Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Our Magical forbidden Love [afgelopen <3] » H9

Our Magical forbidden Love [afgelopen <3]

4 juni 2010 - 16:34

482

3

213



H9

Saphire (pov)

Mijn telefoon ging. Misschien was het Nate. Ik mocht het toch hopen. Tijdens het weekend had hij nog helemaal niet gebeld. Maar waar was nu toch mijn telefoon. Ik gooide mijn hele kamer op zijn kop en uiteindelijk vond ik hem onder mijn matras. Hoe hij daar nu toch gekomen was? Ik nam gauw op.
'Met Saphire'
'Hee Saphire met Fleur, de zus van Nate' hoorde ik aan de andere kant van de lijn.
'O.'
'Uh Saphire, ik moet eigelijk even met je praten.'
'Gaat het over Nate en mij'?'
' Ja..'
'Nou dan hoef ik het al niet te weten. Jij probeert ons toch alleen maar uit elkaar te drijven.''Ik moest moeite doen om mijn stem rustig te houden.
'Saphire zo zit het niet. Je begrijpt me niet'.
Nu werd ik toch boos. 'Nee hoor je probeert het niet te eindigen, dit is allemaal gewoon beter voor hem en mij bedoel je? NOU ik HOU VAN NATE EN IK LAAT NIEMAND ONZE BAND BREKEN.' shit, waarom was ik toch zo opvliegend.
'Luister nou, de stem aan de andere kant klonk nog steeds rustig, ik wil jullie alleen maar helpen. Ik doe alles om mijn kleine broertje gelukkig te maken.'
'O, sorry.' ik schaamde me een beetje voor mijn gedrag.
'Als je nu even luisterd kan ik mijn plan uitleggen.'
'Oke, ik zal rustig luisteren.'
'In de meivakantie, neem ik Nate mee op vakantie naar een eiland. ik vertel mijn vader dat we met zijn tweeën gaan. Jij verteld tegen je ouders dat je met een vriendin van school op stap gaat, dat ben ik dan. We zien elkaar op het vliegveld en vliegen los van elkaar naar het eiland. De rest leg ik dan wel uit. Oke Saphire?'
'Uh, ja is goed. Maar ik moet nu ophangen, mijn ouders roepen me.'
'Oke, is goed. Ik spreek je morgen op school?'
'Ja tot morgen, doei!'
'Doei, zei ze.'
'OJA, doe de groetjes aan Nate van mij!' Voegde ik er nog snel aan toe.'
'Zal ik doen Saphire, dag!'
Voor ik kon antwoorden had ze al opgehangen.
Ik moest goed nadenken. Nate en ik gingen samen (en met Fleur) op vakantie. Dat leek me geweldig. Maar ik snapte nog steeds niet hoe we zijn famillie moesten omzeilen. Ik zou waarschijnlijk toch niet kunnen helpen.

Nathan (POV)
Toen Fleur weer binnen kwam keek ik haar verwachtingsvol aan.
'Wat Nate.'
'HOE GING HET.' ik schreeuwde het uit.
'Sorry Fleur. Maar ik moet het gewoon weten.'
Ze zuchte hoorbaar. 'Nou, om te beginnen was ze eerst boos op me, ze dacht dat ik jullie wilden breken. Ze is erg opvliegend soms.'
Ik glimlachte.
Ze ging verder: 'Voor de rest denk ik dat alles wel geregeld is. Over een week gaan jij, Saphire en ik samen naar dat eilandje.'
'Oke, ik heb er wel zin in!' ik grijnsde.'
Nog maar 1 week en dan was het zover. Er was nog zoveel dat we moesten regelen. twee weken op een eiland in een huisje met Saphire. Wat wenst een tovenaar nog meer van het belachelijk lange leven.


Reacties:


Ezzlot
Ezzlot zei op 4 juni 2010 - 19:03:
Oeh ^^ Ik wil mee


V0nneke
V0nneke zei op 4 juni 2010 - 18:45:
Leuk hoor
Wil je bij de volgende melding even dat ding als een url behandelen? Je weet wel, door de link te selecteren en dan op dat ketting teken de druken naast die <>? Dan hoef ik alleen maar te klikken Ben nogal lui...
Snel verderschrijven hè?


SusieSimon
SusieSimon zei op 4 juni 2010 - 16:39:
Leuk!!
ga je weer snel verder?
En mag ik weer een meldingkje van jouuuu???
xx