Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » you are famous??!?!!

Unfare

7 juni 2010 - 22:33

408

3

268



you are famous??!?!!

pov: Ria
nou vertel eens wat doe je hier nou echt?, ik bedoel je komt niet alleen voor mij om zoveel geld te verspillen aan een vliegticket vroeg ik Tim nou.... ehm.. hij krapte even aan zijn achter hoofd en ging weer verder met zijn vage antwoord weet je nog toen ik foto's liet zien van het huis van m'n oma, nou ze woont hier nu kon ik het me herinneren. daarom kwam de buurt me zo bekend voor. ik kon me wel tegen mijn kop slaan. nou ik logeer bij mijn oma omdat ze ook hulp nodig heeft en ze is altijd zo alleen en ik wist dat jij hier ook was dus dacht ik dat het wel goed uitkwam. m'n oma had ook al verteld over jou want ze heeft nogal veel gepraat met je moeder en ik weet dat je nu naar een vriend moet omdat je moeder er niet is en ik dacht. misschien wil je met mij mee? natuurlijk wou ik met Tim mee ik kende hem veel beter dan Joe maar ik kon toch niet zomaar ergens voor weg draaien hij had al veel voor mij gedaan en dus wilde ik hem niet teleurstellen. nou ik was eigenlijk van plan om met joe mee te gaan zei ik afwachtend naar hem. met hem? kom op je kent die gast nauwelijks trouwens hij zou je zo weer dumpen voor een andere puppy wat zei hij dat nou echt een andere puppy? kom Joe we gaan zei ik en pakte zijn hand en sleurde hem mee naar de uitgang. Joe die eerst jaloers keek, keek nu met een brede grijns waarschijnlijk omdat hij merkte dat ik boos was op Tim ondanks dat hij niets van onze Nederlandse conversatie had begrepen. terwijl ik door de draaiende deur liep werd ik verblind door licht flitsen. joe hier!!, joe, joe, wie is dat nieuwe meisje?!!, Joe?!! nu begreep ik wat Tim bedoelde hij was beroemd wat stom dat ik dit niet kon weten.

pov: Kevin
ik had al zo'n slecht voor gevoel dat het mis ging lopen bij Joe en Ria. toen zag ik Ria ze ging helemaal ten onder in de massa's fans en paparazzi. ik had gelukkig een vermomming aan en zag niemand dat ik het was. ik trok haar uit de menigte en rende met haar naar m'n auto die geparkeert stond om de hoek van de straat ik wist dat Joe zich wel zou redden.


Reacties:


saphira
saphira zei op 8 juni 2010 - 12:05:
Kevin = de redder!
Leuk, snel verder?!


V0nneke
V0nneke zei op 8 juni 2010 - 11:03:
OOOOOH!

Dí­e Joe



Cullengirl
Cullengirl zei op 8 juni 2010 - 8:38:
ooehh leuk!!
Kevin in actie!arme Joe, die ligt nu bedolven onder de paparazzi