Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » what are you doing here?

Unfare

6 juni 2010 - 21:26

250

4

230



what are you doing here?

pov: Ria
Joe had me aangeboden om te vragen of ik nu naar huis mocht natuurlijk had ik dat aanbod aangenomen. wat ik niet wist was dat mijn moeder vandaag de komende 24 uur weg zou zijn en ze niet wilde dat ik alleen zat dus had ze met de dokter afgesproken dat als ik toch eerder weg ging dat ik bij een vriend bleef tot dat ze terug was. natuurlijk zat er niks anders op dan met joe meegaan aangezien de dokter zei dat ik weg mocht ik wou eigenlijk liever naar Tina maar Joe was hier nu toch en nu zit ik hier wat ongemakkelijk mijn spullen te pakken om te vertrekken hey Ria ben je klaar? vroeg Joe die in de deuropening hing. jahoor en ik liep achter hem aan. terwijl ik door de gangen liep botste ik tegen iemand op ow, sorry ik zag je helemaal niet ik ken die stem TIM!!! riep ik en gaf hem een knuffel wat doe jij hier? vroeg ik terwijl ik hem los liet ik kom een vriendin op zoeken zei hij terwijl hij een pakketje omhoog hield tja ik dacht ik heb nu toch vakantie en ik heb gehoord dat je in het ziekenhuis lag dus dacht ik laat ik eens langskomen zei hij terwijl hij het mantje gaf. Joe keek Tim nogal jaloers aan waarom weet ik niet maar ik ben gewoon hardstikke blij dat Tim er is.


btw: tim is haar collega remember
die ene die achter de kassa stond


Reacties:


lisasnowy
lisasnowy zei op 7 juni 2010 - 16:36:
naja hij heet nu tim


lisasnowy
lisasnowy zei op 7 juni 2010 - 16:33:
woops hete hij echt mark?
helemaal vergeten


V0nneke
V0nneke zei op 7 juni 2010 - 13:05:
Dat was Mark toch?
En is die Tim helemaal van Nederland naar Amerika gevlogen voor haar?
Wel leuk hoor


saphira
saphira zei op 7 juni 2010 - 8:57:
Awesomeee!
Op een of andere manier is Joe schattig, als ie jaloers is,
Super verslavend!
Xx