Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Mr. Bitch » Chapter Three!

Mr. Bitch

12 juni 2010 - 15:06

271

6

296



Chapter Three!

'Oh, Viktor, volgens mij zitten we verkeerd,' De vrouw had een licht Frans accent. 'Dit zijn niet de Volturi!'
Ik keek even Emmett aan. Ik hoorde zijn gedachte: Kunnen zij wel kaart lezen??Ik concentreerde me even op de gedachten van de man, en schudde toen zachtjes mijn hoofd.
Emmett trok zo'n gezicht van Oh-vandaar-dus-dat-ze-veel-kilometers-van-Italië-vandaan-zijn...
'Dat denk ik ook niet.' De man had een zware stem. Carlisle schraapte zijn keel.
'Hastikke vervelend dat jullie de weg kwijt zijn enzo, maar, mag ik vragen.. Wie zijn jullie?'wilde hij weten. De twee keken op.
'Ik ben Anna, en dit is Viktor. En kunt u mij de weg naar Italië vertellen, meneer?' Oké, dit werd saai, nu al. Ik draaide me om, en zag dat Jaspers lippen op die van Alice drukte.
Oh, bah. Dit werd een Rose-Emmett stelletje.
Jasper maakte zich los, en keek Alice liefdevol aan. Maar zij keek mij aan, met zo'n blik van sorry-voor-hem-ik-kan-er-ook-niets-aan-doen.
Jasper trok Alice tegen zich aan, maar zij fluisterde iets in zijn oor, waarop hí­j weer een giftige blik naar mij teo liep.
Die eikel moet zelf maar een vriendinnetje zoeken, dacht hij. Ik ga dus niet doen wat hij zegt! Ik gromde.

'Anna, Viktor, waarom komen julie niet even mee?'vreog Carlisle vreindelijk. Ze knikten, en we liepen richting het huis, en daar gingen Alice en Jasper naar boven.
Ik rilde nou al bij hun gedachten als ze terug kwamen.. Juk. Emmett en Rose gingen meteen door naar buiten, en ik hoorde ze lachend achter een beest aan rennen. Carlisle en Esmé daarintegen gingen tegenover Viktor en Anna zitten. Ik ging voor de vorm ook maar ergens zitten.


Reacties:

1 2

MissFroggy
MissFroggy zei op 28 juni 2010 - 12:41:
Oh, Viktor, volgens mij zitten we verkeerd,' De vrouw had een licht Frans accent. 'Dit zijn niet de Volturi!'
Ik keek even Emmett aan. Ik hoorde zijn gedachte: Kunnen zij wel kaart lezen?


ge
wel
dig!


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 13 juni 2010 - 21:16:
ga nou verder!!!


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 12 juni 2010 - 18:37:
Hij geen eikel. JASPER!!!!!!


justAgirl
justAgirl zei op 12 juni 2010 - 15:19:
waahhaha ik vind dit best wel geniaal met dat dit zijn niet de volturi en kunnen jullie wel kaart lezen ^^
jaaa
Ik vind dit een leukverhaal


justAgirl
justAgirl zei op 11 juni 2010 - 17:50:
I like itt
haha een rose en Emmet stelletje
xxxxx