Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 7: Will it happen?

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

23 dec 2008 - 23:41

960

1

353



Part 7: Will it happen?

POV Mandy

De voeten van Bill kwamen heel dicht bij …

Opeens hoorde je AH Bill van Tokio Hotel en zag Bill snel wegstappen. Jullie stonden op en zagen dat Bill omsingeld was door fans. Je zag dat hij in paniek geraakte. Hayley keek je zo aan van ga hem helpen. Je raapte al je moet bij elkaar en ging naar de menigte. Je zag dat Bill zijn ogen dicht had. Je riep geef hem ruimte en je trok Bill mee uit de cirkel. Even daarna keek Bill je aan met zijn chocolade bruine ogen. Je werd warm vanbinnen. Jullie hadden een kort gesprek van een paar minuutjes. Toen jullie terug naar huis gingen zag Hayley dat je er niet bij was met je gedachte. Hayley: Gaan we geen girlsnight houden?? Jij: Maar ik heb auditie morgen! Hayley: we gaan wel op tijd slapen, beloofd!! Jij: Oké dan wel bij mijn thuis dan. Kom we gaan naar huis dan kan ik het vragen! Jullie wandelde naar huis en je mam was in de keuken. Mam: Dag meisje en gaf je een kus op je voorhoofd. Mam: Hayley je ben veranderd zeg! alles goed? Hayley: Ja weet het ben ook ouder nu é en alles is goed met u ook?? Mam: Ja ook ! Jij: Mam ik moet wat vragen?? Mam: Ja vraag maar. Jij: Hayley kwam op het idee om een girlsnight te houden vandaag dat we eens goed kunne praten en we gaan op tijd slapen * puppy eyes * Mam: Ik weet het niet meisje! Jij: PLZ mam! Er heerste een ijzige stilte. Tot opeens je mam iets zei. Mam: Oké het mag op voorwaarde dat jullie om 11 uur gaan slapen! Jij: Dänke! Doen we zeker! Kom Hayley. Hayley: Bedankt mevrouw! Mam: Zeg toch gewoon Cindy Hayley: Oké Cindy

Jullie gingen naar boven en pompte zo een opblaasbed op. Jullie hadden gegeten. En jullie gingen op je kamer zitten. Jullie hadden vandaag maar geen chips en liters frisdrank meegenomen omdat je morgen auditie had. Jullie hadden gepraat over alles wat jullie meegemaakt hadden in die de tijd jullie elkaar niet hadden gezien of gehoord. Het was 11 uur en je mam kwam zeggen dat het tijd was om te slapen. Jullie waren ook wel moe en gingen direct slapen. ’s Morgens werd je gewekt door je mam. Het was 12 uur. Omdat de audities pas om 14 uur waren had je mam je maar laten liggen. Je ging je haren goed doen enzo. Hayley was nog steeds aan het slapen. Toen je klaar was maakte je Hayley rustig wakker. Ze ging zich na een kwartiertje ook douche. Jullie gingen eten. Jullie besloten om 2 uur maar te vertrekken voor als je weer file moest staan. Vandaag hadden jullie geen file en was je om 3 uur al daar. Je zag Bill en Tom al wandelen. Je duwde Hayley waardoor ze bijna omviel. Je maakte haar duidelijk dat Tom en Bill daar liepen. Bill liep gewoon door hij leek gehaast. Tom keek je aan en kwam om je af en je dacht wat krijgen we nu! Je zei tegen je ouders dat ze al wat zouden kunne gaan drinken. Dat deden ze dan aan. Je draaide je om en dan stond Tom voor je neus. Hayley stond er ook maar met grote ogen naar te kijken. Tom: Ey, jij bent Mandy zeker. Jij: ja Tom: Ik kom vandaag de meisje begeleiden met gitaar. Jij: Oh leuk. Tom keek je aan met die mooie ogen je verdronk erin net zoals bij Bill. Jullie praten nog even. Tom bewoog zijn piercing en hij kreeg een grijns op zijn gezicht en je lachte verlegen. Hayley duwde je ‘per ongeluk’ tegen Tom. Tom schoot een beetje naar achter. Je zei sorry en Tom zei dat als je hem een kusje zou geven alles goed was. En hij wees naar zijn wang. Je gaf hem een kus om zijn wang maar opeens draait hij zijn hoofd en komt die kus op zijn mond. Je verschoot en liet zijn lippen los. Tom grijnsde weer. Je keek even langs Tom en zag Bill daar staan je wuifde naar hem. Maar gaf geen reactie. Je vond dit wel raar. Tom zag dit ook en zei snel dat hij naar Bill moest. Toen hij richting Bill riep begon hij te huilen en liep de deur uit. Je verschoot en keek Bill na. Hayley zei dat je achter hem aan moest. Je twijfelde en deed het dan toch maar. Opeens zag je Bill niet meer en hoorde je gesnik vanuit een steegje komen. Je gaat kijken en ziet Bill zitten. Je loopt rustig naar hem toe en hurkt bij hem neer. Je kijkt hem aan. Zijn make-up is helemaal uitgelopen. Je weet niet wat je moet doen. Jij: Bill, wat is er?? Bill: Niks! Jij:jawel Bill. Zeg nu maar gewoon. Bill: Ok ik ben op u verliefd denk ik Je was een beetje geschokt. Je veegde zijn uitgelopen make-up af. Bill kijkt nog altijd bedroefd aan. Eigenlijk ben je ook wel verliefd op Bill. Je brengt je gezicht dichter naar de zijne en kuste hem. Bill laat je lippen los en bekijkt je vreemd. Na even elkaar bekeken te hebben kust Bill je weer. Je voelt zijn tong tegen je lippen en je voelt zijn tong in je mond. Die piercing voelde ook zo goed dacht je in je eigen. Jullie lieten elkaars lippen los en Bill glimlachte. Jullie liepen hand in hand terug naar het gebouw. Toen jullie iets voor het gebouw waren lieten jullie elkaar los en gaf Bill je een tedere kus op je lippen. Je kuste terug en liep door naar je ouders. Je ouders waren met Tom aan het praten en ze keken je streng aan! Pap: …


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 16:09:
Oh Ohh ,, :o