Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » The kiss.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

29 jan 2011 - 19:03

496

0

220



The kiss.

Net toen ik m'n oor op deur legde hoorde ik iemand in richting van het washokje stappen, ik keek door het sleutelgat en zag dat het Bill was. Snel ging ik weer zitten en ik wreef in m'n ogen zodat m'n mascara goed uit liep. Hoe erger ik eruit zag, hoe kwader Bill op Tom zou zijn. Ik hoorde dat de deur ontgrendeld werd en Bill kwam bezorgd binnen. "Emma?" vroeg hij meteen en hij keek paniekerig in het rond. Toen hij me zag zitten, sloot hij de deur en hij deed ze weer op slot. "Pas op Bill, ze bijt." hoorde ik Tom nog zeggen, maar hij leek het te negeren. Ik had hier geen goed gevoel bij... "Weet je wel wat ik zal moeten doen om Tom te overhalen om het hierbij te laten?" vroeg Bill toch een beetje kwaad. "Je zult echt moeten leren luisteren naar m'n broer... en naar mij." zei hij en hij ging voor me op de grond zitten. Ik keek naar mijn handen die in elkaar gevouwen op m'n schoot lagen, "Ik kan niet iedere keer als jij Tom kwaad maakt ervoor zorgen dat hij je geen pijn zal doen." zei hij en hij nam m'n hoofd in z'n handen zodat ik hem moest aan kijken. Ik keek in z'n bruine ogen en hij keek streng terug. "Sorry, ik kan er gewoon niet tegen als ze me vast nemen zodat ik me niet kan weren, zoals Tom me daarnet vast had." Bill schudde licht z'n hoofd om de duidelijk te maken dat hij niet wist of hij z'n broer van gedachte zou kunnen veranderen. Plots kreeg ik een idee, een sletterig idee, maar het was een idee! Ik sloeg Bill z'n handen weg van m'n gezicht en ik duwde hem omver zodat hij op z'n rug viel. Hij wou terug recht gaan zitten, maar ik duwde hem weer naar achteren en ik ging boven op hem zitten. Hij wou iets zeggen, maar ik legde m'n vinger op z'n mond en nog geen seconde later drukte ik m'n lippen op de zijne. In het begin spartelde hij tegen maar toen hij door had dat ik hem wou kussen, liet hij me met plezier doen. Z'n tong verkende razendsnel m'n mond en zo lagen we nog een tijdje te kussen. Volgens mij had Bill wel door dat dit een eenmalige kans was... Ik hield er na een hele tijd mee op en ik keek Bill vragend aan, even was het stil. "Ik zal zien wat ik kan doen." zei hij knikkend en hij wou me weer kussen, maar ik ging meteen van hem af. Bill ging weer recht zitten en hij keek me smekend aan, maar ik schudde m'n hoofd. "Genoeg gekust voor vandaag, je krijgt misschien meer als je Tom overhaalt." zei ik met een gemene grijns. Bill draaide zich om en hij verliet de kamer. Ik hoorde hoe de deur op slot gedaan werd en weer was ik alleen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.