Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 15: You have the best time of your life until …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 14:37

1061

1

250



Part 15: You have the best time of your life until …

POV Sandra

Je werd wakker. Je had barstende koppijn. Je keek de kamer rond en dacht WTF waar ben ik? Je keek langs je en zag Tom liggen. OMFG dacht je ik lig hier gewoon langs dé Tom Kaulitz. Stilletjes aan begon alles terug te komen. Je keek naar Tom die nog altijd schattig lag te slapen. Je voelde Tom zijn armen rond je middel. Je genoot van zijn aanraking. Tom werd wakker en keek je nog half mee en half grijzend aan. Tom: Goedemorgen, schoonheid! * kus * Jij: goedemiddag, cutie * kus * Tom: Zo wil ik elke morgen wel wakker worden! Jij: ik ga me klaarmaken hé! Tom: Oké ik blijf nog even liggen hé Jij: Ok je stapt doodnormaal uit bed en je ziet Tom naar je lichaam kijken. Jij: Is er iets te zien Tommy? Tom: Ja héél veel! Je keek en zag dat je in de onderbroek en bh stond. Oh fuck dacht je en je liep zo snel mogelijk de badkamer binnen. Je schaamde je dood. Nu kwam alles weer terug en zag je alles weer voor je ook het mislukte seks geval. Je schaamde je gewoon dood. Je hoopte dat Tom het niet te erg vond. Opeens hoorde je iemand op de deur kloppen. Jij: ja?Tom: Mag ik binnen komen? Jij: Ja kom maar en deed snel een handdoek rond je lichaam. Tom kwam naar je en pakte je bij je heupen en gaf je kleine kusjes in je nek. Jij: Tom dat kietelt en je lachte. Tom vond je wel grappig zo en begon je nog meer kusjes te geven. Je had je ogen al gesloten dus je kon niet zien wat hij deed. Opeens stopte Tom met allemaal kleine kusjes te geven. Je voelde op een plek op je nek. Je huid trekken. Je deed snel je ogen open en zag dat Tom je een zuigzoen gaf. Jij: Tom stop ermee. Tom keek je via de spiegel aan en hij trok een nee blik. Je kon ook niet weg omdat Tom je stevig vast had. Jij: Tom please stop * puppy eyes * Tom liet je nek los. Het was toch al te laat. Je zag een joekel van een rode plek. Jij: TOMMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!!!! Tom: Sorry pop ma da was u straf om me gisteren avond met ‘mijn vriendje’ alleen te late: P Jij: OMG Tom u vriendje Je lag plat van het lachen en had tranen in je ogen. Tom keek je nepboos na. Jij: Sorry Tom en hij hielp je recht. Je liep naar Tom en pakte hem bij zijn middel vast en gaf hem een hevige TZ! Tom: Ok het is je vergeven en gaf je nog een teder kusje op je lippen. Jij en Tom hadden jullie gewassen en jij had je haar en make-up gedaan. Je liep naar de slaapkamer. Je zag eerst je rokje liggen en deed die aan. Aan de andere kant lag je topje en Tom zijn 2 T-shirts en zijn broek. Jij deed je topje aan en Tom stond door de deuropening van de badkamer te kijken naar je. Tom: Schat gooi mijn kleren ook eens. Jij: Ok en je gooide ze. Tom: Dänke! En gooide je een handkusje. Hoe lief dacht je. Je hoorde geluid van uit de badkamer komen. Toen je goed luisterde hoorde je dat Tom met Bill aan het bellen was. Je ging dan maar op bed liggen en keek wat tv. Na een kwartiertje kwam Tom de kamer binnen. Hij kwam naast je liggen en gaf je een TZ. Jij: Waar heb ik dat weer aan te danken?Tom: Gewoon omdat je zo schattig, sexy enzo bent Jij gaf hem ook een kus en hij grijnsde. Je was zo gelukkig dat je met hem samen in 1 bed lag en dat allemaal dankzij Mandy. Ze was ook zo’n schat. Tom: uh schatje ik moe je iets vragen. Jij: Zo serieus. Het is toch niets ergs hoop ik? Tom: Nee helemaal niet. Maar ik wou vragen of je een week me mij op vakantie wilt? Jij: OMG Tom meen je dat nu echt? Tom: Ja natuurlijk we gaan naar de Malediven ! Jij: en Bill dan? Tom: Die blijft bij Mandy een hele week. Hij is er deze nacht ook al blijven slapen omdat ik weer zo slim was te vergeten dat Bill met mij mee was, maar Mandy haar ouders zijn een week weg en dan is zij ook niet alleen. Maar wil je nu? Jij: Tom wat denkt je nu zelf? Natuurlijk wil ik! * TZ * Tom: Bel u ouders anders even of je mag. Jij: Oké is goed. Mam: Hallo met Evens! Jij: Hoi mams! Mam: ah Sandra waar ben je? We zijn al ongerust! Jij: Mam rustig! Ik ben veilig hoor maar vraagje zou ik voor een week mee mogen naar de Malediven met een vriendin? Mam: Ik weet het niet welke vriendin? Jij: Uhhhh … Met Senna een meisje van de audities waar ik bevriend mee ben nu! Mam: Oké dan amuseer u hé! Jij: Bedankt mams! Tot over een week kom wel nog mijn koffers maken hé! Mams: Oké is goed! Jij: Tot straks! Tom: En? Jij: IK MAG MEE!!! Je loopt naar Tom en hij heft je op. Je slaat je benen rond zijn middel en hij draait met je rond! Jij: Ik moet wel nog mijn koffers gaan maken! Tom: Ga da maar snel doen ik breng u wel me de Cadillac Jij: Ok merci * kus * Jij en Tom vertrekken naar je thuis. Jij: Wacht hier maar mijn mama mag niet zien dat ik me een jongen op vakantie ga! Tom: Ma .. Jij: Shttttttt! Leg je dat wel uit als ik mijn koffers gemaakt heb! Tom: Ok schat haast u maar! Jij gaat naar binnen en gaat naar je kamer. Je zoekt je koffer die je mam had meegenomen van vakantie voor jou en zus. Je pakte al je topjes, rokjes, bikini’s etc. Je kleedde je ook om voor in het vliegtuig te zitten. Je deed een zomerjurkje aan met ballerina’s. Je deed je haar in een nonchalant dotje( btw:zo heel los niet zo een strak ding). Je kwam naar onder en nam afscheid van je familie. Totdat je mam iets ziet in je nek! Mam: Sandra wat is dat in hemelsnaam!? Jij: Wat? Oh shit dacht je! Helemaal vergeten! Jij: …


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 21:27:
(O.O)/