Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 10: You're on the go…

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 13:12

1078

1

311



Part 10: You're on the go…

PS: Ik weet da Bleeding Love nog niet bestond maar die liedjes die ik neem kan zijn dat die van dit jaar zijn oké?? Want we zitten eigenlijk in 2006 nu.

POV Bill

Mandy: Ik ga Bleeding love van Leona Lewis zingen. Ze sloot haar ogen zoals altijd. Je luisterde geconcentreerd naar de tekst. Je wist dat dit over jou en haar ging. Ze zong het anders dan Leona Lewis maar het was de mooiste versie die je ooit hoorde. Ze stopte en je zag haar naar je kijken. Ze keek zo verliefd. Nina: Oké Mandy we gaan nog niet teveel zegge nu, straks worden alle kandidaten bekent gemaakt. Mandy: Oké en ze knipoogde naar je. Nina en Detlef hadden het gezien. Alleen had je dat nog niet door. Toen kwam Sandra je vond haar ook heel goed. Jij: Sandra wat ga jij zingen?? Sandra: Everywhere van Michelle Branch. Nina: Oh leuk nummer oké zing maar. Sandra zong. Je stond verstelt van wat ze kon. Ze had ook wel een heel andere stem als Mandy. Toen Sandra wegging. Kwamen de volgende kandidaten en ze liep de auditie op zijn einde. Nina: Oké nu moeten we er 25 elimineren. Detlef: We beginnen met Mandy. Bill want vond jij van haar zangprestaties. Jij: Zo mooi zoals gewoonlijk en het duet was ook goed gezongen. Detlef: Bill heb je iets met haar?? Je verschrok van zijn vraag. Jij: Nee, hoe kom je daar nu weer op. Nina: Ze knipoogde naar je en ze keek zo verliefd en jij trouwens ook! Bill als je iets met haar hebt is dat geen probleem maar maak het niet publiek onder de wedstrijd doe het dan na de wedstrijd. Oké? Jij: Ja ok. Detlef: Dus gaan we ze doorlaten of niet ?? Jij: Ik vind toch dat ze een kans verdient. Nina: Inderdaad. Detlef: Ik vind dat ook dus we hebben er al 1. Na een paar personen kwamen jullie bij Sandra. Nina: Wat gaan we met haar doen ?? Detlef: het is Sandra of Katja. Jij: Ik vond Sandra een mooiere stem hebben dan Katja. Detlef: Dat is wel waar. Nina: Oké gewoon je hand opsteken voor degene die jullie willen. Nina: Sandra? Jij en Detlef steken je hand op. Jij: Dus gij wilt Katja ? Nina: Ja ik vind haar stem mooier. Detlef de meeste stemmen gelden hé en knipoogt naar je. Je glimlacht terug. Jullie gaan zeggen wie door is aan de meisjes. Nina: Oké dames we hebben besloten wie door mag! Mandy, Kiara, Senna, Sofie, Yalinka, Stephanie, Sandra, Kelly P.; Kelly T.; Marijke, Marie , Maria, Riley, Cindy, Emilie, Mutya, Laura, Lisa, Hanne, Manon, Robin, Babette, Lise, Loridan, Bahar! Je ziet dat Sandra en Mandy elkaar om de nek vliegen. Die zijn vriendinnen geworden dacht je. Ze lachte naar je en ze gaf je een dankbare blik je lachte terug. Toen kwamen haar ouders en omhelsde haar. Ze zagen dat je naar haar keek en haar vader trok haar direct weg. Je zag dat ze een beetje tegenstribbelde, maar ze leek weerloos tegen over haar vader. Je bedacht je juist dat je haar gsm nummer niet had en haar e-mail adres niet. Toen haar ouders even weg waren pakte je, je kans en liep naar haar toe. Je tikte haar tegen har rug en ze keek om. Ze had direct een bigsmile op haar gezicht. Jij: Mandy, ik moet je iets vragen?? Mandy: Doe maar. Je haalde een diep adem. Jij: Uhm … zou ik je gsm nummer en e-mail adres mogen hebben?? Mandy: Natuurlijk ze pakte een kaartje en schreef haar gsm nummer en e-mail adres erop. Mandy: Zou ik die van jou ook mogen hebben. Ze stond te blozen. Je vond haar zo schattig dan. Je knikte ja en gaf haar ook een kaartje. Je ging juist op tijd weg want als haar ouders je met jaar zouden zien praten zou ze nog meer problemen hebben. Opeens voel je, je gsm trillen. Je kijkt op je gsm je schrikt. Je ziet er de naam van … staan!

POV Mandy

Je zei dat je Bleeding love van Leona Lewis ging zingen en je keek Bill aan om hem duidelijk te maken dat het over jou en hem ging. Je had het anders gezongen om indruk te maken op de jury. Ze vonden het wel mooi als je naar hun gezichten keek. Je gaf Bill nog een knipoog voor je buitenging. Je zag Sandra binnen gaan en wenste haar succes. Ze lachte vriendelijk naar je. Toen ze buiten kwam keek ze wel tevreden je ging naar haar toe. Je wou haar wel beter leren kennen ze zag er wel leuk uit. Jij: Hoe is het gegaan? Sandra: Goed bij u?? Mandy: ook zoals altijd tot nu toe Sandra: Bij mij ook ben ook makkelijk naar deze ronde gegaan. Na deze zal het wel wat moeilijker gaan denk ik. Jij: Ja dat denk ik ook. Sandra vertelde je veel verhalen zoals over de papegaai die ze moesten vangen en hij kon nog niet eens vliegen Jullie werden redelijk snel vriendinnen. En toen kwam de jury. Ze noemde alle 25 de namen af en jij en Sandra waren erbij. Jullie waren zo happy dat jullie elkaar om de nek vlogen. Je was opeens zo close met haar op zo’n korte tijd. Je vroeg haar gsm nummer en jij gaf de jouwe zodat jullie met elkaar contact konden blijven. Je keek naar Bill en gaf hem een dankbare blik. Hij lachte terug naar je. Opeens kwamen je ouders. Je had verwacht dat ze woedend zouden zijn maar ze omhelsde jouw. Je keek even naar Bill. Je vader zag het en keek Bill kwaad en hij trok je weg uit de menigte. Je verzette je maar je vader was te sterk. Je vader dacht nog altijd dat hij je verkracht had. Jij: Pap, Bill heeft niks gedaan!! Pap: Je moet Bill niet te verdedigen omdat hij je idool is. Jij: Pap dat doe ik helemaal niet ik heb Bill alleen getroost! Pap: Oké als jij het zegt. Je ouders gaan even weg. Hayley was al naar huis dus je stond daar helemaal alleen. Opeens voel je een tik op je rug. Je draait je om en je ziet Bill. Hij vraagt je gsm nummer en e-mail adres je geeft het hem en op je beurt vraag jij het ook aan hem. Hij gaat juist op tijd weg want je ouders komen juist terug en je frommelde het briefje in je broekzak …


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 16:24: