Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Our Magical forbidden Love [afgelopen <3] » H7

Our Magical forbidden Love [afgelopen <3]

1 juni 2010 - 16:44

599

3

229



H7

Nathan (POV)

Shit.
Ik kan me niet concentreren op mezelf. Dit kan niet goed gaan. Oh waarom ben ik dan ook zo'n enorme idioot. Hoe kon ik denken dat ze het nooit te weten kon komen. Nouja nu is het dus te laat. Ik moet het vertellen. Volgende probleem. Dan weet ze het. Kan ik mijn huis niet meer uit omdat mijn familie me daar opsluit. Shit.. Ik ben ook altijd de sukkel. Nouja daar gaan we dan

Met zijn tweeen lopen we naar een bankje in een uithoek van het park.
'Saphire, ik ben een tovenaar.'
Wauw, dat klonk echt alsof ik uit het gekkenhuis kom.
Ze zit me verbaasd aan te kijken.
'Ja, ik maak echt geen grapje'.
Haar gezicht staat nu bezorgd.
'Is dat slecht nieuws voor mij? Ik snap het probleem niet echt.'
Nu kijk ik waarschijnlijk zo verbaasd dat ze begint te lachen.
'Saphire, dit is nu niet echt grappig. En ja het is zeker een probleem.'
Nu kijkt ze weer verdrietig.
'Maar waarom dan. Ik snap het nog steeds niet.'
Ik haal mijn schouders op. 'Mijn familie heeft de regel dat we geen relaties mogen opbouwen met mensen in de stad. We zouden onszelf kunnen verraden.'' Het is even stil.
'Maar ik zou het nooit aan iemand vertellen.' zegt ze dan.
'Dat weet ik' en dan kus ik haar om de spanning te doorbreken.

Saphire (POV)
Oke, hij is dus een tovenaar SO WHAT. Het is wel een beetje vaag. En ik geloof het eigelijk nog niet echt. Daarom vraag ik er maar naar.
'Nate, als je echt een tovenaar bent, kun je dat dan even bewijzen. Gewoon zodat ik zeker weet dat je niet naar het gekkenhuis hoeft'.
'Hij glimlacht, 'Ja ik zal het je zeker laten zien. Zie je die steen daar? Oke let even goed op'. Ik kijk verbaasd hoe de steen naar hem toe zweeft. Dit is echt bizar. 'Nou oke, je bent dus een tovenaar, maar als dit niet mag van je familie, omgaan met mij. Hoe gaan ze daar dan op reageren als ze erachter komen?'
'Nou, ze zullen flippen en me in mijn huis opsluiten. Daarom gaan ze het ook niet te weten komen.'
'Aha' zeg ik dan maar.
'Wacht dus ik mag het ook niet aan mijn ouders en vriendinnen vertellen?'
Hij kijkt verdrietig: 'Voor het geval je het vergeten bent, je vriendinnen weten het al.'
'Shitt.'
'Ja, inderdaad, Shit' zegt hij dan maar.

Maar dit allemaal maakt mij eigelijk niets uit. Al was hij een trol Ik hou van Nate en geen tovenaarsfamilie of elfjes kunnen ons scheiden op dit moment.
Dat dacht ik tenminste.

Nathan (POV)
Als ik na deze miiddag thuis kom, staat mijn familie al op me te wachten. ''
'Nate, waar was je toch?' vraagt mijn vader die woedend kijkt.
Dat is waar ook, ik heb mijn lessen gemist.
Mijn broer kijkt me vals aan. Ik haat hem echt verschrikkelijk
'Natie had een date met een meisje, zegt Charles vals.
Ik kijk woedend terug: 'Niet waar'.
'NATE WAAR DENK JE DAT JE MEE BEZIG BENT. WIL JE DAN ALLES VOOR ONS VERPESTEN, ALLES WAT WE HEBBEN OPGEBOUW RUíNEREN ALLEEN OMDAT JE EEN MEISJE LEUK VIND!' Mijn vader steekt een hele tirade af over wat mijn plichten zijn in deze familie en ik luister amper. 'Maakt me niet uit pa, ik hou van haar.' Mijn broers vinden dit blijkbaar heel grappig en mijn zussen kijken me boos aan. Maar niemand kijkt zo woest als mijn vader. Hij grijpt me bij mijn nek en duwt me mijn kamer in. 'Als je het waagt om hieruit te komen, tenzij je zweert het meisje op te geven, vil ik je levend!' Hij schreeuwt steeds harder. Hij slaat de deur dicht en daar zit ik dan.
Alleen.
Zonder Saphire.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 1 juni 2010 - 18:46:
Aaaawh...
Wacht maar Nate! Ik kom je redden!


SusieSimon
SusieSimon zei op 1 juni 2010 - 18:02:
Awww..
Wat zielig voor Nate
Maar alles komt toch weer goed hea?
Oeh ga alsjeblieft snel verder!!
Mag ik weer een melding?
xx

ps: Is het je opgevallen dat ik in elke zin een smiley heb gebruikt?


Ezzlot
Ezzlot zei op 1 juni 2010 - 17:14:
Oh Arme Nate!
Ik wil hem wel knuffelen
Maarja, je moet gewoon snel verder gaan. =)