Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 18.Tired.

Trip to hell!

10 juni 2010 - 12:42

815

1

289



18.Tired.

Moe geeuwde je terwijl je je hoofd tegen Bill legde. Je voelde je ogen dicht vallen van vermoeidheid. Je volgde de film niet echt, je zag liever drama's of romantische films maar dit soort vond je echt saai. Al dat schieten was niets voor jou. Het was ondertussen al de derde die jullie aan het bekijken waren. De jongens hadden besloten om een soort girl's avond te doen door allemaal films achter elkaar te bekijken en heel wat chips te eten. Maar jouw idee over een girl's avond verschilde toch wel heel erg van dat van hun. Op een echte girl's avond waren het alleen maar meisjes films, dat betekende drama, komedie en romantiek maar absoluut geen actiefilms. Je schrok toen je Bill in je oor hoorde fluisterde 'Do you want to go to bed?' je ogen gingen meteen open en je hief je hoofd een beetje op zodat je Bill kon zien. Je knikte zacht en geeuwde toen nog een keer, Bill grinnikte en zei dan tegen de andere jongens 'Guys, Keisha is going to bed.' de andere jongens draaiden zich naar je om en Georg zei verbaasd 'Didn't you like it?' je schudde je hoofd en zei 'No, it was a lot of fun but...' Bill grinnikte en maakte je zin af 'But you didn't like the action?' je knikte zacht. Tom lachte en zei 'Oh Keisha, you prefer other kind of movies?' je knikte en zei 'Romantic movies and...' je werd onderbroken door Tom die zei 'Oh movies with sex.' je keek hem even geschrokken aan en zei dan 'No.' Tom grinnikte en zei 'It's a joke, sweetheart.' toen hij door had dat je er niet om kon lachen. Toen je uiteindelijk voor de derde keer moest geeuwen stond Bill op en trok je zacht aan je arm recht. Je botste in het opstaan tegen hem op maar gelukkig hield je jezelf nog staande. Bill nam je hand vast en zei 'I'll take you to your room.' je knikte en zei 'Good night guys!' je zwaaide nog even en wou je omdraaien maar je stopte toen Tom zielig zei 'Don't we get a night kiss?' je zuchtte zachtjes maar liep dan toch op de jongens af en gaf hen allemaal een kusje op hun wang. Daarna zwaaide je nog even naar hen en werd je door Bill naar je kamer geleid. Moe liet je je op het bed ploffen, je wou onder het deken gaan liggen met al je kleren aan maar Bill hield je tegen en zei 'No honey,change your clothes first.' Je wou zeggen dat je geen andere kleren had maar Bill was je voor en zwaaide met een slaapkleedje. Je stond zuchtend op en nam het aan van Bill. Je wou je beginnen om te kleden, maar Bill ging niet weg. Hij liet zich op het bed ploffen, je keek hem vragend aan maar het enige antwoord dat je van Bill kreeg was 'Go ahead' je wou wat zeggen maar Bill deed teken dat je moest voortdoen. Je zuchtte even maar begon je dan toch om te kleden. Je draaide je weg zodat Bill je niet goed kon zien, maar toch voelde je je niet goed op je gemak. Je deed snel het slaapkleedje aan en legde de kleren op de stoel die in de kamer stond. Daarna liep je naar Bill toe en liet je naast hem op het bed vallen. Bill grinnikte en stond dan uiteindelijk op. Je tilde het deken op en kroop dan onder het dekbed. Bill legde het deken goed over je zodat je geen koud zou lijden en drukte dan een nacht kusje op je wang. Hij wreef nog zacht door je haren en zei dan zacht 'Did you like your birthday a bit?' je knikte zacht en zei dan 'Thanks for the present.' Bill glimlachte en zei 'You're welcome.' je kon een kleine geeuw niet meer onderdrukken en Bill keek je glimlachend aan. Hij zei lief 'I think my little princess is tired. Good night sweetheart.' hij streek nog even langs je wang en ging dan recht staan. Je zei zacht 'Good night Bill!' Bill glimlachte en draaide zich toen om en verliet de kamer. Hij sloot de deur achter zich en meteen werd het terug stil. Je dacht even terug aan vandaag, eigenlijk was het best nog wel leuk vandaag. Een kleine zucht verliet je lippen, misschien zou het hier dan toch niet zo erg worden als je gedacht had. Misschien hadden ze helemaal geen slechte bedoelingen. Moe sloot je je ogen, nu kon je maar beter gaan slapen. Want een beetje rust had je echt wel nodig na zo'n vermoeiende dag.

Lieve lezers! Ik begin morgen met examens dat wil dus zeggen dat het even kan duren eer er vervolg is. Maar ik doe mijn uiterste best om alles zo normaal mogelijk te laten verlopen.
Sorry voor het ongemak.
Leave a comment please.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 16 juni 2010 - 16:13:
NEE GEEN EXAMENS!!

grrr!!!!

en wel snel verder gaan aub!! xd