Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 13: Do you want to have safe sex tonight? …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 14:21

1034

1

294



Part 13: Do you want to have safe sex tonight? …

Ondertussen bij Mandy en Bill.

POV Mandy

Je had Bill meevraagt op stap te gaan alleen wist hij nog niet dat het een latin-night was. Je deed krullen in je haren en deed een latin-achtig jurkje. Je deed je make-up en wachtte nog even op Sandra. Na een kwartiertje wachten stond Sandra voor je deur. Ze had een minirokje met een topje aan. Ze stond er wel mooi mee omdat ze zo slank was. Jullie vertrokken. Even nadat jullie aangekomen waren zagen jullie Bill en Tom aan komen wandelen. Je was hart ging wilt de tekeer. Sandra zag het en vroeg of je verliefd was. Je had alles verteld over het steegje enzo.

Bill kwam naar je toe en gaf je een kus op je wang. Je vroeg of hij kon dansen en Tom moest weer eens overdrijven. Je zag Bill een dodelijke blik naar Tom geven waardoor je de hint al snel doorhad. Je trekt Bill mee naar binnen en de muziek is direct opzwepend. Jullie gingen al aan de bar zitten en even later kwam Tom en Sandra ook. Jij, Sandra en Tom drinken Redbull wodka. Bill hield het bij een paar Pisangs en cola’s. Tom en Sandra hadden er al veel meer op en waren daardoor dus ook een heel stuk zatter dan jij. Je zag dat Bill naar je keek. Jij: Kun je het allemaal zien? Bill: Uhm … Je staat gewoon zo mooi met dat kleedje en je haren enzo. Jij: Bedankt Je hoorde Bailamos van Enrique Iglesias. Je trok Bill mee. Hij wist niet goed wat hij moest doen. Je danste met je kont tegen zijn kruis aan. Je hoorde hem zwaar ademen. Je wist goed genoeg dat hij dat opwindend vond. Je voelde dat hij kleine kusjes in je nek gaf. En legde zijn hand rond je middel. Je genoot ervan. Het gaf zo’n goed gevoel dat Bill dat deed. Je draaide je om en gaf Bill een teder kusje op zijn mond. Je schaamde je wel omdat je dit gedaan had. Je keek verlegen naar onder. Bill zag het en pakte je kin vast zodat hij je kon kussen. Je vond het zalig om die zachte lippen van Bill te voelen. Je voelde dat hij met zijn tong tegen je lippen aanduwde. Je deed je mond open en je voelde zijn tong in je mond. Je kreunde zachtjes vooral als je zijn piercing voelde. Ze voelde koud maar ook zo goed tegelijkertijd. Bill liet je lippen los en jullie danste nog wat verder. Je stond nu gewoon en legde je handen zijn nek en danste zo verder. Ondertussen had Bill door wat hij moest doen en hoe hij het moest doen. Opeens vroeg Bill je om mee naar buiten te gaan. Ok antwoordde je. Bill was zo schattig toen hij vroeg of jij zijn vriendin wou zijn. Je kon gewoon niets uitbrengen. Je dacht 'ik de vriendin van dé Bill Kaulitz'. Na een tijdje zei je, je ja en Bill deed een ring om je vinger hij was zo mooi. Je gaf hem een TZ om hem te bedanken. Bill pakte je hand vast en zo liepen jullie naar terug naar binnen. Je zag Tom & Sandra sexy met elkaar dansen. Jij en Bill hadden ook nog wat alcohol gedronken waardoor jullie lichtjes aangeschoten waren. Bill deed teken op zijn schoot. Je ging op zijn schoot zitten en hij gaf je een TZ. Het werd steeds heftiger totdat Tom kwam en zei dat Sandra en hij naar het hotel gingen. Bill keek Tom bedenkelijk aan. Je wist even goed als Bill wat Tom van plan was. Tom was al 2 uurtjes weg. Bill: oh nee hé! Scheisse! Jij: wat is er schatje? Bill: Tom heeft mij mee naar hier genomen met de auto en nu is hij met de auto weg! Jij: So what? Dan komt je toch gewoon mee naar mij thuis. Dan slaapt je bij mij voor een nacht hé :d Bill: maar je ouders. Jij: die zijn een hele week naar Spanje! Bill: MMMMM.. oké ik kom mee. Alleen als ik bij u in bed mag slapen! Jij: ik heb maar een 1 persoonsbed hé! Bill: Er is ook nog altijd het bed van u ouders hé en gaf je een kusje in je nek en daarna een TZ Jij: Oké dan , maar braaf zijn hé Bill: Altijd schat!

Jullie vertrokken naar huis en om 3 uur kwamen jullie aan. Je deed het licht en goede je jas op de zetel. Jij: Ga maar even zitten anders ik ga me snel omkleden en het bed klaarmaken ok? Bill: Ok en keek je nepdroevig aan. Jij: Wat is er, schatje? Bill: Ik wil je, je zo graag zien omkleden en hij lachte. Jij: Oh Bill faker! En je ging naar hem toe ging op zijn schoot zitten en gaf hem een TZ. Je voelde iets aan je been. Je zag en voelde dat Bill opgewonden was dus stopte je maar met zoenen. Je wou opstaan maar Bill trok je terug. Bill: Komaan schatje, doe door vond het juist zo leuk * geile blik*. Jij: Ik moe me nu echt gaan omkleden ga al maar naar de slaapkamer. Bill keek verslagen naar beneden en ging naar boven. Je wist goed genoeg wat Bill wilde maar je was er gewoon nog niet klaar voor. Je deed de voordeur op slot en deed alle lichten uit. Je ging ook naar boven en ging naar de badkamer. Je ging je pyjama aandoen en daarna ging je, je make-up afdoen. Je had juist je pyjama aan (kort shortje + spaghetti topje). Opeens voel je twee handen op je heupen en je word omgedraaid. Bill kuste je en gaf je een TZ (btw Bill had alleen nog maar zijn boxer aan^^) Hij begon je heviger te zoenen. Hij hief je op en je sloeg je benen rond zijn middel. Hij zette je op de wastafel in de badkamer en zoende je hevig. Je was best ook wel een beetje opgewonden maar je wou nog geen seks met hem ook al hield je zielsveel van hem. Je zag dat Bill zijn boxer heel straks stond. Hij ging met zijn handen onder je T-shirt en ……….


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 21:13: