Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue! » Hoofdstuk 6: A Pewter Adventure! (Part 2)

Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue!

5 juni 2010 - 10:43

879

1

194



Hoofdstuk 6: A Pewter Adventure! (Part 2)

Ja, Ik pas de Gymleaders wat aan xD Ik laat ze erook uitzien als in HG/SS ^^ Dus soms ook een paar andere Pokémon, of ander uiterlijk, Lees plezier ^^

Red, Blue en Green liepen door de stad, samen met al hun Pokémon. ze kletsten wat, en hun Pokémon speelden met elkaar. Veel Pokémon hadden elkaar nog niet eens gezien, zoals Pikachu en de andere Pokémon. ''Hey, Jongens. Ik was het al helemaal vergeten, Ik heb gister een Pokémon gekocht. Het was duur, maar die man zei dat het een sterke Pokémon is!'' riep Green Ineens. Red en Blue keken op, terwijl Green een Pokéball in de lucht gooide. Er kwam een Magikarp uit, Red en Blue spatten in lachen uit. ''Jongens!'' riep Green boos: ''Het is geen normale Magikarp, Ik heb hem nagekeken met mijn laptop. Hij kan een speciale aanval!''
''Wat dan, Splash?'' riep Blue, hierdoor lag ook red weer op de grond te lachen, Green werd alleen maar kwader en riep: ''Nee, Bounche! Ik ben het zat dat jullie mij altijd onderschatten, Ik ga naar het Museum, zonder jullie!''
''Green, wacht!'' riep Red, maar het was al te laat. Bulbasaur en Magikarp keken elkaar even aan, en kwamen toen achter Green aan.

Green stond voor de deur van het museum, met een kwaad gezicht. ''Ze hebben nooit respect voor me gehad..'' zei Green boos.
''Pardon, Is alles goed?'' vroeg een Jongen, die achter Green stond. Green draaide zich om, het was een Jongen met een iets bruine huidskleur, en bruin charmant haar. ''Nee, Ik heb ruzie met mijn vrienden, als je het wilt weten.'' zei Green. ''O, dat is vervelend. Ik vrolijk je op, Ik neem je mee naar het Museum, ik ken de eigenaar en mag altijd gratis naar binnen. Ik ben brock!'' vertelde Brock met een lach. ''Bedankt, Brock. Dat is aardig van je.'' zei Green, die door alle aardigheid van Brock weer gekalmeerd was. Brock liep het museum in, en Green liep met hem mee. Brock kon gewoon doorlopen, net als Green zelf. De twee bekeken wat fossielen, tot Brock ineens uit het niets zei: ''Ik ben de Gymleader van deze stad, en jij bent vast een Trainer. Dus wat zeg je ervan, zullen we een gevecht houden voor een bagde?'' Het was alsof Brock het gewoon van Green's gezicht af kon lezen. ''Helaas is er maar één pokémon die op dit moment kan vechten, dus een één op één gevecht? Achter staat ook een Scheidsbot, een soort Robot die Scheidsrechter speelt. Kom mee!'' riep Brock, Green dacht even na en was stil, en kwam toen achter Brock aan.

Achter het museum stond een groot veld, met zoals Brock al zei een scheidsrechter-bot. Brock gooide als eerste een Pokéball in de lucht, en riep: ''Nu, Rhyhorn!'' Er kwam een soort neushoorn van steen uit de Pokéball, Green greep naar zijn Pokédex, die dit te zeggen had:

''Rhyhorn, de Steenbreker Pokémon. Rhyhorn leven in grote groepen in het bos en bestormen vele gebieden, vele steden zijn verwoest door kudde's. Niets op het pad van een Rhyhorn kan hem stoppen.''

''Oké, zet hem op Bulbasaur!'' riep Green, terwijl hij een Pokéball in de lucht gooide, waar Bulbasaur uit kwam. ''En doe je Tackle!''
''Ook Tackle!'' riep Brock, Bulbasaur en de veel grotere Rhyhorn kwamen op elkaar af, zonder moeite gooide Rhyhorn Bulbasaur achteruit, en had geen schade opgelopen. ''Hmm.. Niet goed. Oké Bulbasaur, Vine Whip!'' riep Green.
''Doe Dig, Rhyhorn.'' zei Brock kalm, Green deed een Vine Whip aanval, maar Rhyhorn groef zichzelf een weg door de grond, om het te ontwijken. ''Waar is dat strontding?'' zei Green zacht, zodat Brock het niet zou horen. Ineens kwam Rhyhorn boven de grond uit, op de plek waar Bulbasaur stond. Bulbasaur vloog de lucht in en had hevig wat schade opgelopen, maar kon nog verder vechten. ''Oké, Bulbasaur, Doe snel Vine Whip!'' riep Green, Bulbasaur stond snel op en deed een krachtige Vine Whip, door Rhyhorn's gewicht kwam het hard aan, nog zo'n aanval en het was gedaan voor Rhyhorn, maar ook voor Bulbasaur! ''Oké, Dig!'' riep Brock, hij wou het snelafmaken. Omdat Bulbasaur niets tegen Dig kan doen, had Brock al gewonnen. Maar Green had een slim idee, en riep: ''Spring In het gat en doe Vine whip vooruit!''
''Nee! Rhyhorn, Sandstorm Attack!'' riep Brock, Ineens begon de grond te schudden, terwijl de twee Pokémon ondergronds waren. Toen, een enorme explosie. Een enorme wolk zand dreef rusitg weg, en het zicht begon duidelijk te worden. Bulbasaur en Rhyhorn stonden met de rug naar elkaar toe, dus ze keken naar hun Trainers. Beide hadden ze wonden en waren ze moe, ze wachtten tot één vanzelf zal vallen. 1.. 2.. 3.. en Ineens, viel Rhyhorn om. ''Rhyhorn, kan niet meer verder vechten. Bulbasaur wint!'' riep de Robot.
''Woohoo!'' riep Green, Ineens hoorde Green een bekende stem.
''Sorry dat we geen respect voor je toonden, Green. We hebben alles gezien, Je bent geweldig!'' riep Red, die samen met Blue achter hem stond. Red en Blue hadden spijt en Green wist dat, en de ruzie was voorbij. Ze knuffelden elkaar, terwijl Brock naar Green toe kwam en hem een Bagde gaf. ''Dit Is de BoulderBagde, die is voor jouw. En wat jullie betreft, Red en Blue. Kom morgen naar mijn gym, dan houden we een doublebattle. Jullie 2 tegen mij, In een doublebattle. Ik zie jullie morgen, oefen alvast!'' riep Brock, en hij liep zomaar ineens weg. Het begon laat te worden, de drie vrienden liepen naar het Pokémoncenter om te slapen..


Reacties:


Soragek
Soragek zei op 5 juni 2010 - 11:06:
het was een leuke Epi
ben benieuwd hoe het dubbelgevecht verloopt