Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 17: What have you done? …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 17:22

1148

1

273



Part 17: What have you done? …

Nog steeds POV Bill

Je stopte omdat je Mandy zag huilen. Je voelde je zo schuldig. Ze merkte dat je was gestopt en ze deed haar ogen open. Ze waren helemaal rood. Ze keek je ook een beetje angstig aan. Jij: Sorry Mandy! Dat was echt niet de bedoeling! Ze gaf geen antwoord en lag nog altijd te snikken. Juist of als je haar verkracht had ofzo maar ja als ze niet aan het huilen was had je het niet eens gemerkt en had je seks maar gehad zonder dat ze het wou. Je ging van haar af en ze ging van de tafel af en liep naar de toiletten. Nu kon ze haar tranen niet meer inhouden. Je voelde je zo schuldig. Je ging aan de zwembad rand. Je zat met je handen voor je ogen. Je schaamde je zo. Je hoorde haar huilen en besefte dat je nu echt te ver gegaan was. Je hield zoveel van haar en wist dat ze geen seks wou. Je wachtte op haar maar na een half uur was ze er nog niet. Je besloot om naar het toilet te gaan. Je klopte op de deur. Jij: Mandy, please kom er nu uit! Mandy: Nee! Jij: Kom nu je kunt hier niet eeuwig blijven zitten!? Mandy: Oké ma ik wil naar huis NU!!! Jij: Ok relax. Ze kwam het toilet uit en haar ogen waren knal rood van het wenen. Je was zo beschaamt. Ze pakte haar tas uit het kasje en ze gooide jou een handdoek, kleren en boxer van haar zonder iets te zeggen. Scheisse hé dacht je.

POV Mandy

Bill wou je masseren je was een beetje verrast. Je wist niet dat hij dat kon. Hij kroop op de tafel en ging op je kont zitten hij vraagde toestemming of hij het wel mocht. Je vond het wel oké! Hij deed je bandje van je bikini los je verschoot je maar hij stelde je meteen gerust. Het komt wel goed je was aangenaam verrast van zijn kunsten Je voelde dat hij stopte en deed je bandje weer vast. Hij draaide je om en gaf je een TZ. Je vond het wel lekker. Hij ging heviger. Je deed juist je ogen open. Hij had zijn ogen dicht. Hij kreunde een beetje. Hij betaste je buik en rug enzo. Hij gaf je een kusje in je nek. Je zag dat zijn zwembroek gespannen stond. Je werd een beetje bang. Je wist dat Bill opgewonden was en daarom je zo hevig tongzoende. Je voelde je ongemakkelijk. Je voelde Bill naar je borsten gaan. Je begon in paniek te geraken. Jij: Bill stop! Zei je maar Bill was in zo’n trance dat hij niet hoorde. Je voelde je opeens zo bang. Hij begon je borsten te masseren. Je wou wel seks met hem, maar het gedacht dat hij in je kwam maakte je zo bang. Hij begin heel zwaar te ademen. Je begon te stilletjes te huilen. Je kon niks doen Bill was gewoon te sterk op dat moment. Je sloot je ogen je wou niet zien wat hij allemaal met je ging doen. Je hield je tranen zo goed mogelijk op. Het lukte niet echt en je huilde harder. Bill stopte met je borsten te masseren en keek je schuldig aan. Hij zei sorry maar je was gewoon zo kwaad op hem. Hij ging van je af en je ging van de tafel. Je liep huilend naar het toilet. Dit had je nooit van Bill verwacht. Je was zo verward. Je durfde Bill niet meer onder ogen komen en hij jou waarschijnlijk ook niet meer. Je zat er al een hele tijd dat wist je wel maar hoelang daar had je geen idee van. Tot je opeens iemand om de deur hoort kloppen. Bill: Mandy please kom er nu uit! Jij: Nee! Bill: Je kunt hier niet eeuwig blijven zitten. Je besefte dat ook wel, maar die Bill die toen straks aan je zat was niet de Bill die je gewoon was. Normaal was hij zo vriendelijk en begrijpend. En nu … Je wist gewoon hoe je het kon noemen. Je antwoorden maar. Jij: Oké maar ik wil naar huis NU!!! Bill: Ok relax. Je doet de deur open van het toilet en wandelde direct naar de kastjes zonder Bill aan te kijken. Je pakt je tas en je gooit een handdoek, de kleren van Bill en een boxer van jou naar Bill en je zegt niets tegen hem. Je wilt wel maar je kan het gewoon niet! En je moet nog een hele week met hem in 1 huis zitten. Je wist niet hoe je dit kon volhouden. Je deed je jurkje gewoon boven je bikini aan want die was allang opgedroogd. Je deed je hakjes aan en deed je haren in een simpele paardenstaart. Je hoorde iemand wenen en tegen zich zelf praten. Je luisterde mee, je hoorde wel alles heel vaag. Maar wat je hoorde brak jouw hart. Je viel op de grond neer en zat met je knieën opgetrokken te snikken. Je voelde je ook wel schuldig door jouw reactie maar aan de andere kant wist Bill goed genoeg dat je nog niet wou. Waarom doe je ook altijd mee op het begin?Je haat je eigen zo. Opeens klopte iemand op je deur. Bill: Mandy, ben je klaar?Jij: Ja en je stapt het kotje uit. Je zet je tas even op een tafel en doet Bill teken te komen. Je pakt zijn spullen en steekt het in je tas. Je wandelt naar de auto. Je wacht tot Bill de deur open doet met zijn sleutel. Je stapt in en Bill ook. Bill start de auto en rijdt richting het hotel. Je kijkt door het raam naar buiten. Bill besluit maar een cd in te steken omdat het nog een anderhalf uur rijden was. Hij zette een cd op met zijn lievelingsliedjes op. Opeens word Bill het beu en zet de muziek af. Bill: Waarom doe je nu zo afstandelijk? Ik heb toch al sorry gezegd!! Jij: Denkt je dat, dat alles goed maakt of wat?! Bill: Ja wat kan ik meer doen?! Jij: IK WEET HET NIET!!! LAAT ME GERUST!! Bill: Ok, Wat je wilt dan ga je ook maar ALLEEN naar u thuis. Hij draait de auto en rijdt richting jouw huis. Hij rijdt je oprit op en stopt de auto. Je stapt uit en pakt je tas. Je besefte nog dat Bill je boxer aanhad. Je tikte op het raam en hij deed het raam naar onder. Jij: Mijn boxer moet ik ook nog terug hebben hé! Bill: Ja Ja. Bill deed het raam dicht en reed supersnel weg. Je hoopte dat er niets gebeurde met hem nu hij zo overstuur is. Je had nog geen telefoontjes of sms’jes van Bill gehad zolang je thuis was opeens ging de bel. Je deed open en zag …


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 21:51:
man man man ,
miserie miserie miserie ..