Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 9: Is he you’re true love …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

23 dec 2008 - 23:55

477

1

337



Part 9: Is he you’re true love …

POV Mandy

Pap: Wat heeft hij gedaan?? Heeft hij je aangeraakt?? Je verkracht ?? Je was zo overdonderd door al de vragen en je was zo geschrokken van de gedachte van je vader over Bill dat je in paniek naar het wc rende. Je ging in een wc-kotje zitten. Je begon te snikken. Je hoorde iemand binnen komen en die klopte op de deur. Je zag aan de schoenen dat het Bill was. Hij vroeg wat er was, je zei snikkend ‘niets’ hij geloofde je ook niet en vroeg je om iets te zeggen dat deed je ook weer niet. Je zag Bill zenuwachtig worden. Je begon nog harder te snikken. Bill vroeg of hij binnen mocht. Je wachtte even en ging toen van het wc-deksel af en deed de deur open. Je deed Bill teken dat hij binnenmocht hij keek je bezorg aan. Hij sloot de deur weer en je vloog hem rond zijn nek en pakte hem vast. Je legde je hoofd op zijn schouders en huilde uit. Je voelde dat hij je steviger vast pakte en je pakte hem vast rond zijn middel. Hij gaf je een kus op je kruin en veegde over je rug. Je wist dat hij dat deed om je te kalmeren. Jullie hadden de hele tijd geen woord tegen elkaar gezegd, maar dat was ook helemaal niet nodig. Dat zou de sfeer kapot maken. Niet dat de sfeer goed was maar de aanraking van Bill maakte alles al goed. Je keek naar hem en hij gaf je een tedere kus op je mond. Je lachte naar hem. Deze keer veegde hij je uitgelopen make-up weg en ging met je naar de ontvangst ruimte. Je zag hem naar de jury lopen. Jij ging maar direct in de menigte staan je had geen zin om met je ouders te praten. Detlef deed de uitleg en zei de duo’s. Detlef: nummer 20 Mandy Grace Capristo en nummer 5 Sandra Evens! Je kende haar niet maar hoopte dat alles goed ging. Ze zag er wel leuk uit. Jullie bespraken welk liedje na lang discussiëren kozen jullie Take me on the floor van The Veronicas. Jullie oefende een paar toen waren jullie aan de beurt. Jullie gingen binnen en gingen zitten op jullie krukjes. Je lachte nog eens naar Bill. Tom ging jullie begeleiden op akoestische gitaar. Nina vroeg wat jullie gingen zingen en Sandra antwoorden. Je begon met zingen en al snel volgde Sandra ook. Toen jullie klaar waren hadden jullie een goed gevoel over jullie prestatie. De jury was vol lof over jullie en je zag Sandra en Tom naar elkaar lachen. Even later moest je alleen gaan zingen. Je ging binnen en ging weer zitten op je krukje. Wat ga je zingen vroegen ze. Je begon met praten en zei: ‘ Dit is voor een speciale jongen en ik ga … zingen van ….


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 16:19: