Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 6: Where is she now …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

23 dec 2008 - 23:32

861

1

340



Part 6: Where is she now …

POV Bill

Je gaat ook de winkel binnen en zoekt je voelt dat je dichtbij totdat …

Er een meisje roept AHHHHHHHHH Bill van Tokio Hotel waardoor andere fans da ook horen en allemaal op jou afvliegen. Je gaat zo snel mogelijk de winkel uit. Eigenlijk zag je Mandy en dat ene meisje wel zitten doordat de oranje hare van dat meisje redelijk opvielen tussen de witte kleren. Nu hoopte je veilig weg te geraken. Je was te voet dus je zou moeten lopen, maar het was al te laat. Een 30-tal fans stonden hysterisch te doen. Je was in paniek en wist niet wat je moest tot dat je iemand hoort zeggen: Geef hem ruimte en de persoon trok je mee weg van de fans. Je keek naar de persoon en je zag dat het Mandy was. Mandy: Ey, gaat het wel? Jij: Ja hoor en bedankt zou niet weten hoe ik daar uit moest komen, … Mandy: Dat is graag gedaan hoor Jij: Hoe heet dat meisje met die oranje haren? Mandy: Dat is Hayley ze is mijn beste vriendin. Jij: Oh leuk ze heeft ook een leuke stijl. Mandy: Ze is fan van jullie ze wou graag een handtekening van jou eigenlijk daarom schreeuwde ze zo toen straks Jij: Roep ze anders even dan geef ik haar één. Mandy roep Hayley en ze komt snel aangelopen. Hayley: Bill echt bedankt dat je me een handtekening wilt geven! Jij: Das graag gedaan. Mandy: Maar Bill, we zouden doormoeten ik zie je op de audities morgen. Jij: Ok tot dan en succes. Mandy: Dänke! Hayley: Bye Bill

Je voelde je zo gelukkig! Je hebt gewoon gepraat met Mandy en ze is zo vriendelijk! Hoe beter je haar leert kennen hoe meer verliefd je op haar word. Maar een relatie met haar is gewoon onmogelijk. Mensen zouden nog gaan denken dat je haar voortrekt in de wedstrijd. Ze heeft zo’n mooi lach. En ze is altijd zo vrolijk. Je besluit maar om naar huis te gaan voor de fans je weer vinden. Je wandelt rustig terug naar het hotel en ziet dat Georg, Gustav en Tom al in de lobby zitten. Je wandelt naar hun toe en je zet je bij hun. Jij: Tom, kan je even meekomen ?? Tom: Natuurlijk Billyboy Georg: Is het weer goed?? Tom: Dat zie je toch niet? Gustav: Ja maar een heel weekend zeggen jullie niks tegen elkaar en nu opeens weer wel. Jullie zijn een vreemde tweeling hoor! Bill: Kom nu Tom! Tom: Relax, take it easy!!

Jij en Tom gaan naar jou hotelkamer. Jij: Ik heb Mandy vandaag gezien in het winkelcentrum ze heeft me zelfs gered uit een groep fans! Tom: Heb je met haar gepraat ?? Jij: Ja ze is zo vriendelijk enzo! Tom: je vind haar ook knap é? Jij: Ja Tom: Daar moet je, je toch niet om schamen. Mandy is knap dat weet ik ook. Ga er toch gewoon voor. Jij: Da ga niet hé! Tom: Waarom dat weer niet? Jij: weet je wel ik ben jurylid en als ze bij monrose gaat horen denken ze misschien da ik haar voorgetrokken heb ofzo. Tom: Dan moede da stiekem doen * wenkbrauw wiebel* Jij: En hoe ga ik dat doen?? Tom: Ja na de auditie praat je met haar en geeft je, je hotelnummer en zie je wel wat er allemaal gebeurd! Jij: Tom komaan denkt ge al da ik me haar ga …? Tom: Ja waarom niet zou da ook doen! Jij: Ja jij ook. Maar ik zie wel wat ik doe. Tom: Denk maar na over mijn idee broertje. Jij: Ja ja doe ik ma kom we gaan terug naar de jongens. Jullie amuseren jullie nog en gingen dan slapen. Gelukkig begonnen de audities pas om 4 uur ’s namiddags . Je bleef dan nog maar even liggen. Je bent al een hele dag aan het uitkijken om Mandy weer te zien. Je bent benieuw of ze goed samen kan zingen met andere meisjes. Vandaag ging Tom ook mee om de meisje te begeleiden op gitaar als dat nodig was. Je hoopte dat Tom niks ging doen als hij Mandy zag want je wist hoe snel hij iemand kon verleiden. Je ging je douche zoals elke morgen en je make-up want je moest er goed uitzien op TV. Tom was al iets eerder daar en je zag hem praten met een meisje. Toen je goed keek zag dat het Mandy was. Je zag Tom weer aan zijn Tom piercing wiebelen. Oh nee dacht je. Mandy lachte verlegen naar Tom ze hadden veel plezier, meer als met jou dacht je. Tom deed teken naar zijn wang. Wat is die nu bezig dacht je. Toen gaf Mandy hem een kus op zijn wangen maar hij draaide zijn hoofd zodat de kus om zijn mond kwam. Mandy bloosde een beetje. Je was zo boos op Tom. Mandy zag je staan en zwaaide naar je en lachte. Tom zag dat ook en nam afscheid van Mandy en kwam naar jou. Je begon te huilen hoe kon Tom dat nu doen !! Je liep naar buiten. Je wist niet eens waar je naartoe liep. Mandy keek je na en …


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 16:03:
das kei erg voor Bill ..
ma ik ga eens snel verder leze enzo ^^