Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 18: What you going to say ….

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 18:07

284

0

237



Part 18: What you going to say ….

POV Sandra

Jij: oohh niets mam! Mam: Ja dat moet ik geloven! Jij: Ja mam ik stond er deze morgen mee op en het jeukt verschrikkelijk ik weet niet wat het is! Mam: Ja ja, ik zal het maar geloven zeker!
Jij: Ja, maar ik ben door doei! Tot over 3 weken! Mam: jh doei meis xxx

Je loopt terug naar de auto en legt je koffer op de achterzit. En dan ga je van voor langs Tom zitten.

Tom: zo daar ben je eindelijk! Jij: Ja mijn mam had die zuigzoen van je gezien! Tom: Ow haha wat zei ze? Jij: Ey dat is dus niet grappig ze geloofde me niet toen ik zei da ik zo was opgestaan. Tom: haha, maar waarom mag ze niet weten da je met mij mee gaat? Jij: euhmmm… Ja anders mag ik niet mee, ik mag alleen met vriendinnen op vakantie Tom: ahhh ok dan zullen we maar eens vertrekken hé.

Jullie vertrekken naar het vliegveld je bent zo blij dat je mee mag ook al weten je ouders niet dat je met Tom mee gaat maar dat maakt even niets uit. Na een goed paar uur gereden te hebben komen jullie aan op het vliegveld, jullie checken in en mogen al direct het vliegtuig in. Jij zit langs het raam want Tom heeft vliegangst. De vlieger stijgt op en Tom pakt al snel je hand vast. Je vindt het wel grappig dat zo een stoere jongen zo bang kan zijn. Als jullie in de lucht zijn heeft Tom je hand echt wel stevig vast.

Jij: Tomm! Tommm! Tom: huh? Ja?. Jij: mag ik mijn hand terug! Tom: Ow ja sorry. Jij: haha geeft niet. Met Tom ging alles goed totdat …


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.