Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Mr. Bitch » Chapter Two!

Mr. Bitch

9 juni 2010 - 12:51

223

1

179



Chapter Two!

De beperkingen van Alice zijn hier eventjes niet...

In haar gedachten stonden die Jasper en ik tegen over elkaar. We vochten, en het schoot niet op: Geen van ons zou winnen. Om ons heen stonden wolven, grote wolven, en de rest van mijn familie.
En toen werd het zwart. Geen beelden, meer alleen nog maar haar gedachten.
'Ehm, Edward,'zei ze kleintjes. 'Zou je willen stoppen met mijn gedachten lezen?' Oké. Dit werd eng. Hoe wist zí­j dat í­k haar gedachten las? En hoe wist ze überhaupht dat ik gedachten kon lezen??
'Eh.. Tuurlijk..'stamelde ik. Jaspers ogen schoten naar mij toe.
'Heeft hij je pijn gedaan?'vroeg hij gespannen.
'Jasper, alsjeblieft,'zuchtte Alice, en rolde met haar ogen. 'Ik heb je toch verteld wat hij kan doen...'

Een week later
'Jasper, verdomme! Hier blijven!' hoorde ik Emmett schreeuwen van buiten, gevolgd door een grom en een harde klap. Ik snelde naar buiten, en ik zag Jasper op de grond liggen, voor de zoveelste keer. Zijn ogen waren nog steeds rood, alleen nu iets minder. Ik rook een vage geur van mens, en ik wí­st waar hij op uit was.
Alice kwam aanhuppelen, en trok Jasper overeind.
'Jasper, kappen nou!'zei ze streng. 'JE bent van dat mensenbloed af, oké? Onthoud dat nou n's!' Nog geen twee seconden later, kwam er iemand het bos uit wandelen, op haar dooie gemakkie. Er achter aan kwam een jongen. Allebei vampiers.


Reacties:


justAgirl
justAgirl zei op 7 juni 2010 - 16:41:
Leuk verhaal!! schrijf maar gauw verder =D
xxx