Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » My hero.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

29 jan 2011 - 19:14

510

0

233



My hero.

Ik zat daar nog de hele dag in dat washok en ik verveelde me echt dood. Ik was het beu om alleen te zijn, ik had nog liever dat Tom hier bij mij was dan zo alleen te zijn. Plots ging de deur open en Ellie werd naar binnen gegooid, ik had haar haar nog niet goed bekeken daarnet. Het was ook bijna niks verandert, waarom hadden de jongens dan zo'n heisa gemaakt om daarna er bijna niks aan te veranderen? "Wat hebben jullie gedaan?" vroeg ik nieuwsgierig. "We zijn..., we zijn hier in een hoerenkot naar het schijnt, ik moest paaldansen." zei ze een beetje in de war. Dat konden ze niet menen! "Het is nu Natasha's beurt." zei ze en net op dat moment werd Natasha naar binnen gegooid. Ze had een blauw oog en haar lip was gesprongen. "Ik wou het niet doen." legde ze uit alsof er niks gebeurd was. We zaten alledrie maar wat voor ons uit te staren tot plots de deur open ging en Tom zei dat ik moest meekomen. Ik ging gehoorzaam mee en ik zag Bill tegen de muur staan. "Bill!" riep ik blij en ik liep op hem af, ik nam hem in m'n armen. Even wist hij niet hoe te reageren maar daarna verzachte de uitdrukking op z'n gezicht en sloeg hij ook z'n armen om me heen. Hij trok me zachtjes tegen zich aan en hij leidde me een gang in. Ik zag Tom grijnzend achter ons aan lopen... "Ik ben bang Bill." fluisterde ik met trillende stem en ik keek hem smekend aan. Ik zag twijfel in z'n ogen, maar al snel maakte dat plaats voor vastberadenheid. Hij draaide zich om naar Tom en hij ging gedeeltelijk voor me staan. "Tom, Emma moet het niet doen van mij." zei hij met zo'n toon die geen tegenspraak dulde. Tom wou er iets op zeggen, maar Bill was hem voor. "In het begin hebben we de meisjes verdeeld en Emma was van mij. Ik ben het die beslist wat ze wel en wat ze niet moet doen." Tom keek Bill ongelovig aan, ook ik kon m'n oren niet geloven. Ik legde m'n hand op Bill's bovenarm en ik kneep er even in als teken dat ik het waardeerde wat hij deed. Tom wou weer iets zeggen, maar weer was Bill hem voor. "Nee Tom, jij hebt Natasha, je moet dit soort dingen maar met haar doen." Ik kon er niet aan doen en het was niet echt beleefd tegenover m'n zus, maar m'n hart maakte een vreugdesprongetje toen ik hem dat hoorde zeggen. Bill nam m'n koude hand en hij trok me met zich mee. Ik keek achter me en ik zag Tom met een verdrietige uitdrukking staan, het was net alsof Bill hem gekwetst had door die dingen te zeggen. 'Net goed' dacht ik sluw. Ik werd naar buiten getrokken en ik wou richting de auto lopen, maar Bill trok me de andere kant uit. "We gaan een eindje wandelen." zei hij toen hij m'n verwarde uitdrukking zag.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.