Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue! » Hoofdstuk 9: Magikarp shines only underwater!

Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue!

5 juni 2010 - 20:55

991

3

247



Hoofdstuk 9: Magikarp shines only underwater!

Yay, Tha bosshad zon medelijden dattie James een Tentacool gafxD Yay, een langere Episode =3

Red liep door Cerulean City, en had de plek al wat doorgekeken. Hij liep naar de gym, het was een enorm gebouw met een enorm bord van een Dewgong. Red liep naar de enorme deur, en zag dat Green en Blue er ook stonden. Het duurde nog 2 uur voordat de show begon, dus er stond nog niemand. Red zei gedag tegen Blue en Green, en samen liepen ze naar de gym. De Gym was enorm, overal kamers met zwembaden, en ze waren allemaal verbonden! Onder elk zwembad zat een tunnel, onderwater. Zo kon je enorm veel Pokémon houden, soms stonden er grote potten met Water Pokémon, maar ook in het zwembad waren ze overal te bekennen. In één van de zwembaden zwom Misty, ze had haar kostuum al aangetrokken, ze was een zeemeermin. ''Hallo, Jongens. Ik heb een verassing! Jullie mogen ook meedoen! Ik zocht nog 3 figuranten, Jullie spelen Jongens die bovenwater zwemmen en klooien, samen met wat Pokémon. Dus, Als jullie water Pokémon hebben.. Ze mogen ook meedoen! Al jullie andere Pokémon mogen aan de kant blijven.'' vertelde Misty. Alle Jongens gooide hun Pokéballs in de lucht, ze hadden nu samen met elkaar 7 Pokémon gevangen. Alle Pokémon zeiden elkaar gedag, ook Staryu was al helemaal in de groep toegelaten. Squirtle, Staryu en Magikarp sprongen meteen in het water, het voelde heerlijk om te zwemmen. Er waren tientallen verschillende Water Pokémon, de drie Pokémon verspreidden zich snel, door de Tunnels. Terwijl Charmander, Bulbasaur, Pidgey en Pikachu aan de kant zaten, soms naast het water om wat in het rond te spetteren. De drie Jongens gingen naar de kleedkamers, om zich om te kleden. Ze hadden alledrie een Mooie Zwembroek van Nike gekregen, en sprongen meteen In het water. De Jongens speelden wat met het water, samen met alle Pokémon die niet konden zwemmen, en ze maakten zich allen klaar voor de grote show.

Een paar uur later was het helemaal vol, de hele Tribune zat vol met mensen: Mannen, vrouwen, kinderen, allemaal! Het zwembad was een groot stuk omhoog gegaan, Iedereen kon nu het hele zwembad zien, van de bodem tot de oppervlakte. Er stond een grote duikplank met daarop: Misty! De luidspreker begon te praten: ''Er was eens een mooie zeemeermin, ze zwom elke dag vredig met haar water Pokémon in het rond..'' Misty sprong het water in, en vele Pokémon zwommen met haar mee. Eén Seaking, met enkele Goldeen, zwommen rondjes om Misty heen. Een Paar Shellder, Staryu en een Starmie zwommen wat in het rond, één van de Staryu was van Red. De luidspreker ging weer verder: ''Maar op een dag, toen de mooie Zeemeermin Misty, met haar goede vrienden, Magikarp en Squirtle zwom, werd ze gevangen genomen..'' Misty zwom met Blue's Squirtle, en Green's Magikarp in het rond, tot ze Ineens werd vastgebonden door twee speciale mensen. Eén daarvan was Jessie, en de andere was James. ''Wacht eens even, Jullie zijn van Team Rocket! Green, Blue, Red! Help me!'' riep Misty hard, die helemaal in paniek raakte. ''Bereid Je maar voor..'' zei Jessie, een lange vrouw met lang rood haar. ''Want hier zijn we weer hoor!'' riep James, een lange man met blauw haar tot aan zijn oren. ''Om de wereld voor verder verval te behoeden,''
''om de mensen van ons volk te kunnen beinvloeden..'' zei Jessie.
''Team Rocket is nog sneller dan het licht,'' zeiden Jessie en James, tegelijk.
''Dus geef Je over of Zwicht!'' riep een Pratende Meowth, in het water.
''Jessie!'' riep Jessie.
''James..'' zei James.
''Meowth, Ogen dicht!'' riep Meowth lachend. Red, Blue en Green, die bovenwater zwommen, bedachten zich geen minuut en zwommen naar beneden. Squirtle kwam voor Red staan, en Staryu voor Red. Green sloop langzaam, samen met Magikarp, naar Misty en maakte haar los. Jessie en James gooiden allebei een Pokéball, uit die van Jessie kwam een Arbok, en uit die van James een Tentacool. Misty en Green kwamen naar Red en Blue toe, veel Pokémon verzamende zich om te vechten tegen Arbok en Tentacool. Starmie kwam op Arbok af en deed een Psychic, een aanval die erg effectief is. Seaking deed een Horndrill op Tentacool, Tentacool was daardoor bijna uitgeschakeld. ''Dewgong, Ice beam op Tentacool!'' riep Misty, er kwam een enorm zeehond naast Misty zwemmen, en schoot een straal naar Tentacool, Tentacool was uitgeschakeld. Arbok had er genoeg van, en kwam op alle Pokémon af. Behalve Magikarp, die versopte zich achter een schelp. Arbok had alle Pokémon in het nauw gedreven, Ze waren er geweest.. Tot Ineens Magikarp kwam, Magikarp kwam voor alle Pokémon staan, keek boos en begon rondjes te zwemmen om Arbok. Jessie lag in een deuk, maar Green riep: ''Oké, Doe Bounche op de Arbok van die oude zak!''
''OUD?'' riep Jessie boos. Magikarp zwom naar boven, en sprong het bad uit, en kwam daarna met een enorme snelheid op Arbok af, Arbok knalde tegen een steen aan, Magikarp begon te lachen, en begon langzaam wit te gloeien.. ''Wat gebeurt er?'' riepen Green, Blue en Red tegelijk.
''Magikarp evolueerd!'' riep Misty lachend. De kleine, gloeiende Magikarp begon langzaam te groeien naar een enorme waterslang. De gloed verdween, en Magikarp was een Gyarados, één van de meest sterke Pokémon in Kanto. ''Jesus, Blue. Als dat ding nog boos op ons is van dat in Pewter, dan damn..'' zei Red zacht,
''Nu, Gyarados. Bounche!'' riep Green, Gyarados zwom met zijn sterke, elegante lange lichaam naar boven, sprong even het bad uit, het zag er erg speciaal uit. En kwam daarna met een enorme brul op Arbok af, Arbok was erg bang en zwom naar Jessie, daardoor werden Jessie, Jamer, Arbok en Tentacool allemaal de lucht in geduwd, en uit de gym.. Iedereen moest klappen, de show was een hit! En dat allemaal door goede oude Magikarp, Pardon.. Gyarados!

Die dag was een leuke dag, Misty en de kinderen hebben veel bijgepraat en de kinderen mochten in de gym slapen voor al hun hulp. Het was een lange dag, ze vielen allen als een blok Ik slaap..


Reacties:


SpprSven
SpprSven zei op 7 aug 2010 - 13:34:
gyarados elegant? okeee


Sunrise
Sunrise zei op 6 juni 2010 - 16:02:
En dat allemaal door goede oude Magikarp, Pardon.. Gyarados!

Hoezo droog?


Soragek
Soragek zei op 5 juni 2010 - 21:04:
was een Leuke epi ik lag echt in een deuk