Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » Ik voel me weer helemaal een kleuter.

My second life as a vampire [afgewerkt]

7 juni 2010 - 22:04

549

3

350



Ik voel me weer helemaal een kleuter.

Renesmee (POV)

Mijn allereerste dag op een school. Een MEISJESSCHOOL nog wel. waarom is mijn vader toch altijd zo streng in dat soort dingen. Hij vindt dat ik te vrij wordt opgevoed ofzo. Ik bedoel, hoe kan ik nou niet vrij worden opgevoed in een huis vol met vampiers en met een beste vriend als weerwolf. Die mij bovendien ook nog eens zo goed als aanbidden. Waar ik nooit misbruik van maak. Jake bijvoorbeeld is echt mijn best vriend omdat hij me alles gunt en bovendien ontzettend lief en aardig is. Terwijl ik me in mijn gloednieuwe uniform aankleed zit hij beneden in de auto te wachten om me naar school te brengen. Hij is echt prettig gestoord.
Als ik naar beneden ren om mijn familie een knuffel te geven voor ik naar school ga, zie ik dat Tante Alice haar gezicht betrekt.
'Wat is er Tante Alice?'
'Renesmee, liefje, vind je het niet verschrikkelijk dat je in dit lelijke uniform moet lopen??'
'O jawel, als het aan MIJ lag zou ik ook met jullie mee naar school gaan. Maar dat wil papa niet.'
'Ik haal hem wel over, mompelt ze zachtjes en Emmet en Jasper die naast haar zitten beginnen te grinniken.
'Dankjewel Alice!' Ik lach ook.

Dan komen mijn vader en moeder binnen. Zij zijn echt het perfecte stel. Ik heb nog nooit mensen zo samen zien leven. Niet dat het mensen zijn, maar daar gaat het nu even niet om. Het is nog erger in van die zwijmelfilms. Want ze hebben echt nooit ruzie.

Ik geef ze een knuffel en een kus en ze wensen me allebei veel plezier op school. Ik lijk wel 4. Terwijl ik lichamelijk al 16 ben. Maar een kleutertje gaat natuurlijk ook pas op haar 4e naar school. Nadat ik iedereen gedag heb gezegt loop ik naar de garage Jake tegemoet. Hij ziet er ontzettend goed uit in zijn afgedragen spijkerbroek en t-shirt met v-hals.
'Hee Jake'
'Hoi Nessie, klaar voor je eerste dag?'
'Ja ik voel me weer helemaal vier.'
'En ben je zenuwachtig?' Nu begint hij me te plagen.
'Ja jake, ik doe het bijna in mijn broek van angst.' zeg ik sarcastisch.
Hij kijkt me lachend aan en dan stappen we samen op zijn moter en rijden we naar mijn nieuwe school.

'Ieuw, is dí¡t je school nessie?'
'Jep' zeg ik zuchtend.
'Het lijkt wel een beetje op zo'n oud weeshuis.' zegt hij pijnzend.
'Lekker dan Jake, je maakt me zenuwachtig.'
'Ga nu maar, ik weet zeker dat het heel erg zal meevallen!'
'Ja ja, Ik snap het wel.'
Ik geef hem een knuffel en zeg hem gedag.'
Als ik me omdraai en wegloop voel ik zijn ogen in mijn rug prikken.
Ik draai me om en merk dat hij nog steeds naar me kijkt.
Ik glimlach en dan loop ik echt mijn nieuwe school in.
Voordat ik naar de secretariaat ga, loop ik eerst even langs de wc.
Daar bots ik tegen een meisje aan.
'Sorry! roept ze uit.
'Maakt niet uit, het was mijn fout.'
'Zeg ben jij niet dat nieuwe meisje? Ik heb jou hier nog nooit eerder gezien..''
'Jep, dat ben ik..'
'Cool! zal ik je de weg wijzen naar de secretariaat? Je komt namelijk in mijn klas!'
'Is goed, ik ben trouwens Renesmee, maar noem me maar Nessie, dat doet iedereen.''
'Hoi ik ben Linde. En samen lopen we dan de school door, en bepraten we vanalles alsof ik haar al jaren ken.


Reacties:


LaxPush
LaxPush zei op 26 juni 2010 - 19:19:
''Hoi ik ben Linde. En samen lopen we dan de school door, en bepraten we vanalles alsof ik haar al jaren ken.' Dat gaat wel heel snel xd
& wat reactiongirl ook zegt, hoe oud is ze nou? En het valt wel op als een vierjarige eruitziet als een zestienjarige, dat snap ik ook niet xd


LionHeart
LionHeart zei op 15 juni 2010 - 16:01:
Zo lief!
&& Grappig


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 8 juni 2010 - 13:44:
Verder
wat schattig!!! Maar is ze nou 4 of 16?