Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love is on it's way » Het interview

Love is on it's way

30 mei 2010 - 9:00

374

0

198



Het interview

Joe pov
‘3, 2, 1 En we zijn live!’ riep de cameraman. ‘Goedemorgen, welkom. Deze week te gast in onze show: Joe Jonas!’ riep de presentator. Joe wuifde naar het publiek. ‘Joe, de kijkers hebben ene paar vragen bedacht. De eerste; Wat is het belangrijkste in je leven?’ vroeg de presentator. ‘Uhm… Van alles. Mijn familie vrienden, mijn…’ De presentator kapte zijn zin af, ‘Je vriendin? Ben je iemand aan het daten Joe?’ vroeg de presentator. ‘Uhm… Nee.’ Zei Joe afwezig. ‘Nog een vraag van het publiek; ‘Welk nummer van een andere artiest moet iedereen gehoord hebben?’ Vroeg de presentator. ‘Who am I to say gezongen door Hope.’ Zei Joe. ‘Oké, wat is er zo speciaal aan dat nummer?’ Vroeg de presentator. ‘Het nummer zegt veel, over alles.’ Zei Joe. ‘Oké, duidelijk. Laten we het nummer luisteren.’ Zei de presentator. Joe was benieuwd, zelf had hij het nummer nog nooit gehoord. Het publiek viel stil, het was een prachtig liedje. De presentator kapte het liedje af, ‘Joe, wat betekent dit liedje voor jou?’ Vroeg de presentator. ‘Het betekent voor mij… Dat je beter met iemand waar van je houdt in het donker lopen kan, dan alleen in het licht.’ Zei Joe langzaam. ‘Mooie en wijze woorden van Joe Jonas, mensen. ‘En een mooie vraag vanuit het publiek; Waar heb jij een zwak voor als het om meisjes gaat?’ vroeg de presentator. Joe dacht diep na. ‘Ik heb een zwak voor meisjes die sterk in hun schoenen staan, weten wat ze willen, en niet gillen als ze mij zien.’ Zei Joe afwezig. ‘Maar Joe, bestaat er zo’n meisje die geknipt is voor jou?’ Zei de presentator. ‘Ik-… Ja, ik denk het wel.’ Zei Joe langzaam. ‘Nou, wensen je veel succes met je zoektocht naar de ware.’ Zei de presentator richting de camera. Joe dacht diep na, waar was hij in hemelsnaam mee bezig? Na de show liep hij naar de limousine, waar Nick en Kevin in zaten. Zwijgend keek Joe voor zich uit. ‘Joe, we hebben je gezien op televisie.’ Zei Kevin. ‘Ja, en?’ Zei Joe chagrijnig. ‘Dit kan zo niet verder gaan, je hebt al dagen je gitaar niet eens aangeraakt.’ Zei Kevin serieus. Joe keek op naar zijn broers die hem serieus aan keken…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.