Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » .: Finding Identity :. [TK] » 12. Make a choice

.: Finding Identity :. [TK]

1 juni 2010 - 22:01

345

0

201



12. Make a choice

[i]Dit ga ik zometeen airbrushen, denk ik terwijl al meer lijnen en strepen op m'n blaadje verschijnen. In deze ruimte komen alle flashbacks die ik in m'n gedachte ontvang. Het is van mij alleen en ik noem het: de "Hall of Memories".[/i]

Ondertussen heb ik het meeste al kunnen airbrushen. De ruimte die ik heb gezien met de waarschijnlijk rode ballonnen. Maar omdat ik te weinig details heb, kan ik ook niet verder. Toch weet ik zeker dat die flashback hoe dan ook weer terugkomt.
Dan voel ik m'n mobiel in mijn broekzak trillen. Het is een goedkoop mobieltje die ik van Lisa mocht hebben. In m'n Inbox staat een berichtje van Cheryl:

Noaa!!
omg omg OMG ik ben ZOO facking blij!
heb net brief gekregen van MTV datk
M&G heb gewonnen met TH!!
OMGAAAAWT kun je het geloven?!
kom anders zo naar me toe,
kvertel je alles. <3
xx. Cher


Ik voel me zo blij voor Cheryl. Ze mag eindelijk haar grote idolen gaan ontmoeten, waar ze zo lang op heeft gewacht.
Nadat ik de laatste dingetjes op de muur heb afgemaakt, pak ik m'n tas weer in en ga op weg naar Cheryl.

'Hé Noa!' Lisa doet open en lacht. 'Cheryl zit al boven op je te wachten.
Meteen loop ik de trap op naar haar kamer, en bij de deur word ik bijna doodgeknuffeld door een behoorlijk hyperactieve Cheryl.
'Mein Gott, heb je m'n sms gelezen?' vraagt ze vrolijk.
'Ja natuurlijk,' lach ik. 'Anders schrok ik wel van je reactie.' Cheryl lijkt het niet te horen, want met al haar enthousiasme dendert ze over m'n zin heen.
'Ik heb er ook nog twee concertkaartjes bijgekregen en we staan waarschijnlijk helemaal vooraan, dus ik mag iemand meenemen!'
'Aah, wat gaaf man.' zeg ik dan breedlachend. Pas later merk ik aan haar gezichtsuitdrukking dat ze mij bedoelde.
Snel schud ik mijn hoofd en glimlach. 'Nee, nee. Ik ga niet mee hoor. Ik ken ze amper.'
'Daarom juist, doos.' lacht Cheryl. Ze geeft me speels een duw tegen m'n schouder. 'Je moet ze beter leren kennen, zodat je ook fan van ze wordt.'
Ik grinnik en geef een duw terug.
'Maar zeg even, wil je met me mee?'
Of ik met haar meewil.. Dat ik die jongens dan ook ontmoet? Ik weet niet, het zou raar zijn denk ik.
'Nou?' Cheryl wacht ongeduldig op m'n antwoord. Ik begin te grijnzen.
'Weetje, ik kan niet met je mee hoor..' begin in dan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.