Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 17.Do you really think I believe all your shit?!

Trip to hell!

7 juni 2010 - 16:36

1069

1

270



17.Do you really think I believe all your shit?!

Er viel een lange stilte, je wist gewoon dat niemand iets durfde te zeggen. Het was Tom die de stilte uiteindelijk verbrak 'Keisha, can you tell us something about yourself?' je keek hem even verbaasd aan maar knikte dan zacht. Je zei 'I'm Keisha, 16 years old and today is my birthday, but you already knew that. I don't have any brothers or sisters and no parents. Tom knikte en zei 'And have you got any hobies?' je antwoordde vriendelijk 'Music and shopping. But can I ask you something too?' Tom knikte vriendelijk, je zei snel 'How old are you?' Tom glimlachte en zei 'What do you think?' je haalde je schouders op en zei 'Euhm, maybe twenty.' Tom zei glimlachend 'Almost, I'm nineteen, just like my brother.' terwijl hij dat zei, maakte hij een gebaar naar Bill. Tom zei 'Georg is twenty-one and Gustav is twenty years old.' je knikte. Er viel terug een stilte, je keek een beetje om je heen. Georg verbrak de stilte 'You don't know who we are, do you?' je schudde je hoofd en keek hem niet-begrijpend aan. Je zei verbaasd 'How should I?' Tom keek lachend de richting uit van Georg en zei iets in een andere taal. Tom richtte zich terug op jou en zei 'Do You like being 16?' je haalde je schouders op. Veel verschil met een andere leeftijd was er niet. Je woonde in België voor je ontvoerd werd, dus daar betekende het niets. Als je nu in Amerika zou wonen dan zou je wel met de auto mogen rijden, maar nu maakte het echt niet uit. Je zei 'Why?' Tom glimlachte en zei 'Because when you turn sixteen, you're allowed more.' je keek hem vragend aan terwijl je zei 'Like?' Tom antwoordde glimlachend 'You can go out.' je antwoordde snel 'Without friends, there is nothing to it. And I already started going out a few years ago.' Tom grijnsde en zei 'Oeh, a bad girl.' je schudde je hoofd en zei simpelweg 'No, everyone does it.' Bill trok je zachtjes tegen zich aan en legde zijn hoofd op je schouder. Het bleef weer even stil tot Tom vroeg 'Do you have a boyfriend' je keek hem geïrriteerd aan. Waarom moest hij dat allemaal van je weten? Wou hij je versieren? Je riep geïrriteerd 'Why do you have to know all that stuff?!' Tom schrok even van je reactie en zei 'Wow, no need to attack me.' je keek pissig voor je uit. Bill wreef zachtjes over je arm en fluisterde in je oor 'Don't be angry at Tom.' je negeerde Bill en je bleef pissig voor je uit staren. Waarom moest Tom dat allemaal weten? Bill trok je dichter tegen zich aan en fluisterde 'Please Keisha, he just wants to get to know you. Come on, sweetheart.' hij gaf je een kusje op je mond. Geschrokken keek je Bill aan. Zonder er bij na te denken stond je op. Je was helemaal in shock. Iedereen keek je verbaasd aan omdat je zo snel was opgestaan. Je zei snel 'I need to use the bathroom, where can I find it?' Georg was de eerste die leek te beseffen wat je vroeg en legde je snel de weg uit naar de wc. Je verliet snel de woonkamer en liep snel door de gangen naar de wc. Toen je langs de keuken kwam keek je even naar de klok die omhoog hing. Je zag dat het al acht uur 's avonds was. Je liep snel de wc binnen en deed de deur op slot. Je deed het deksel van de wc naar beneden en ging erop zitten. Je trok je benen op en je verstopte je gezicht in armen. Je was helemaal in shock, waarom deed Bill dat? Hij kon je toch even goed een kusje op je wang geven, maar nee hij moest je er weer juist een op je lippen geven. Je was helemaal in de war. Was het per ongeluk of was het expres? Je vond deze situatie heel verdacht. Eerst de cake en het cadeautje en nu dit. Iets in je zei dat ze je probeerden om aan hun kant te krijgen. Maar dan moest Bill toch zelf ook wel beseffen dat dit niet de beste manier was. Je zuchtte, misschien moest je er gewoon niet zo zwaar aan tillen. Misschien was het wel de gewoonte bij Bill om iedereen een kus op de lippen te geven. Je schudde zacht je hoofd, de gedachte alleen al klopte langs geen kanten. Weer zuchtte je, je kon het maar beter laten zoals het was en doen alsof er niks gebeurd was. Misschien kon je maar beter terug gaan. Het zou verdacht zijn als je zo lang weg bleef. Je stond op en opende de deur. Daarna liep je terug naar de woonkamer waar de jongens aan het praten waren. Net toen je de woonkamer binnenkwam stopten ze met praten en was het doodstil. Bill deed teken dat je bij hem moest komen zitten. Je ging braaf naast Bill zitten en meteen sloeg hij zijn arm rond je heen. Bill zei lief 'Would you like to see a movie?' je knikte en zei 'Okay.' Gustav stond op en liep naar het rek met dvd's. Hij koos er een paar uit en kwam er dan mee naar jou. Hij zei vriendelijk 'Which one ?' je bekeek de dvd's even. Het waren allemaal thrillers, horror- of actiefilms. Je had zelf liever komedie of romantische films maar tja, het waren nu eenmaal jongens. Je wist helemaal niet welke je moest kiezen dus zei je 'Which one is best?' de jongens lachten even en Bill zei zacht 'Wanted is a good one.' je knikte en zei dan 'Okay, then we'll see that one.' Gustav knikte en liep met de dvd naar de dvdspeler. Hij zette de dvd op en ging dan terug in de zetel naast Tom zitten.
Echt volgen deed je niet. Je gedachten dwaalden steeds af naar de reden waarom je was ontvoerd. Het was ondertussen al meer dan een week geleden dat je was ontvoerd en nog steeds wist je niet waarom je ontvoerd was. De jongens lieten je ook niet blijken waarom je hier was. En als je er zelf over begon waren ze boos en werd je terug opgesloten in je kamer. Misschien moest je zelf maar eens op onderzoek uitgaan. Zelf de reden proberen te achterhalen.

Leave a comment please.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 7 juni 2010 - 21:06:
oehh ooeehhhh snel wieleren!!

nog laanger stuk schrijven xd
of of misschien wel 2 hoofdstukken xd
of of of of oooohhoooffff ik heb een beter ideetjuu xd
je zet de rest van het hele verhaal erop xd
lekker lang lezen

xx