Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 5: Is he going to talk to you …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

23 dec 2008 - 23:15

1011

1

358



Part 5: Is he going to talk to you …

POV Mandy

Je ontwaakte pas rond 14:00. Wat je niet erg vond door de droom. Je zou zo gelukkig zijn als dit ooit echt zou zijn, maar je besefte maar al te goed dat dit nooit werkelijkheid kon worden. Je werd er wel een beetje down van. Je verlangde zo naar een relatie met Bill. Je bedacht dan maar om je te gaan douchen. Toen je onder kwam lag je vader met een zware kater in de zetel en je moeder had vorige avond geen alcohol aangeraakt, waardoor zei ook de enige was die heel happy was. Jij had ook een kater. Je hoofd kon wel uiteenspringen. Je mam kwam super hyper op je afgelopen. Mam: Mandy er een brief van popstars voor je. Kijk snel !! Jij: Mam niet zo luid praten aub. Mam: sorry schat maar lees maar eens het gaat misschien over de laatste 50. Je deed de brief open en je las Mandy, gefeliciteerd dat je zo ver geraakt bent. Zorg maar dat je achter 2 dagen ook een paar duetten kent, waarom dit moet vraag je, je zeker af. Dit is een verrassing voor de preselecties. We zullen van 50 naar 25 gaan. Bereid je goed voor en veel succes! Mam: Wat staat er in?? Jij: Gewoon dat ik een paar duetten moet kennen. Mam: Waarom dat?? Jij: Ik zou het niet weten. Het is voor een verrassing. Mam: Misschien moet je wel zingen met andere kandidaten ofzo. Jij: Ja dat kan wel maar ja ik zie wel. Opeens krijg je een sms. Je kijkt en tot je verbazing is ie van Hayley. Ey pop, Alles goed? Heb je op tv gezien echt vet. Zou je de stad in willen gaan ofzo?? Stuur terug xx. Het was al een tijdje geleden dat je nog iets van haar gehoord had. Jij: Mam mag ik met Hayley naar de stad?? Mam: Ja doe maar je kan morgen nog oefenen. Jij: dänke. Je stuurt terug Hey meis, ja is goed. Om half 1 bij dat lelijk standbeeld?? xx je kreeg een berichtje terug dat het goed was. Je ging je haar snel doen en je make-up. Je riep naar je mam in de keuken dat je vertrok. Je wandelde heel rustig naar dat lelijke standbeeld. Je zag Hayley al staan. Je liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. Ze was je beste vriendin jullie kennen elkaar al 11 jaar. Hayley: Ey meis alles goed? Jij: Ja met u? Hayley: Ey zo fantastisch dat je durft mee te doen aan popstars. je zingt echt te goed!! Jij: * bloost * Merci! Hayley: heb je een oogje op Bill?? Jij: Hoezo? Hayley: als Bill je iets zegt zit je te blozen niet normaal. Je schaamde je dood. Jij: Gaan we winkelen ofzo in plaats van hier te zitten praten. Hayley: Ok is goed! Jullie wandelen en babbelen nog wat. Jullie wandelen het winkelcentrum opeen zie je iemand wandelen. Jij: Nee dat kan niet waar zijn !!! Hayley: Wat?? Jij: zie wie daar loopt!! Hayley: OMG da is Bill Kaulitz snel handtekening vragen. Ze wil lopen naar Bill waardoor ze veel lawaai maakte. Je ziet dan Bill naar jullie kijkt. Jij trekt Hayley mee en verstopt je in een winkel maar Bill heeft het gezien en gaat de winkel binnen. Je ziet hem jullie richting uitlopen. Hayley wil roepen maar je houd je hand voor haar mond.. Jij: shhhhhhhhhhhhht. Nu komen de voeten van Bill wel heel dicht bij ...

POV Bill

Je hoopt dat Tom iets zegt als je in het hotel komt. Als je binnenkomt is er niemand. Op tafel ligt een briefje Yow Billyboy, Ben weg me een chick. Weet niet hoe laat ik thuis ben. Je hoort het wel Sexgod Typisch Tom dacht je. Je zette dan maar de tv op. Je keek een paar dvd’s. Je was wat aan het zappen tot je opeens op het knopje Pay tv drukt (dit is seks voor degene die het niet weten). Je had het geluid redelijk hard staan en opeens werkt het tv kasje ook nog niet! Je schaamde je dood. Je wou de tv uittrekken maar je vond de stekker niet. Tom kwam thuis maar je had dit niet gehoord. Tom had het gekreun van de tv gehoord natuurlijk dacht Tom waar dat jij dat was. Hij kwam kijken en zag dat de tv op Pay tv stond. Tom: How Billyboy, kijkt je eindelijk eens fatsoenlijk tv * Grijns* Jij: Tom doe normaal help me beter! Tom: Ik vin da wel interessant eigenlijk Jij: Kappe doe iets NU !!! Tom: Billyboy relax en duwt de knop van de tv uit. Je keek Tom verbaast aan. Tom: Meende je nu serieus dat je niet wist dat doe knop daar stond ? Je schaamde je dood Jij: Geen commentaar sexgod Tom: Oh die was vals. En dan ben ik al eens eerlijk! Jij: Komaan ge hebt gewoon een ego maar ja ga slapen ga morgen even shoppen. Tom: Ok slaapwel hé! Jij: jij ook! Je woelde nog even in bed te denken aan Mandy. Waarom kan je haar niet gewoon vergeten?? Na eventjes gepiekerd te hebben val je toch in slaap. ’s Morgens word je waker en zie je dat het al 12 uur. Je laat je haren gewoon naar onder hangen en geen make-up ander zou je te snel herkent worde. Je ging snel wat eten. Tom was nergens te vinden zoals gewoonlijk. Je doet je jas aan en je zet je zonnebril en pet op. Je moest een kwartiertje wandelen dat deed je dan ook hééél rustig. Je gaat het winkelcentrum in. Je wandelt even rond totdat je word afgeleid door iemand die roept OMG dat is Tokio Hotel. Je kijkt en ziet een meisje met een oranjekleurig punk kapsel als ge verder kijkt zie je nog iemand. Je kijkt eend goed en je ziet Mandy. Je went je blik even af en ziet dan dat Mandy dat ander meisje de winkel intrekt. Je gaat ook de winkel binnen en zoekt je voelt dat je dichtbij bent totdat ...


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 0:02:
... wat dan ...