Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue! » (Intro, Meet The Heros :)

Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue!

19 juni 2010 - 16:43

361

3

332



(Intro, Meet The Heros :)

Er stonden 3 Jongens voor een grote machine, ze leken zoveel op elkaar, maar ook weer niet. De eerste Jongen was Red, een Jongen met bruin haar, een rode pet en een rood pak. De tweede Jongen was Green, een Jongen met zwart haar, en een groene pet. Met een blauwe nike broek, en mooie schoenen, zat hij stevig in zijn schoenen. De derde, en laatste Jongen, was Blue. Een Jongen zonder pet, met blond haar en blauwe ogen. Het waren vrienden, goede vrienden. Alledrie waren ze 12, naast de grote Machine stond een oude man, Professor Oak. ''Oké Jongens, Ik heb hier drie Pokéballs. Jullie mogen alledrie één Pokémon kiezen, dus neem gerust de tijd, je eerste Pokémon is een levenslange vriend, alle Pokémon Eigenlijk.'' vertelde Oak.
''Ik neem Charmander!'' riep Red, zonder na te denken.
''Oké, Red.'' zei Oak, Oak gaf de Jongen een Pokéball, een Pokédex, en 5 Pokéballs: ''Deze Pokédex, Die Moet Je kennen. Ik neem aan dat je ook weet wat een Pokéball is. Oké Jongens, Jullie beurt!''
''.. Mag Ik Bulbasaur?'' vroeg Green verlegen.
''Oké Jongen,'' zei Oak, en gaf hem de Pokéball, samen met een Pokédex en 5 Pokéballs. ''Oké, Blue. Nog één over voor Jouw!'' riepen Green en Red tegelijk.
''En wat voor één! Ik wou die Squirtle meteen al!'' riep Blue zonder gezeur, net zoals de andere Jongens kreeg hij ook een Pokédex, en 5 Pokéballs. ''Oké Jongens, Jullie zijn nu officieel Pokémontrainers. Ga nu, snel. Als Ik jullie was zou Ik naar de eerste stad gaan waar een Pokémon Gym Is, Pewter City. Onderweg kom Je dan via Viridian City, Zet hem op!'' riep Oak, terwijl ze al bijna de deur uit waren.

..En zo begon het avontuur van de Drie Jongens: Red, Green en Blue!

---
Characters:
---

===
Red, 12 Jaar. Bruin haar, rood pak.
Pokémon:

-Charmeleon: Flamethrower, Tackle, Tail Whip, Metal Claw.
-Raichu: Thunderbolt, Volt Tackle, Iron Tail, Quick Attack.
-Staryu: Water Gun, Psybeam, Rapid Spin, Tackle.
===
Green, 12 Jaar. Zwart haar, groen pak.
Pokémon:

-Ivysaur: Vine Whip, Sleep Powder, Poison Powder, Tackle.
-Gyarados: Bounche, Flamethrower, Hydro Pump, Dragon Rage.
===
Blue, 12 Jaar. Blond haar, blauwe Jas.
Pokémon:

-Wartortle: Water Gun, Ice Beam, Headbutt, Rapid Spin.
-Pidgey: Wing Attack, Sand Attack, Tackle, Peck.
-Weepinbel: Vine Whip, Stun Spore, Tackle, Acid.
===

Meep meep meep


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 3 juni 2010 - 20:12:
Whihi!
Ik ga het volgende hoofdstuk lezen!


pikafan10
pikafan10 zei op 3 juni 2010 - 17:00:
hij is echt goed!!!!
ik ga hem volgen zeker weten!!!


Soragek
Soragek zei op 2 juni 2010 - 20:47:
Cool!!! ik zal het doorgeven aan Tomas