Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Diaries » A real friendship which never ends » No one knows

A real friendship which never ends

3 juni 2010 - 9:09

192

1

214



No one knows

is 't al iemand opgevallen dat de titel van dit hoofdstuk een nummer van Green Day is? xD

Na heel veel concerten, brieven en telefoongesprekken zijn Billie Joe en Adrienne toch samen. En dan bedoel ik ook echt samen.
Dat is een mooie tijd voor mij om haar achter te laten.
Ik had toch niet veel langer kunnen blijven. Het zou te veel opvallen dat ik altijd hetzelfde bleef.
Ik vertrek weer naar een andere stad in Amerika. Ik heb nog geen idee waar, maar dat zie ik vanzelf wel.

Vier jaar later, in 1994, lees ik in een of ander tijdschrift dat Adrienne en Billie Joe getrouwd zijn. Jammer dat ik daar niet bij kon zijn. Dat had ik echt zo graag meegemaakt. Maar het is toch goed om te weten dat een vriendin goed terecht komt.

Ik reis constant.
Meestal blijf ik niet langer dan 2 jaar op dezelfde plaats.
De ene keer kan ik het de volle twee jaar volhouden, een andere keer is er iemand die het wel heel raar vind dat een meisje van 16 alleen rondreist en alleen woont.
En heel ‘toevallig’ zijn er nogal wat dieren die mensen plots aanvallen. Gelukkig geloven die mensen niet in vampieren en wél in dieren die mensen aanvallen.
Zo heb ik tenminste nog iets te eten.


Reacties:


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 3 juni 2010 - 9:49:
Leuk dat ze getrouwd zijn :3
En nee, het is me niet opgevallen van de titel
Hihi

Zo heb ik tenminste nog iets te eten.

Yeeeeeeeh!
Ahum...
Lol