Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue! » Hoofdstuk 11: Misty, the Gorgeous Gymleader! (Part 2)

Pokémon: The adventure of Red, Green, and Blue!

6 juni 2010 - 13:56

793

2

232



Hoofdstuk 11: Misty, the Gorgeous Gymleader! (Part 2)

Leesplezier, Ik zal weer eens de Char's aanpassen =D En deze Episode is voor Sanne, moge Koningin Sanne weer lekker slapen! xD

Misty en Green stonden tegenover elkaar, midden in het gevecht. Green was van plan het snel af te maken, samen mey Gyarados. Misty had het zelfde plan. ''Gyarados, doe Dragon Rage!'' riep Green, Green had de dag ervoor Gyarados een aantal sterke aanvallen geleerd, waar Misty nog niets vanaf wist. Gyarados opende zijn bek, en spoot een blauwe krachtige straal naar Starmie, Starmie werd geraakt, maar kon nog verder vechten. ''Starmie, Psychic!'' riep Misty. Starmie's steen begon te gloeien, en Gyarados vloog de lucht in. Starmie liet Gyarados tegen het plafond aanknallen, met een enorme snelheid. Daarna viel Gyarados in het water. ''Volg Gyarados onderwater!''
''Nu wordt het een onderwater Bitchfight..'' zei Blue tegen red, vanaf de kant.
''Gyarados, Bounche!'' riep Green, Gyarados zwom omhoog, en vloog voor een paar seconde het bad uit, om daarna met een enorme snelheid naar Starmie te knallen. Starmie werd geraakt, en zijn Steen verloor enkele brokken van de knal. Starmie lag gewond, onderwater. Gyarados was sportief, en droeg Starmie naar de kant. Misty zuchtte, en zei: ''Gefeliciteerd, Green. Dat was me toch een gevecht!'' Ze aaide Gyarados over zijn hoofd, en klapte een paar keer in haar handen. Er kwam ineens een Seel uit het water, en die liep naar Green. Seel deed zijn bek open, en daar lag een Bagde, op zijn tong. Green nam de bagde, en maakte een raar dansje. ''Jouw beurt, Red!'' riep Misty.

5 Minuten later stond Red op de plaats waar Green eerst stond. Pikachu, Charmander en Staryu zaten in hun Pokéball, en Gyarados en Ivysaur zaten aan de kant. Gelukkig was de tribunte groot, anders kon Gyarados haast niet zitten. ''Ik gebruik vaak andere Pokémon voor andere Trainers, Ik geef net als Green iedereen wat actie.'' zei Misty, ze gooide daarna een Pokéball in de lucht: ''Misty kiest Staryu!'' Er kwam een Staryu uit de Pokéball, hij zag er sterk, en glimmend uit, de Staryu had duidelijk meer ervaring dan de Staryu van Red. Red gooide nu ook een Pokéball in de lucht, en riep: ''Red kiest ook Staryu!'' nu kwam ook Red's Staryu uit de Pokéball, het was nu Staryu tegen Staryu, allebei wouden ze elkaar verslaan..

''Staryu, doe Psybeam!'' riep Misty,
''Staryu, doe ook een Psybeam attack!'' riep Red, Beide Staryu sprongen voor elkaar, en er kwamen twee kleine, paarse stralen uit hun steen. Beide leken ze even sterk, de 2 Aanvallen kruisten elkaar, en zorgden voor een enorme explosie. Beide Staryu knalde tegen een muur, maar konden verder vechten. ''Oké, Staryu. Doe Rapid Spin!'' riep Red, Staryu sprong de lucht in, naar het plafond. Draaiend knalde Staryu tegen het plafond aan, en had nu extra kracht om tegen Misty's Staryu aan te knallen. Misty's Staryu sprong het water in, aldraaiend ging Red's Staryu hem achterna. Misty's Staryu kon niet meer vluchten, Red's Staryu knalde tegen hem aan, De Staryu van Misty sprong het water uit, en deed een Psybeam, recht het water in. Red's Staryu kwam ook het water uit, en deed ook een Psybeam op het water. ''Wat doen ze?'' vroeg Red,
''Ik denk dat ze het water willen vergiftigen, ze willen het op het land houden. Geen water om te ontspannen, hard tegen hard, tand op tand.'' vertelde Misty.
''Ookal hebben ze geen tanden!'' riep Red lachend, Misty moest ook lachen.
''Rapid Spin!'' riep Red.
''Jij ook, Staryu!'' riep Misty daarna, de twee Pokémon knalden tegen elkaar aan, en konden niet veel meer hebben. ''PSYBEAM!'' riepen Misty en Red tegelijk, beide Staryu waren aan elkaar gewaagd, en wouden winnen. Allebei schoten ze een Psybeam, die krachtiger leek dan normaal. Er ontstond een enorme explosie, En een grote wolk gas ontstond. De Wolk dreef rustig weg, en beide Staryu lagen gewond op de grond, met knipperende lichten. Het was gelijk spel!

''Kom terug, Staryu.'' zei Red, er kwam een kleine rode straal uit de Pokéball die Staryu opzoog. Misty deed hetzelfde, en zei: ''Bedankt, Staryu.''
''Oké, Misty. Nu gaat het erom wagen, zet hem op, en veel geluk!'' riep Red.
''Jij ook, Red. Ik weet zeker dat jij gaat winnen!'' riep Misty, ze gaf Red een knipoog. Red werd zo rood als een tomaat, nogmaals paste zijn naam totaal bij zijn gezicht. Misty gooide een Pokéball in de lucht, terwijl ze riep: ''Het komt op jouw aan, Seaking!'' Er kwam een krachtige Pokémon uit de Pokéball, die Red herkende van de show. Red richtte zijn Pokédex op Seaking:

''Seaking, de Koning Pokémon. Deze Pokémon Is de geëvolueerde vorm van Goldeen, tijdens het broedseizoen zijn ze erg agressief, en doen ze alles om hun eieren te beschermen.'' vertelde Dexter,

''Go, Pikachu!'' riep Red, terwijl hij een Pokéball de lucht in gooide. Pikachu kwam uit zijn Pokéball, en liet een kreet horen. Het was nu Seaking tegen Pikachu, hier kwam het op aan, beide Pokémon waren klaar om te vechten..

...Wordt vervolgt!


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 6 juni 2010 - 16:09:
Red wordt red


Soragek
Soragek zei op 6 juni 2010 - 14:56:
Pikachu!!! sorry kon het niet laten