Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 3

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

9 juni 2010 - 21:26

349

1

254



3

Deel 3 alweer!!! react bitte?? :)

Pov Ruki
Ik heb het gedaan! Ik heb het gewoon gedaan! Ik heb het gesmst. Aishiteru <3. Dat éne woordje dat voor mij zoveel betekend. Hopelijk komt hij zo niet met een scheldtirade mijn kamer in. Zo lig ik daar. Op mijn bed. Languit. Mijn ogen gesloten. Ik hoor niet dat er iemand heel zachtjes naar me toe komt gelopen. Door de deur, die niet dicht is gedaan toen Reita wegliep. Ik hoor ook niet dat de persoon naast mijn bed blijft staan. Ik voel alleen twee lippen op de mijne. Twee koude lippen. Op mijn wang voel ik de zachte stof van een soort bandana. De lippen zijn van Reita. Het is Reita die mij nu kust. Dit had ik nooit durven hopen. Ik hoopte het wel. En nu is het nog uitgekomen ook! Reita laat mijn lippen weer los en ik kijk hem aan. Hij bloost. Wat schattig! Ik ga rechtop zitten en ik knuffel Reita. 'Ik had het echt niet verwacht. Wel gehoopt.' Fluister ik. Reita knikt. 'Ik ook niet. Ben jij nu mí­jn Ruki?' Vraagt hij, nog steeds blozend. Ik knik stralend. 'Tuurlijk! Tegen jou kí¡n ik gewoon geen 'nee' zeggen!' Zeg ik. Ik ben helemaal gevuld met een warm gevoel. Nog nooit ben ik zo gelukkig geweest! Reita kijkt me aan. 'Dat smsje dat jij stuurde, ik zou het nooit gedurft hebben om dat naar jou te sturen!' Zegt hij en ik bloos. 'Achja. Ik moest het gewoon doen. Jij was boos op me, omdat ik niet wou vertellen wat er was. Maar mondeling had ik het zéker niet gedurft!' Vertel ik hem. Reita kijkt me aan. Die doordringende blik ook! De voordeur gaat open en met een knal weer dicht. Aoi komt langs gesprint. Reita kijkt me aan en ik haal mijn schouders op. 'Ik ga wel even kijken!' Zegt hij. Ik knik. Hij wil opstaan, maar ik hou hem tegen. Zachtjes geef ik hem een kus. 'Aishiteru!' Zeg ik en ik kijk Reita in zijn ogen. Reita kijkt mij ook aan. 'Aishiteru!' Zeggen zijn lippen. Reita staat op en loopt naar Aoi toe.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 9 juni 2010 - 21:40:
AWHHH COOOOOOOOOOOOL EN CUTEEEEEE EN FANTASTISCH en idd je bent de enige persoontje die actieve verhalen over the gazette schrijft en dat lieft ik!!!!!! XD jeeeeeeeeej XD snel verder!!!! XD ik beveel je XD *grijns* xx L