Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » 1. Mika, The boy who loved too much {songfic} [af] » Half of my Heart

1. Mika, The boy who loved too much {songfic} [af]

4 sep 2010 - 15:45

469

6

446



Half of my Heart

John Mayer ft. Taylor Swift: ____http://www.youtube.com/watch?v=fnHHUWs4CgU

Mika's P.O.V.

Na het einde van het liedje pakte ik de microfoon van Tom over.
'Tom, ik heb een verrassing voor je. Delilah is hier in de zaal. Wil ze even naar voren komen?'
Ze kwam het podium opgerend en vloog in zijn armen. Toen kusten ze. Ik liep het podium weer af en ging bij Georgia staan. We keken naar Tom en Delilah, die hand en hand op het podium stonden terwijl Tom zei dat het concert gedaan was. De mensen stroomden langzaam naar buiten en Tom zong nog een keer het liedje voor Delilah.
Ik keek weer naar Georgia. Wat was ze toch prachtig. Ik schrok toen ik doorkreeg dat ze terugkeek. Ik wist dat ik nu eigenlijk mijn hoofd om moest draaien, maar het lukte me niet. Ze was te mooi, dit moment was té perfect. Toen schudde ik mijn hoofd. Waar was ik mee bezig? Ik kon toch niet zó kort na het vertrek van mijn vrouw verliefd worden op iemand anders?
Maar iets zei me dat ik dat wel kon. Zij had het ook gekund. En ik kon niet maar voor de helft van Georgia houden. Ik moest er helemaal voor gaan. Opeens pakte ze mijn hand vast.

Georgia's P.O.V.

Mika stond met grote ogen naar me te kijken. Ik voelde me opeens zenuwachtig, maar op een aparte manier. Ik had het gevoel niet meer gehad in jaren. De laatste keer was bij de ontmoeting van John. Ik wist zeker dat ik verliefd was. Dat kon niet anders. Toch vond een gedeelte van mezelf dat ik het niet kon maken om verliefd op hem te worden nu John er nog was. Het andere gedeelte vond dat ik dat wel kon omdat Tom recht had op een échte vader. Ik maakte een besluit en pakte Mika's hand vast. Ik bleef hem recht aankijken. Even draaide Mika zijn hoofd om en ik deed dat ook. Het zou namelijk nogal gíªnant zijn geweest als Tom ons zo had gezien. Dat was niet het geval want hij was druk bezig met Delilah. Toen ik me weer omdraaide naar Mika kreeg ik opeens een kus op mijn mond gedrukt. Ik kuste terug.



Jongen

I was born in the arms of imaginary friends
Free to roam, made a home out of everywhere I've been
Then you come crashing in, like the realest thing
Trying my best to understand all that your love can bring

I was made to believe I'd never love somebody else
Made a plan, stay the man who can only love himself
Lonely was the song I sang, until the day you came
Showing me another way and all that my love can bring


Allebei

Oh, half of my heart's got a grip on the situation
Half of my heart takes time
Half of my heart's got a right mind to tell you
That I can't keep loving you (can't keep loving you)
Oh, with half of my heart


Reacties:

1 2

Teysz
Teysz zei op 6 juni 2010 - 21:49:
Nice!


Sunrise
Sunrise zei op 5 juni 2010 - 22:25:
Niceeee


realMe
realMe zei op 4 juni 2010 - 20:18:
sweet, oh dit is zo lief
I love it
snel verder


justAgirl
justAgirl zei op 4 juni 2010 - 19:26:
oh dat is echt lief
ik wil meeeer ^^
xxx


Ezzlot
Ezzlot zei op 4 juni 2010 - 19:21:
OMG dat liedje moet ik eigenlijk nog gaan luisteren....
*schaam schaam*
Maar hij is weer heeeeeeeeeel leukies