Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 1

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

4 juni 2010 - 18:17

372

1

290



1

Deel 1 :) enjoy en laat een reactie achter, plz!!

Pov Ruki
Stiekem kijk ik weer even naar Reita. Wat is hij toch schattig. Het is dat ik niets durf te zeggen. Wat zal ik hem graag willen aanraken. Al was het maar één aanraking! Zuchtend sta ik op en slof ik naar mijn kamer. Ik voel ogen in mijn rug branden en ik loop snel door. Waarom kijkt hij zo naar mij? Het moet Reita wel zijn die naar me kijkt, want de rest is de stad in. Zou hij ook...? Nee. Dat kan niet. Ik plof op mijn bed en laat me achterover vallen. Zacht zucht ik. Nee hè! Daar komt het weer. En de eerste traan rolt alweer over mijn gezicht. Altijd moet ik huilen. Huilen omdat Reita waarschijnlijk niet voor mij voelt, wat ik wél voor hem voel. Hij is zo leuk, zo lief en schattig. En iedere keer die tranen weer. Ik veeg ze voorzichtig weg en dan pak ik een foto onder mijn kussen vandaan. Reita. Meer kan ik niet wensen. Ja. Hij is mijn grootste wens. Reita. Reita die mij ook leuk vind. Reita die mij ook wil. Reita die van me houd. Een droom. Die waarschijnlijk nooit waarheid zal gaan worden. Ik geef een kusje op en leg hem weer terug. Ik laat me weer achterover vallen en de tranen komen weer. Dan word er op de deur geklopt. 'Ruki? Gaat het?' Hoor ik Reita vragen. 'Ja hoor!' Zeg ik met verstikte stem. 'Huil je?' Vraagt hij. Ik zeg niets meer. 'Ruki-san, praat tegen me! Ik ben je vriend!' Hij word steeds bozer. Ineens besef ik me dat ik de deur niet op slot heb gedaan. Reita komt er ook achter. Voor hem op tijd. Voor mij te laat. De deur ging open en Reita loopt naar binnen. 'Ruki-san. Wat is er met je? Het is me echt niet ontgaan hoor, dat er iets met je is!' Ik kijk op. 'Je begrijpt het toch niet!' Zeg ik. Reita kijkt me aan. 'Ruki. Jij zal mij ook niet begrijpen. Ik zit ook ergens mee, maar als je me het niet verteld, dan mag je hier lekker zelfmedelijden blijven hebben. Als je het me wilt vertellen mag je komen. Eerder niet!' Zegt hij en weg is Reita.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 9 juni 2010 - 21:21:
OMG jij schrijft zow mooi! ik ga snel verder lesen i am your fan! XD<33