Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Our Magical forbidden Love [afgelopen <3] » H10

Our Magical forbidden Love [afgelopen <3]

6 juni 2010 - 16:25

613

3

258



H10

Saphire (POV)

de dag voor de vakantie
Eindelijk. Over 24 uur zitten Nate en ik op een eilandje in de atlantische oceaan. Fleur die gaat op de andere kant van het eiland zitten zodat wij geen last van haar hebben. Ik snap niet hoe ze het uit gaat houden. Maar Nate en ik zullen het iniedergeval wél heel gezellig hebben! Ik moet als ik thuis kom nog zoveel doen. bikini inpakken, ondergoed, korte broekjes en nog een heleboel meer.
SHIT!
ik heb geen bikini's meer.
Ohh shit shit. En ik heb nog maar zo weinig tijd. Oke. 'Rustig Saphire' zeg ik tegen mezelf. ''Het komt allemaal goed.'
Ik word weer rustig. Als ik na school snel naar het winkelcentrum rijd dan vind ik er vast wel een. Ik ga zo op in mijn eigen gedachten, dat ik vergeet dat ik in mijn Spaanse les zit. 'Saphire! roept mevrouw aalst, wil je eindelijk opletten. Je zit al de hele les tegen jezelf te praten. Of moet je soms naar de zuster toe?' Nu schrik ik. De zuster van mijn school is echt een verschrikkelijke tiran. 'Nee nee mevrouw, het gaat best. Ik heb gewoon niet zo goed geslapen vanacht.' Ze knikt en gaat snel verder met de les.
Oke. dat scheelde niet veel. Met veel moeite probeerde ik dit laatste lesuur mijn gedachten erbij te houden.

Als de les afgelopen is ren ik uit de les naar mij kluisje en vanuit daar weer naar mijn auto. Terwijl ik vond dat ik verschrikkelijk aan het haasten was, stond Nate al bij mijn auto met een bigsmile op zijn gezicht.
'Saphire' Hij loopt naar me toe en sluit me in zijn armen.
'Heb je er een beetje zin in?' fluistert hij in mijn oor.
'Natuurlijk Nate, wat dacht je dan!?' en ik geef hem een kus op zijn neus.
hij haalt zijn schouders op, 'ik weet het niet.'
'Maar, ga ik verder, ik moet nog een paar boodschappen doen voor morgen, dus ik moet nu snel weg.'
'Oke!' hij geeft me een laatste kus en loopt dan naar fleur toe. Ze stappen in haar mercedes en rijden dan weg.
Ik zucht en stap daarna ook in de auto. Met 100 kilometer per uur race ik naar het winkelcentrum. Iets te snel. Je mag hier maar 80. Maar het is nu niet het moment om daar aan te denken.

Zonder ongelukken kom ik uiteindelijk aan bij de winkels. Ik ga op zoek naar een mooie bikini en nog een paar korte broeken en topjes.
Als ik thuis kom zitten mijn vader en moeder met een serieus gezicht op me te wachten. O, o wat zal daar weer voor preek uit komen.
'Hee liever, we zaten al op je te wachten.' zegt mijn moeder.
'Ja, gaat mijn vader verder, we moeten iets heel belangrijks met je bespreken.'
Ik ga ook in de bank zitten, want dit gaat nog zeker een uur duren.
'Nou het zit dus zo, je gaat met een vriendin op vakantie naar een jongerencamping, en daar wordt anders nagedacht over een paar lichamelijke zaken dan dat er hier over gedacht wordt''
Mijn mond zakt open, ik begin te begrijpen waar ze naar toe willen.
'Uh mam, pap, ik zal echt wel voorzichtig doen hoor.'
'Dat weten we, maar voor de zekerheid wil ik toch dit aan je meegeven.'
Mijn vader geeft me een pakje met 10 condooms aan.
'Pap dit is echt zóóó genant.'
Hij zucht en daarna gaan mijn ouders verder waar ze mee bezig waren vóórdat ze me voor schut gingen zetten.

Als ik boven ben, stop ik alles in mijn tas. inclusief alle nieuwe spullen die ik vandaag gekocht én nu dus ook gekregen heb..
Daarna kruip ik in bed, want morgen kom Fleur me om 7 uur al op halen.
Het wordt een lange nacht.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 6 juni 2010 - 19:04:
Eeeh...Nee. Mijn vader zie ik dat nog niet zo gauw doen. Anders had hij al -tich keer de kans daarvoor gehad

Leuk geschreven btw


Ezzlot
Ezzlot zei op 6 juni 2010 - 16:36:
Ik zie mijn vader dat ook zo doen.... *zucht*


SusieSimon
SusieSimon zei op 6 juni 2010 - 16:34:
Gna Gna.. OMG!
Ik zou me dus ook echt dood schamen als mijn vader dat deed.. maar ja die van mij is dan weer zo dat hij dat zou doen waar die 'schoolvriendin' bij was
Anyways, leuk geschreven
Snel verder?
Melding?
xx