Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » 1. Mika, The boy who loved too much {songfic} [af] » Take me There

1. Mika, The boy who loved too much {songfic} [af]

4 sep 2010 - 11:52

431

5

292



Take me There

Rascal Flatts: ____http://www.youtube.com/watch?v=HnfZch5FnZs&feature=related

Mika's P.O.V.

Het was 1 uur 's middags en ik had net gegeten. Plotseling ging de deurbel en ik opende de deur. Er stond een vrouw.
'Hallo,' zei ik.
De vrouw keek heel blij.
'Hallo, ik ben Georgia. Ik ben de vrouw die de Meet&Greet heeft gewonnen, een paar dagen terug.'
Meet & Greet? Daar kon ik me niets van herinneren. Toch maakte het me niet uit. Ik kon wel wat afleiding gebruiken.
'Meet & Greet? Goed dan, kom maar binnen.'
Ik liet de vrouw binnen en ging samen met haar op de bank zitten.
'Vraag maar raak,' zei ik. Ik had geen zin om zelf helemaal over me te gaan vertellen.
'Ok. Eigenlijk wil ik alles van je weten, maar ik begin maar met een makkelijkere vraag,' zei ze. 'Heb je een vriendin?'
Ik slikte. Dit was niet de gemakkelijke vraag die ik verwacht had. Toch vond ik dat ik de waarheid moest vertellen.
'Ik had een vriendin, 2 dagen terug, maar nu niet meer. Ze is weg.' Georgia keek raar.
'Waarom?' Vroeg ze. 'Als ik dat mag vragen tenminste,' voegde ze er snel aan toe.
'Ze vond dat ik teveel bezig was met mijn baan.' Zei ik, terwijl ik naar de grond bleef kijken. Ik voelde datzelfde lege gevoel van 2 dagen terug weer opkomen.
'Maar ze wist toch dat dat zou gebeuren voordat ze je vrouw werd? Dat was toen toch ook al?'
Georgia gaf me echt het gevoel dat ze zich zorgen maakte om me, ook al kende ik haar net 5 minuten.
'Dat wist ze inderdaad ja, en ik denk ook niet dat dat de echte reden was. De volgende dag vond ik haar namelijk in het park, op een bankje, al zoenend met een andere jongen.'
Georgia keek verschrikt op.
'Maar dat is verschrikkelijk!' Zei ze.
Ik knikte.
Toen kwam ze dichterbij me zitten en legde troostend een hand op mijn been.
'Weet je wat? Ik ga zorgen dat je vandaag een leuke afleiding gaat krijgen. Ik ga alleen maar vrolijke vragen stellen, en zorgen dat je ergens anders aan denkt.'
En dat was precies wat ik op dat moment nodig had. Iemand die me troostte.

Your first real kiss, your first true love,
You were scared.
Show me where,
You learned about life, spent your summer nights, without a care.
I want to roll down main street, the back roads,
Like you did when you were a kid
What made you who you are,
Tell me what your story is.

I want to know, everything about you then.
And I want to go, down every road you've been.
Where your hopes and dreams, and wishes live,
Where you keep the rest of your life hid,
I want to know the girl behind that pretty stare
Take me there.


Reacties:


LisaHightopp
LisaHightopp zei op 27 aug 2010 - 17:43:
hihihi


Teysz
Teysz zei op 31 mei 2010 - 20:27:
Een brabantisme:
... ook al kon ik haar net 5 minuten.

*Hihi*


justAgirl
justAgirl zei op 31 mei 2010 - 15:13:
leeuk!!
me want more


realMe
realMe zei op 31 mei 2010 - 14:58:
leuk...
snel verder
mag ik een melding


Moonzzz
Moonzzz zei op 31 mei 2010 - 14:57:
ga gewoon met georgia