Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Diaries » A real friendship which never ends » Going back to the old times

A real friendship which never ends

3 juni 2010 - 9:09

318

1

242



Going back to the old times

Mystic Falls 2010
Ik heb het wel gezien hier in Georgia. Dus reis ik weer verder.
Een stemmetje in mijn achterhoofd zegt dat ik naar Mystic Falls moet. Word ik nou sentimenteel ofzo?
Gezien ik toch niets beters te doen heb, ga ik er heen.
Terwijl ik onderweg mijn radio op vol volume aan heb rij over de snelwegen.
Eenmaal in Mystic Falls minder ik vaart, en gaat mijn radio een stuk zachter.
Het ziet er nog precies zo uit als in 1864.
Nouja, er zijn wel dingen veranderd. Maar er zijn ook veel herkenbare dingen.
Ik besluit de auto te parkeren en verder te lopen.
Ik ga langs mijn oude huis. Of waar het heeft gestaan. Ondertussen staat er weer een nieuw huis.
De boom waar ik zo vaak in geklommen heb met de hulp van mijn vader staat er nog steeds. Ik was nog maar 5 jaar, maar was al gek op klimmen.
Ik loop een eindje verder. Om heel eerlijk te zijn let ik niet goed op waar ik heen loop. Tot ik ineens het huis herken. Precies zoals het er toen stond, staat het er nu nog steeds. Het huis waar ik zo vaak heen ben geweest.
Hier woonden Stefan en Damon.
Het lijkt alsof het nog bewoond is. De bewoner heeft duidelijk niet veel (of misschien wel helemaal niets) veranderd.
Ik besluit om hier later nog eens terug te komen. Nu eerst op zoek naar avondeten.
Er zal vast wel iemand in de buurt zijn die als donor wil dienen?

Uiteindelijk vind ik een of andere bar ofzo.
Het belangrijkste is, dat er mensen zijn. En diezelfde mensen, zitten vol met bloed.
Helaas constateer ik na een tijdje ook dat diezelfde mensen vervain hebben. Balen.
Ik zorg dat ik snel weer uit de bar weg ben, voordat ik mezelf verraad. Anders kan ik net zo goed nu gelijk roepen ‘kijk mij nou, ik ben een vampier!’. Nee, geen handige optie.
Zo lang ik niemand heb gevonden moet ik maar wat anders vinden.


Reacties:


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 3 juni 2010 - 11:15:
‘kijk mij nou, ik ben een vampier!’

Droog x'D
hahaha

Schnel een nieuwe posten
Like it!

Xx. <3