Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue! » Hoofdstuk 1: The First Step In the wild!

Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue!

2 juni 2010 - 21:34

588

2

189



Hoofdstuk 1: The First Step In the wild!

Sorry dattie zo kort is, Ik zit vandaag op een lastige laptop, volgende Episodes zullen langer en leuker zijn, Danku, enveel leesplezier(: __

Red, Green en Blue liepen door Pallet Town, ze waren bijna aan de rand van de stad. Ze liepen op een grote berg, en keken nog één keer achter zich. Wat was het mooi, Pallet Town. Maar ze moesten nu echt gaan, ze moesten lang reizen, wouden ze aankomen In Viridian City voor de zon onder gaat. De kinderen liepen verder, door een groot weiland. Ze kwamen bij een groot bord, ''Route 1, Naar Viridian City'' las Red hardop voor, de kinderen liepen zonder wat te zeggen door. Normaal zouden de kinderen hun mond eraf praten, maar alledrie waren ze stil! Misschien waren het de zenuwen, dat zal dan wel. ''Jongens, Laten we kennis maken met onze Pokémon!'' riep Red, ineens. ''Goed Idee!'' riep Blue, Green haalde de Pokéball uit zijn tas, en gooide hem in de lucht, terwijl hij riep: ''Nu, Bulbasaur!''
''Go, Squirtle!'' riep Blue, daarna.
''Jouw beurt!'' riep Red als laatste, alledrie de Pokéballs gingen open, en er kwamen drie wezens uit. Het waren Bulbasaur, Squirtle, en Charmander. Er verscheen een kleine lach, op alledrie Pokémon. De Jongens waren duidelijk meteen al gehecht aan hun Pokémon, Ze hadden geen behoefte meer om hun nieuwe Pokémon weer terug In de Pokéball te doen, en lieten ze eruit. De kleine Squirtle stond op de schouder van Blue, en blies een paar bubbels uit. Bulbasaur en Charmander liepen naast hun trainers. Toen Ineens, een Enorm hard geluid. ''Ra, Ra, Rat!'' viel te horen, van veraf.
''Wat Is dat?!'' riep Green bang.
''Ik weet het niet..'' zei Red, die het avontuur gewoon kon voelen. Ineens schoten er tientallen kleine wezens uit de bosjes, Wilde Pokémon. Blue greep naar zijn Pokédex, en richtte hem op één van de kleine, paarse wezens.

Ratatta, de Muis Pokémon. Ratatta leven in grote groepen, en jagen samen op eten. Ze mogen dan klein zijn, hun gif kan erg pijn doen. Soms kan de gif van een Ratatta soms dodelijk zijn. zei Dexter.

''Ze willen vechten, Dit is onze kans! Snel Jongens, Zet Jullie Pokémon in. Nu, Squirtle!'' riep Blue, Squirtle sprong van Blue's Schouder, en keek gemeen naar de vele Ratatta, Ook Charmander en Bulbasaur waren klaar voor het gevecht. ''Oké, Charmander. Doe Ember!''
''Bulbasaur, Vine Whip!'' riep Green,
''Bubble, Squirtle!'' riep Blue, als laatste. Alledrie de Pokémon leken erg sterk, en drie van de tien Ratatta waren al zo goed als uitgeschakeld. De andere Ratatta deden allemaal hun Super Fang attack, Ze werden alledrie geraakt maar konden nog verder vechten. Charmander ging verder met Ember, en bewoog tijdens het afvuren, hierdoor werden er drie Ratatta geraakt, In één keer. Squirtle probeerde dit ook, en raakte twee Ratatta, Bulbasaur stond oog in oog met de allerlaatste Ratatta, en deed een Tackle aanval. De Ratatta was net als alle andere, In één aanval uitgeschakeld. De Jongens keken elkaar aan, en begonnen te lachen. Ze waren omringd door uitgeschakelde Pokémon. Ze zouden er zo één kunnen vangen, maar deden ze niet. De Jongens liepen verder, hun Pokémon waren behoorlijk uitgeschakeld, ook door het gevecht. Uiteindelijk waren ze aangekomen In Viridian City, net op tijd, want de zon ging onder. De Jongens liepen naar het Pokémoncenter, een groot gebouw met een grote rode dak bovenop. Zuster Joy nam hun Pokéball aan, en deed ze alledrie op een machine. De Pokéball begonnen te gloeien, en klaar was het! Het was al laat, dus de Jongens konden maar beter slapen. Het was een lange dag, met veel gebeurtenissen. Red, Green en Blue waren hartsikke moe. Ze gingen vroeg op bed, en vielen als een blok in slaap..


Reacties:


pikafan10
pikafan10 zei op 3 juni 2010 - 17:02:
Het is wat Sanne zegt!!!
maar leuke Epi!!!


Soragek
Soragek zei op 2 juni 2010 - 21:50:
LEUK!!! het is eigenlijk best wel grappig
Red, Green en Blue daar is het allemaal mee begonnen