Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love is on it's way » Gescoord

Love is on it's way

30 mei 2010 - 9:01

858

4

241



Gescoord

Inge pov
Inge schuifde met haar eten over haar bord heen en keek naar haar vork. ‘Inge, kom op je moet wat eten.’ Zei Nynke. ‘Geen honger.’ Zei Inge, ze legde haar vork neer op haar bord. Inge liep van tafel, pakte haar tas en liep naar buiten. Ze stapte op haar scooter en reed weg. Ze stopte voor het huis van haar vriendin, Sylvia. De deur ging open en Sylvia kwam naar buiten. ‘Hey, hoe gaat het nu?’ Vroeg Sylvia terwijl ze achterop sprong. Inge knikte even, ‘Wel goed.’ Zei ze. ‘Oké dan! Gaan we nu de Nickebockers verslaan!’ Riep Sylvia. We reden weg en stopten bij het voetbalveld. Langzaam liep ik de kleedkamer in en trok mijn voetbalkleren aan. Langzaam strikte ik de veters van mijn schoenen. ‘Inge, er is een of andere kerel hier voor jou.’ Zei Marjolein, de leider van het team. Ik liep de deur door en keek wie het was. ‘Pap, wat doe jij hier?’ Vroeg Inge. ‘Ik dacht, laat ik ook eens komen kijken bij een wedstrijd.’ Zei hij. Inge omhelsde haar vader. ‘Nou, pak ze in!’ zei mijn vader. ‘Gaan we zeker doen!’ Zei Sylvia die achter me kwam staan. We liepen naar het veld en begonnen met de warming-up. De wedstrijd begon, Sylvia en Inge stonden beiden in de spits. Na de eerste helft stond het nog steeds 0 - 0. De tweede helft stond Sylvia wissel. ‘Inge rechts!’ Schreeuwde de coach. Maar Inge haar aandacht was heel ergens anders. Er liep een grote zwarte man het veld op. De scheidsrechter vloot af en liep boos naar de man toe. ‘Meneer, verlaat het veld onmiddellijk!’ Zei de scheidstrechter. De man ging voor de scheidrechter staan, hij was minstens twee koppen groter dan hem. Het fluitje viel uit de mond van de scheidsrechter. Toen herkende Inge de man. Het was BigRob. Er tikte iemand op haar schouder. Ze draaide zich om, het was Sylvia. ‘Inge, daar is…’ Zei Sylvia terwijl ze de andere kant op wees. Inge draaide zich om. ‘Inge!’ riep Joe die kwam aangerent. ‘Joe? Wat doe je hier?’ Vroeg Inge. De andere spelers stonden met open mond toe te kijken, de Joe Jonas was op hun veld! ‘Ik was nog wat vergeten te zeggen.’ Zei Joe. Inge keek hem verward aan. ‘Waarom ik toch op het kamp wou gaan werken.’ Zei Joe. Inge glimlachte even, ‘Was dat antwoord zo belangrijk om helemaal hierheen te vliegen?’ Zei Inge. ‘Ja, want het antwoord ben jij.’ Zei Joe. Inge haar mond viel open, net als alle andere spelers op het veld. ‘Inge, toen ik je voor het eerst zag en je me uitmaakte voor alles wat slecht en fout is. Vond ik je leuk.’ Zei Joe die rood werd. Inge slikte even. Ze wist niet was ze moest zeggen. Was Joe Jonas verliefd op haar? ‘Oké, Nu het veld af en laat onze wedstrijd verder gaan!’ Zei de scheidsrechter. Er klonk een donder en het begon keihard te regenen. De scheidsrechter drukte Joe en BigRob van het veld af. Ze liepen nu weg. De fluit van de scheidsrechter klonk en het spel ging verder. Inge probeerde weer in het spel te komen. Ze werd zeiknat. Ze keek naar de zijkant, haar blik kruiste die van Sylvia. ‘Scheids! Wissel!’ schreeuwde Sylvia. De scheids vloot en Sylvia rende het veld in. ‘Ga! Nu!’ riep Sylvia. Inge glimlachte en rende het veld af. Ze zag Joe en BigRob nog lopen, onder een paraplu. ‘Joe!’ schreeuwde ze zo hard als ze kon. Joe draaide zich om. Inge stond stil en lachte breed. ‘Joe, ik ben wat vergeten!’ Riep Inge vrolijk. Hoopvol keek Joe naar haar. Inge rende naar hem toe en stopte net voor hem. ‘Wat was je vergeten?’ Zei Joe zachtjes. Inge legde haar hand in zijn nek en glimlachte naar hem terwijl ze elkaar in de ogen keken. Joe begon te glimlachen.

Nynke pov
Ze sprong de auto uit. Op weg naar het voetbalveld. Ze stapte uit en haar blik viel op… ‘Huh?’ Zei ze zachtjes. Aan het begin van de velden stond Inge met Joe te zoenen, in de plenzende regen. Ze zuchtte even. ‘Zij wel weer.’ Zei ze zachtjes. ‘Nynke?’ zei een stem achter haar. Ze draaide haar om. ‘Nick!’ riep ze terwijl ze hem knuffelde. Nick schrok er van. ‘Jij ook hallo.’ Zei Nick lachend. Ze keken elkaar aan.

Inge pov
Ze keek naar Joe. Alles wat ze kon doen was glimlachen. Ze keek naar de parkeerplaats. Hij mond viel open. ‘Heb je Nick meegenomen?’ Zei Inge. ‘Ja, hij wou graag mee.’ Zei Joe lachend. Ze keken naar het zoenende koppel. ‘Yes! Inge! We hebben gewonnen! We zijn kampioen!’ Schreeuwde Sylvia die op haar af kwam gerend. ’1- 0 gewonnen!’ Schreeuwde Sylvia een paar centimeter van Joe af. Joe was overdonderd door het harde geluid. ‘Wie heeft hem gejat?’ Riep Inge lachend. ‘Wie heeft wat gejat?’ riep Nynke die met Nick aan kwam lopen. ‘Het winnende goal, het hele jaar riep Inge al dat zij het beslissende doelpunt voor het kampioenschap zou scoren!’ Zei Sylvia. Inge keek naar Nick en Nynke en toen naar Joe en zei; ‘Ach ja, dromen kunnen veranderen.’

THE END


Reacties:


AleXx
AleXx zei op 28 aug 2010 - 15:00:
Cute Story honey

Xxx


Cullengirl
Cullengirl zei op 10 juni 2010 - 20:49:
Love it!!
ik kende dat hele nummer niet van Hope maar ik luister hem nu - Mooi nummer!! Aanrader!


SusieSimon
SusieSimon zei op 3 juni 2010 - 16:13:
Leuk geschreven


saphira
saphira zei op 1 juni 2010 - 14:09:
Recties??