Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 14: What are you going to do? …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 14:22

1048

1

321



Part 14: What are you going to do? …

Nog altijd POV Mandy

Jij: Bill, nee stop! En je duwt hem een zachtjes een beetje weg zodat je van de wastafel af kan. Bill kijkt je verbaast aan. Bill: Wat is nu schatje?Waarom wil je niet? Jij: Bill ik ben nog maagd ok Bill: Daar moe je, je toch niet om te schamen hoor. Ik ook nog hoor:d Jij: echt? Bill: ja echt! Jij: Ik wil ook trouwens dat mijn eerste keer speciaal is en niet op de wastafel in de badkamer Bill: Oh gekkie goed om te weten da je wilt da je eerste keer speciaal is Kom eens hier, schat. Je wandelt naar hem toe en hij pakt je stevig vast. Hij pakt je rond je middel vast en drukt je stevig tegen hem aan. Bill: Het is niet erg! Als je er klaar voor bent zeg je het maar en geeft je een tedere kus. Bill gaat al in Bed liggen en jij doet je make-up verder af. Je bent zo blij dat Bill het begrijpt. Je gaat ook naar je ouders hun kamer en Bill ligt al bed. Je gaat bij in bed liggen en hij legt je laken goed. Je gaat met je hoofd op zijn borst liggen. Hij pakt je stevig vast. Juist of als hij bang is dat je gaat weglopen, maar je vind het ook zo schattig! Bill: Schatje, Ich liebe dich *kus* Jij: Ich dich auch * kus*. Bill pakt je kin vast en heeft je nog een lekkere, lange tongzoen. Deze keer was het niet hevig maar heel rustig en vol liefde. Je laat zijn lippen los en geeft hem nog een klein kusje. Jij: Ben moe, slaap wel schatje! (k) (btw het is al bijna na 4 uur) Bill: Oké schat, slaap wel(k) en hij gaf je nog een kusje op je voorhoofd en kruin. Je valt al snel in slaap door de ademhaling van Bill.

POV Bill
Je wordt wakker door het zonlicht dat door de gordijnen. Je kijkt langs je en je ziet Mandy nog altijd op je borst slapen. Je kijkt naar da andere kant en kijkt op de klok. Het is 2 uur namiddag. Je heft Mandy een beetje op en legt haar terug op bed. Je legt het laken weer goed op haar en ze slaapt gewoon verder. Je gaat naar je gsm kijken en je ziet 15 gemiste oproepen allemaal van Tom. Je ziet de kamerjas van Mandy liggen en besluit die even aan te doen. Je gaat naar beneden om Mandy niet wakker te maken. Je komt in de woonkamer en gaat in de zetel zitten. Je duwt het nummer van Tom in. Tom: Hallo me Tom. Jij: Hey broertje, ik ben het hé waarom belde je? Tom: Waar zit je ergens want je bent niet in u kamer? Jij: Ik ben bij Mandy thuis. Tom: Waarom dat weer? Jij: Omdat jij mij had meegenomen naar daar en omdat jij en Sandra eerder weggingen kon ik niet meer naar het hotel en daarom zei Mandy da ik bij haar mocht blijven slapen. Tom: Hebben jullie in 1 bed geslapen? Jij: Ja in het bed van haar ouders die zijn een hele week weg. Tom: Zou je geen week bij haar willen blijven? Allé tot haar ouders terug zijn? Jij: Waarom? Tom: Ik zou graag eens even weggaan met Sandra op vakantie ofzo en anders ben je alleen snapt je. Jij: Ok Ik wil dat wel maar weet niet of zij dat wil hé! Tom: Vraag het dan? Jij: Die slaapt nog. Tom: Oh Billyboy wat heb je weer gedaan hé? Jij: niks ik ben niet zoals u. We zijn gewoon pas om iets na 4 uur gaan slapen dat is alles. Tom: Ah ok, maar Sandra wordt wakker. Stuur een sms’je als je iets weet hé en vandaag nog het liefst! Jij: Ja ja baas! Tom: Bye broertje! Jij: Bye Eigenlijk ben je wel blij dat Mandy je afgewezen had. Je wou niet zoals Tom zijn. Je ging stil de trap op en deed zachtjes de deur open van de slaapkamer. Je zag dat Mandy nog sliep. Je besloot haar maar wakker te maken want het was al half 3. Jij gaf haar kusje in haar nek en ze kreunde een beetje. Jij: Mandy, schatje opstaan! Mandy: nee laat me liggen. En ze draaide zich helemaal in haar lakens. Jij: Mandy kom op opstaan NU! Mandy: HA Ja niet zo opgejaagd! Jij: Ook goede morgen! Allé namiddag! En toch geen ochtendhumeur zeker! Mandy: Hoe komt je daar nu weer op en doe mijn badjas uit *nepboos* Jij had natuurlijk weer niet door dat ze dat niet echt meende Jij: Ow sorry maar Tom had 15 keer gebeld en wou terug bellen dus had geen tijd om me om te kleden en zag u kamerjas liggen en dacht doe die maar even aan . Mandy stapte uit bed en liep naar je toe. Ze pakt je bij je middel en geeft je een kus op je lippen. Je pakt haar steviger en gaf haar een TZ. Ze glimlachte naar je. Mandy: Het was een grapje schat *kus*, maar ik ga me klaarmaken komt je mee? Jij: Vind je dat niet erg da ik u zie of wat? Mandy: Ik heb gezegd klaarmaken niet omkleden hé Jij: Oh vuile gluiperd en je begint Mandy te kietelen. Ze valt op de grond van het lachen en jij gaat me op haar benen zitten met 1 been aan elke kant. Mandy: Stop Bill! Ik kan niet meer! Zei ze buitenadem. Jij: Alleen als ik een kusje krijg * cute smile* Mandy: Als het dat maar is en ze geeft je een TZ en je gaat van haar af. Mandy loopt de deur uit en gaat de badkamer binnen. Ze wast zich en doet haar haren en make-up. Jij loopt naar binnen en pakt haar bij haar heupen en geeft een kusje in haar nek. Je draait haar om en geeft haar en kus op haar mond. Jij: Mandy ik moe even iets vragen? Mandy: Ja vraag maar hoor Jij: Tom had gebeld en die wou met Sandra even weg op vakantie ofzo en daarom vroeg die of ik geen week hier mocht blijven? Anders was ik helemaal alleen in het hotel. Mandy: ………


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 21:20:
tuurllijk mag je dat Billyboy !! ^^