Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » .: Finding Identity :. [TK] » 9. Strange guys

.: Finding Identity :. [TK]

1 juni 2010 - 21:58

414

0

173



9. Strange guys

[i]'Ik heb Noa gister van straat meegenomen, omdat ze geen onderdak heeft.' 'Maar, dan ben je dus..' begint Cheryl vrijwel meteen. Lisa kapt haar af. 'Nee, ze is geen zwerver. Misschien heeft ze het wel moeilijk thuis.' Ik kijk weg, naar m'n handen. Moet ik het zeggen? Ik kan toch niet liegen?[/i]

'Ik.. eigenlijk..' stotter ik zacht. M'n vingers beginnen weer zenuwachtig met elkaar te spelen. Lisa en Cheryl kijken me aandachtig aan.
'M'n ouders zijn omgekomen en ik kan niet meer terug naar huis.'
Liegen voor hun eigen bestwil, denk ik. Eigenlijk wilde ik wat anders zeggen, maar dat zou niet goed gaan uitpakken.
Er valt een doodse stilte. Lisa heeft een bezorgde indruk op haar gezicht gekregen. 'Mijn hemeltje..'
Ik zucht. De dag begint al aardig slecht.
Wanneer het weer akelig stil blijft omdat niemand iets weet te zeggen, staat Cheryl op van de bank.
'Ik ga muziek luisteren in m'n kamer.'
Ze wilt naar boven lopen, als Lisa haar tegenhoudt.
'Waarom laat je Noa je kamer niet zien?' zegt ze vrolijk. 'Misschien hebben jullie dezelfde interesses.'
Cheryl kijkt naar mij en glimlacht. 'Oké is goed, kom je mee?'
Samen lopen we naar boven, naar haar kamer.
'Voor ik m'n deur opendoe, moet ik zeggen dat je niet moet schrikken van wat je straks ziet.'
Ik zie hoe Cheryl's wangen rood beginnen te kleuren.
'Hoezo dan?' vraag ik. Ze lacht wat ongemakkelijk.
'Nou, ik weet niet hoe je erop gaat reageren. Ik weet ook niet of je fan van ze bent of niet.'
Verbaasd kijk ik haar aan. Ik weet totaal niet waar ze het over heeft. Zonder verder nog wat te zeggen, opent Cheryl de deur.

Het eerste wat ik zie is een poster, met daarnaast en daar omheen nog een poster, en nog een.. Cheryl's héle kamer hangt er vol mee. Zelfs op het plafond hangen er een paar. Het zijn geen verschillende posters, maar van één persoon.
Een of ander meisje - als ik dat goed zie - met zwarte smokey-eyes en lang zwart haar. Op sommige posters lijkt het alsof ze zwarte leeuwenmanen heeft. Cheryl heeft bijna dezelfde stijl.
'Je mag het zeggen als je hem haat ofzo.' zegt ze zachtjes. Langzaam loopt ze naar haar bed en gaat erop zitten.
Hem? Het is een jongen? Apart..
'Hoezo zou ik hem moeten haten?' vraag ik verward.
'Ken je hem niet dan?'
Ik schud onwetend m'n hoofd. Voor zover ik weet niet in ieder geval.
Cheryl pakt van haar nachtkastje een borstel begint haar haren te borstelen.
'Dat is Bill Kaulitz, de lekkerste boy van de wereld en zanger van Tokio Hotel. Ooit van gehoord?'
Weer moet ik toegeven dat ik me die naam nergens kan plaatsen. Vrijwel meteen wijst Cheryl langs me naar de deur. Ik draai me om en zie nog een grote poster hangen. Dit keer met vier jongens, de enigste poster met de hele band. Mijn ogen blijven hangen op een jongen met dreads..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.