Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Diaries » A real friendship which never ends » The man with the plan

A real friendship which never ends

5 juni 2010 - 23:18

329

1

229



The man with the plan

Alaric lijkt me aardig. Je hebt weleens van die mensen die heel intimiderend of onaardig over komen. Maar hij is gewoon… zichzelf. Aardig. Geen idee.
Elena, Stefan en Damon leggen alles uit aan Alaric.
“John vroeg me of ik mee deed om de vampieren uit te roeien. Ik heb hem gezegd dat ik niet geïnteresseerd was.”¯ Zegt Alaric.
“Heeft hij iets losgelaten over dat wapen?”¯ Vraagt Damon.
“Ik weet dat het een klein doosje is, met allemaal raderen erin. Het schijnt een geluid te maken dat zo hoog is, dat mensen het niet horen, maar vampieren wel.”¯ Vertelt Alaric. “Meer weet ik eerlijk gezegd ook niet.”¯
“Hmm… En weet je misschien wanneer hij actie gaat ondernemen?”¯ Vraagt Stefan.
“Vanavond. Op Founders’ Day. Wanneer het vuurwerk begint, voert John zijn plannetje uit.”¯ Zegt Alaric.
“Dat is al behoorlijk snel. We kunnen beter nu meteen achter hem aan gaan. Ik kan niet wachten om hem te zien lijden.”¯ Zegt Damon.
“Het is beter als we een plan hebben. En een back-up.”¯ Zegt Elena, die altijd een plan A, plan B, en plan C heeft. Volgens mij komt ze ooit nog eens letters te kort.
“Waarom een back-up? We gaan naar John, kop eraf, en wegwezen.”¯ Zegt Damon.
“Zo simpel is het niet. Misschien is een noodplan toch een beter idee. Waar dacht je aan, Elena?”¯ Vraagt Stefan.
“Stel dat het te laat is, waar gaan we heen? Als jullie daar blijven, verraad je jezelf.”¯ Zegt ze.
“Jullie moeten buiten het bereik van dat apparaat zijn.”¯ Zegt Alaric.
“En hoe weten we waar dat precies is?”¯ Vraag ik op mijn beurt.
“Dat is hier. In school. Het ligt net buiten het bereik volgens John.”¯ Zegt Alaric.
“Dus als we zorgen dat we opsplitsen, en telepathisch contact houden hebben we kans. Zo kunnen we elkaar inlichten over een probleem, of als John eerder begint.”¯ Stelt Stefan voor.
“Goed, goed… Kunnen we nu gaan?”¯ Vraagt Damon ongeduldig.
“We kunnen beter een tijdje met de rest van de mensen meedoen. Zo blijven we misschien enigszins onopvallend.”¯ Zeg ik.
Damon zucht. “Vooruit dan maar.”¯


Reacties:


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 6 juni 2010 - 14:49:
*Weet niks te zeggen*
...
*Weet 't nu wel*
...
't is bijna afgelopen
Whaaaaaaaaaa! D':
...
Maarja :']
...
Snel een nieuwe posten!

Xx. <3