Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 8: You’re happy with her ...

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

23 dec 2008 - 23:51

874

1

277



Part 8: You’re happy with her ...

POV Bill

Je hoorde iemand je achterna komen maar je keek niet achterom. De stappen begin steeds zachter te klinken. Je zag een steeg en je ging het steegje in. Je zakte door je benen van verdriet. Je kon het gewoon niet aan. Dat Tom je dit aankon doen! Je had Tom zo graag maar om zo’n momenten zou je hem wel kunnen missen als kiespijn. Je zit te snikken. Opeens hoor je voetstappen en je kijkt op. Je ziet een schim staan. De schim liep rustig naar je toe. Je kijkt haar en aan en je ziet tot je verbazing dat het Mandy is. Ze hurkt zodat ze op jou hoogte zit. Ze kijkt je bezorgd aan. Ze vraagt je wat er is. Maar je antwoord met een botte niets. Ze gelooft je niet en vraagt het nog eens. Je ziet aan haar dat ze zich egt bezorgd is om je. Zo had je haar nog nooit naar je zien kijken naar je. Je durfde het niet te zegge maar opeens zei je het gewoon ‘ik ben op je verliefd!’ Je keek haar aan. Ze schrok. Na een stilte die voor jouw uren leken te duren veegde ze zonder iets te zeggen je uitgelopen make-up uit en kwam ze met haar hoofd dichter bij de jouwe en kuste je teder op je lippen. Je verschoot en liet haar liepen los. Je keek haar even vreemd aan. Je pakte haar hoofd vast en kuste haar. Je duwde met je tong tegen haar lippen in de hoop dat ze haar mond zou opendoen. Ze deed dat ook en je bracht je tong in haar mond en maakte zachtjes rondjes met je tong. Ze zag ook dat ze het niet erg vond omdat ze ook meedeed. Toen ze je piercing raakte hoorde je een klein kreuntje bij haar. Je wist gewoon dat ze het fijner vond doordat je een tongpiercing had. Ze laat je lippen los en jullie glimlachen naar elkaar. Ze hielp je recht en jullie liepen hand in hand terug. Je was zo gelukkig. Dit was een teken dat ze meer voor jouw voelde dan Tom. Toen jullie een beetje voor het gebouw waren lieten jullie elkaar handen los en je drukte een tedere kus op haar mond. Als jullie binnen zijn zag je Tom bij Mandy’s ouders staan. Ze zagen er kwaad uit toen Mandy op hun afkwam. Ze begonnen allemaal te vragen te stellen. Ze raakte in paniek en liep wenend naar het toilet. Je zag het en liep snel naar heet toe. Je hoorde gesnik uit een wc hokje komen. Je wist gewoon dat het Mandy was. Je klopte op de deur. Jij: Mandy, wat is er gebeurd ?? Mandy: niets zei ze snikkend. Je begon je wel zorgen te maken wat zou Tom allemaal gezegd hebben. Jij: Komaan zeg iets! Je kreeg geen antwoord je hoorde alleen gesnik dat erger en erger werd. Jij: Mandy laat me erin aub. Na even wachten ging de deur uit het slot. Mandy deed teken dat je binnenmocht. Je ging binnen en sloot de deur weer. Ze vloog je om je nek en huilde uit op je schouders. Je pakte haar stevig vast en drukte een kusje op haar kruin. Je wreef over haar rug om haar te kalmeren. Het lukte en ze keek naar je. Je gaf haar een kusje op haar op mond. En ze glimlachte. Haar make-up was uitgelopen en nu veegde jij het af. Jullie hadden in al die tijd niets tegen elkaar gezegd. Gewoon het samen zijn voelde zo goed en je wist dat zij zich ook zo voelde.

Jullie liepen dan maar terug naar de ontvangst ruimte. Nina en Detlef stonden er al. Nina: Ah Bill daar ben je we dachten al da je niet meer kwam. Bill: Nee nee ben er weer Ok Detlef: Ok meisjes! Jullie weten dat we vandaag van de 50 naar 25 gaan. We gaan jullie vandaag een solo laten zingen en een duet met een ander meisje. De duo’s hebben wij al bepaalde. Hij ging alle nummer af. Jij, Nina en Detlef gingen binnen en alles klaarmaken. Tom kwam op zijn dode gemak binnen geslenterd en zet zich neer op zijn kruk. Hij stemt zijn gitaar af enzo. Hij heeft je nog steeds geen blik gegund. Je zou er nu geen drama van maken. Je vraagt het hem straks wel wat er is. Eerst gingen de duo’s zingen. Na 10 duo’s kwamen Mandy en Sandra. Je zag Mandy naar je glimlachen. Ze gingen alle bij zitten op hun kruk. Nina: Wat gaan jullie zingen? Sandra:Take me on the Floor van The Veronicas . Nina: Oké begin maar! Mandy begon met zingen en al snel volgde Sandra al. Je vond hun stemmen mooi bij elkaar passen. Tom begeleide hun op gitaar. Je zeg Tom af en toe lachen naar Sandra. Ze lachte terug. Toen ze klaar waren hoorde je Detlef zeggen dat het perfect gezongen was en dat jullie stemmen zo mooi bij elkaar paste. Je gaf hun juist hetzelfde commentaar juist zoals Nina deed. Toen kwam Mandy alleen binnen. Detlef en wat ga je ons alleen zingen. Jij dit liedje is bedoeld voor een speciale jongen en glimlachte sneaky naar je ! Ik ga … zingen.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 16:16:
by your side ? spannend éé !! ^^