Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 12: You make me so hot …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 14:19

500

1

337



Part 12: You make me so hot …

Ondertussen bij Sandra en Tom

POV Tom

Je keek Sandra verlekkerd aan. Je zag dat ze ook naar jou keek. Je wandelde met je typisch pasje naar haar en ze glimlachte. Mandy en Bill liepen al binnen. Sandra trok je mee naar binnen. Je was verbaasd door haar reactie. Jullie dronken 10 Redbull Vodka’s. Je zag dat Mandy ook een beetje zat was. Bill gedroeg zich weer voorbeeldig en dronk niet veel alcohol. Je zag Mandy, Bill mee op de dansvloer trekken ze begon sexy tegen hem aan te dansen. Sandra keek naar je en ze trok je ook mee. Ze danste sensueel langs je lichaam. Je begon zwaarder te ademen. Niet nu dacht je. Ze begon met haar kont tegen je kruis te dansen. Je voelde dat je ding hard werd. Oh nee dacht je. Je keek voorzichtig naar Sandra en ze lachte naar je. Je zag aan haar gezicht dat ze het ook voelde. Je schaamde je wel erg maar aan haar te zien vond ze het niet erg. Jullie waren tenslotte ook dronken. Jullie dansten nog een tijdje zo. Je zag Bill & Mandy naar buiten gaan en even later kwamen ze hand in hand binnen. Je zag iets blinken aan haar vinger. Je had besloot om het morgen aan Bill te vragen. Je zag hun zoenen enzo. Je besloot maar om maar terug naar het hotel te gaan. Je pakte Sandra mee. Je ging eerst naar Bill en Mandy toe om te zeggen dat jullie naar het hotel gingen. Bill keek je bedenkelijk aan en zei dat het goed was. Jij en Sandra stapten in de Cadillac. Jullie gingen het Dolphin hotel binnen. Tom vroeg zijn key -card aan de balie bediende en jullie wandelde naar jullie kamer. Zimmer 483. Je duwde haar naar binnen en sloot de deur achter je. Je zag dat Sandra ondeugend naar je keek. Je duwde haar zacht op bed en ging op haar liggen. Je gaf haar zoentjes in haar nek en ze genoot ervan. Je voelde dat je een stijve kreeg. Je ging met je handen onder haar T-shirt en deed haar T-shirt uit. Ze deed jouw T-shirt ook uit en deed je riem los. Je deed haar riem los en trok haar rok uit. Ze trok jou broek uit. Jullie zoenden nog even. Jij: Ga even iets halen in de badkamer. Sandra: ok! Je pakte een condoom uit het medicijnkasje en ging snel terug want je had echt wel zin. Toen je naar haar keek zag je dat ze een slaap was gevallen. Ze slaapt wel schattig eigenlijk Je vond het wel spijtig je had juist zo’n zin. Je pakte Sandra op en legde haar goed onder het laken. Je kroop ook in bed en pakte haar bij haar middel vast en trok haar tegen je aan. Je gaf haar een kus op haar wang en op haar nek. Jij: Ich liebe dich! Ze bewoog een beetje en je viel in slaap. Ondertussen bij Bill en Mandy …


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 21:07:
cute ^^