Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Bad girl.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

29 jan 2011 - 18:52

447

1

282



Bad girl.

Ik spartelde tegen toen we in andere kamer binne gingen, "Georg, een beetje hulp graag." zei Tom zuchtend. Ik had hem nu al moe gekregen met mijn gespartel. Ze hielden me nu met z'n tweetjes vast zodat ik niet meer kom tegen werken. Plots viel me op dat Natasha in de zetel zat, ze was eigenlijk ook niet zoveel veranderd. Waarom hadden de jongens dan zoveel heisa gemaakt? Tom en Georg lieten me na een tijdje dan toch los en ik greep meteen m'n kans. Ik beet in Tom's arm. "Auhw!" riep die en hij wou me van hem afduwen. "Laat los!" riep Tom en hij sloeg er eindelijk in me van hem af te krijgen. Ik hoorde m'n zus achter me op de grond vallen van het lachen. Tom bekeek z'n arm en ik moest lachen toen ik de wonde zag. Ik had hem niet bepaald zacht behandeld. Ik liet me in de zetel vallen van het lachen. Ellie werd binnen gebracht en ze keek ons eerst raar aan. Tom toonde haar de de wonde en ze begon meteen ook te lachen toen ze het patroon van mijn tanden in Tom's bovenarm zag staan. Tom hield het nu niet meer en hij duwde me hardhandig tegen de muur. Ik kreeg een slag in m'n gezicht en plots hield iedereen op met lachen. Ik keek Tom duivels kwaad aan, hoe durfde hij?! Alsof hij me al niet genoeg geslaan had! Ik was die keer in de badkamer van de tourbus nog niet vergeten... Tom ging twijfelend een stapje naar achteren toen ik neidig zijn naam siste. Er verscheen een gemeen lachje op m'n gezicht, hoewel m'n wang verschrikkelijk veel pijn deed. "Bang Tom?" vroeg ik poeslief. Ik zag dat Tom meteen weer kwaad werd door mijn toontje en hij sloeg me nog een keer. Deze had ik echt niet zien aan komen en ik viel op de grond. Ik voelde gewoon hoe iedereen me aan staarde. Ik voelde tranen op komen, maar ik moest me nu sterk houden. Ik wou tegen Tom's been schoppen maar hij had het door en nog net op tijd ging hij aan de kant. Ik voelde hoe ik hardhandig van de grond getild werd en hij smeet me het washokje binnen. "Met jou reken ik later wel af." zei hij, de deur werd dicht gesmeten. Ik bleef alleen achter en ik kon de tranen nu niet meer tegen houden. Ik legde m'n hand op mijn wang die gloeide en veel pijn deed. Wat zou hij zometeen met me doen? Plots hoorde ik iemand roepen, het was Tom... Ik ging aan de deur staan om beter te kunnen horen wat er gezegd werd.


Reacties:


4passions
4passions zei op 10 juni 2010 - 11:50:
owwwww kussen om je leven te redden, tis eens wat anders hehe


sannend, benieuwd wat er verder gebeurd....nog?

xx