Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Our Magical forbidden Love [afgelopen <3] » H12

Our Magical forbidden Love [afgelopen <3]

10 juni 2010 - 17:30

370

3

226



H12

Saphire (POV).... Sorry dat hij een beetje kort is ^^ volgende keer meer! (A)

De eerste twee dagen van onze vakantie gingen als in een roes voorbij. Ik sliep in de armen van Nate en had mijn, uh, bepaalde dingetjes van mijn vader ní²g niet nodig gehad. Maar het liep toch ondertussen een beetje die kant uit. Ik voelde dat we er samen klaar voor waren. Maar het moest nog maar even wachten. De dag begon rond 10 uur, we gingen zwemmen en er waren overal prachtige vissen. Daarna lagen we samen op het strand of maakten we een wandelingetje. Nate had iedere dag even contact met Fleur.
Uiteindelijk op dinsdagmiddag ging de telefoon. Het was Fleur. Ik nam namelijk op. Nathan lag te slapen op de bank. Het was echt heel schattig.
'Hee Fleur!' ik sloop de kamer uit, want ik wilde Nate niet wakker maken.
'Saphire, waar is Nate, ik moet hem écht spreken!'
Nu schrok ik, wat was er aan de hand, kwam zijn familie? Waren we betrapt?
'Nate ligt te slapen, kun je het niet ook aan mij vertellen? Ik kan er niet tegen als jullie over dingen praten die ik niet mag weten!'
'' Nee, Saph, je zou het niet begrijpen, Nate legt het je zo wel uit. Maak hem snel wakker. We hebben een probleem.'
Ik rende de kamer terug in en begon aan de schouders en armen van Nate te trekken.
'nate, NATE, wordt wakker, Fleur aan de telefoon. Het is iets dringends. NATE!'
Uiteindelijk werd hij dan wakker. Wat sliep die jongen diep.
'Watt.. Ik lag net zo lekker te slapen... Zijn ogen gingen weer dicht. Ik begon weer aan zijn schouders te schudden. 'NATE!'
'Oke Oke. Ik ben al wakker! rustig maar!'
Ik gaf hem de telefoon: 'Fleur voor je.'

Nathan (POV)
Ik pakte de telefoon aan.
'Ja met mij' Zei ik toen slaperig.
'Nate, eindelijk, dat duurde uren. We hebben een probleem broertje.'
'Huh, wat dan.' Ik zag Saphire bezorgd naar mij kijken.
'Ze komen.' Was het enige wat Fleur zei.
'Wat, wie komen? Wacht. Komt pap. en de jongens ook?'
'Nee Nate, WAS dat maar zo.'
'Nou, ik zou niet zeggen dat ik daar op hoop.'
'Nate, dit is niet grappig. We hebben echt een goed probleem.'
'WIE KOMEN ER DAN?''
'oke, oke rustig maar, ik zeg het al.'
Ze begon te ratelen en ik zag Saphire steeds bezorgder kijken. Ik voelde mijn eigen gezicht ook betrekken.


Reacties:


SusieSimon
SusieSimon zei op 10 juni 2010 - 18:17:
VERDER!! Pretty Please?!
Meldinkjeeee?
xxxxxxx


Ezzlot
Ezzlot zei op 10 juni 2010 - 17:51:
ALIEN ATTACK!
XD


V0nneke
V0nneke zei op 10 juni 2010 - 17:33:

Wie komen eraan?
Snel verder!