Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue! » Hoofdstuk 8: (Red) To Mt. Moon!

Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue!

5 juni 2010 - 18:08

630

2

200



Hoofdstuk 8: (Red) To Mt. Moon!

Sorry voor kortheid, Inspiratie gebrek XD

Red stond oog in oog met een Pokémon, een Pokémon die hij van plan was te vangen. Pikachu stond voor hem, klaar om te vechten. ''Oké, Pikachu. Doe Volt Tackle!'' riep Red, Pikachu kwam op Poliwag af, de Pokémon die Red wou vangen. Poliwag had erg veel schade opgelopen, en Red gooide een Pokéball naar hem toe. Drie keer schudde de Pokéball, en toen was Poliwag van Red. ''Oké, nu opsturen naar Professor Oak..''
''Hoezo?'' zei een stem Ineens, achter hem. Red draaide zich om, en zag dat er een meisje naar hem keek. ''Ik ben Misty!'' zei het meisje ''En waarom een Pokémon vangen om hem meteen weg te sturen..''
''Als je het echt wil weten, Ik wordt een Pokémonmeester, en heb alleen behoefte aan sterke Pokémon voor mijn team. Ik moet zes sterke Pokémon als team hebben! Geen slappe Poli-fag!'' vertelde Red.
''Oké, Dan doen we het zo. Aangezien Je een Poliwag ving, neem Ik aan dat je een Water Pokémon wilt in je team. Goede keuze, Water Pokémon zijn erg gaaf. Ik ruil die Poliwag van jouw voor mijn Staryu!'' riep Misty: ''Staryu Is erg sterk, Ik heb er genoeg van thuis. Laten we naar Cerulean City gaan, daar woon Ik.''
''Misty, Met alle respect.. Dan moet je langs Mt. moon, Dat Is erg lang lopen!'' riep Red, die stiekum Misty erg aantrekkelijk vond. Misty had een badpak aan, maar door een grote badjas was dat niet te zien. Ze had oranje haar, en een Pokéball in haar handen. Ze gooide de Pokéball in de lucht, en riep:
''Nu, Poliwrath!'' Er kwam een groot soort kikker uit de bal, met een boze blik. ''Poliwrath, Dig!'' Poliwrath graafde zichzelf een tunnel, die onder Mt. Moon langs ging. ''Komt u mee, Koning!'' riep Misty, ze sprong in het grote gat. Red keek even verbaasd, moest lachen, en riep: ''Wacht, Koningin!''

Eenmaal In het gat zei Red: ''Wacht, Het is hier donker!''
''Oh nee, wat een enorme ramp!'' riep Misty Sarcastisch. Misty en Red waren bijna aan het einde van de tunnel, Het licht werd steeds groter. Toen ze er bijna uitwaren, waagde Red het erop, en vroeg: ''Zeg, Misty. Van wat woord soort Jongens hou jij?''
''Hmm.. Ik haat veel Jongens, Ik ben net een maand single. Ik heb het uitgemaakt met mn ex, Bill. Man Ik haat hem.. Maargoed, Ik vindt Jongens zoals jij wel leuk, Verlegen, maar toch spontaan. Open, maar toch mysterieus.'' Gelukkig was het helemaal donker, anders kon Misty nog zien dat Red zo rood als een tomaat werd. Misty en Red kwamen boven, ze waren midden in Cerulean City. Misty pakte Red's hand, waardoor Red weer rood werd, ze sleepte hem mee naar het Pokémoncenter.


''Oké, Ik plaats de Pokéball van Staryu hier, en dan doe jij die van Poliwag daar,'' vertelde Misty. Beide plaatsten ze hun Pokéballs, en Misty trok aan een enorme hendel. De Pokéballs werden opgezogen door een buis, en waren daarna te zien op een groot scherm, toen kwamen de Pokéballs er weer uit, beide aan een andere kant. ''Oké, nu Is Poliwag van mij en Staryu van jouw. Staryu Is een erg goede Pokémon, vooral omdat het een water Pokémon Is. Ik moet nu gaan, morgen Is er een enorme show in de Cerulean Gym. Waarom kom je ook niet? Alles Is gratis, en Ik, als enige Gymleader, ben de hoofdact!'' riep Misty blij. ''Gy.. Gym..'' mompelde Red,
''Ja, Gymleader! Dus Kom morgen wel, om 2 uur. Ik wens je veel succes, en veel plezier met Staryu. Kom anders ook om 12 uur, en leen me Staryu! Dan kan ook Staryu mee doen aan de grote show, tot morgen hé!'' riep Misty, ze gaf Red een kus op zijn wang, en rende weg. Red werd helemaal rood, nu paste zijn naam precies bij zijn gezicht, Hij was helemaal In-love..


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 6 juni 2010 - 15:56:
''Hmm.. Ik haat veel Jongens, Ik ben net een maand single. Ik heb het uitgemaakt met mn ex, Bill. Man Ik haat hem.. Maargoed, Ik vindt Jongens zoals jij wel leuk, Verlegen, maar toch spontaan. Open, maar toch mysterieus.''

Misty is wel direct zeg
Maarrr, leuke epi!


pikafan10
pikafan10 zei op 5 juni 2010 - 18:15:
aww, so cute^^