Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » .: Finding Identity :. [TK] » 31. Give me hope

.: Finding Identity :. [TK]

1 juni 2010 - 22:12

338

2

190



31. Give me hope

[i]'God..' zeg ik zachtjes, maar blijkbaar niet zacht genoeg. Cheryl draait me met haar hand naar haar toe en kijkt me aan. 'Noa, wat is er aan de hand?' Als het een paar seconde stil blijft, kijk ik achter haar langs door de gang om zeker te weten dat wij de enigste twee zijn. Ik trek haar aan haar arm mee terug de kamer in. 'Ik ga het hele verhaal aan je uitleggen.'[/i]

Cheryl ploft terug in dezelfde zetel, waar ze eerst nog languit in vertoefde en kijkt me een beetje verward aan.
'Vertel het me dan.'
Ongemakkelijk begin ik te ijsberen langs haar zetel, niet wetend waar ik moet beginnen met vertellen. Een zucht ontsnapt uit m'n mond. Uiteindelijk plof ik ook in een zetel en frunnik wat aan m'n vingers.
'Je hebt het trouwens niet gedroomd hoor, dat over de jongens en van mij.' zeg ik zachtjes en kijk haar strak aan. 'Integendeel, je stond er zelfs bij.'
'Dus.. je leidt echt aan geheugenverlies?' vraagt ze, nog verbaasder dan daarvoor. Schijnbaar heeft ze nog niet door dat ze daadwerkelijk een conversatie heeft gehad met Bill en de rest.
Ik knik m'n hoofd. 'Toen ik bij jullie thuis kwam, wist ik helemaal niks over mezelf. Tot op de dag van vandaag is er nog steeds weinig tot me doorgedrongen.'
Cheryl kijkt me onbegrijpelijk aan. Haar smokey-eyes zijn half weggevaagd door het huilen en haar haar zit ook door de war, net als zij.
'Maar je krijgt toch wel weer je geheugen terug?' vraagt ze heel voorzichtig. Ik bijt op m'n lip. Dat is dus iets waar ik geen antwoord op weet. Of ik ooit weer de oude zal worden, of ik ooit mijn oude leventje zal terugkrijgen..
'Ik weet het niet..' fluister ik en leg m'n hoofd op de leuning terwijl ik me onderuit laat zakken. 'Ik ben er zo bang voor. Als dat zo is, dan.. is het voor mij nog zinloos om door te gaan.'
'Zeg dat nou niet Noa.'
Verbaasd kijk ik op naar Cheryl, die nu rechtop zit. 'Ik weet wel zeker dat je je alles weer gaat herinneren. En hoe ik dat weet? Omdat í­k jou erbij ga helpen.'
Ik zucht. 'Zo makkelijk is dat niet Cheryl.' En natuurlijk dendert ze gewoon over mijn zin heen.
'Ik laat mijn vriendin niet stikken hoor, als je dat soms dacht.'
Een glimlach verschijnt op Cheryl's gezicht. Zo hoopvol, zo zeker van zichzelf dat ik me schuldig begin te voelen. Ik kan haar niet teleurstellen. Tenslotte ben ik haar enigste vriendin..


Reacties:


sadxangel
sadxangel zei op 2 juni 2010 - 22:15:
mooi gaa zo door
wil je melden als er een nieuwe is?
verderrrr


xXx


sterretjhu
sterretjhu zei op 2 juni 2010 - 18:49:
Awwh, mooi (L)
ga je snel verder? <33


wil je me laten weten als je verder bent??