stap achteruit en stond klaar om te schoppen. Nick keek opzij. Inge schoot keihard de bal hun richting in. Nick trok Joe naar beneden. Op een haar na had de bal het hoofd van Joe gemist. ‘Oeps! Sorry!’ Riep Inge lachend terwijl ze naar hun toe liep. ‘W- Waarom deed je dat?’ Zei Joe verbaasd. ‘Sorry, het ging echt per ongeluk.’ Zei Inge die een engelgezichtje opzette. Joe glimlachte, ‘Geeft niet.’ Zei Joe afwezig. Inge liep terug naar haar hut. ‘Ze kan wel goed schieten.’ Zei Nick die lachend hun hut in liep. ‘Nick! Dat deed ze per ongeluk!’ Zei Joe die achter Nick aan liep. ‘Ja, geloof dat maar!’ Zei Nick lachend die hun hut in liep. Inge trok de deur achter haar dicht. Lachend plofte ze neer op de bank. Nynke zat daar al, ze keek een film. ‘Wat kijk je?’ Zei Inge nieuwsgierig. ‘Camp Rock.’ Zei Nynke lachend. Inge draaide met haar ogen en liep de trap op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.